נקודת מבט: ג׳קסון-
אמיליה נכנסת לחדר עם זואי מאחוריה בזמן שאני משחק בפלייסטיישן של זואי. אני אפילו לא מעיף מבט אל אמיליה, היא חתיכת זונה, ואין לי שום סיבה להתקרב אליה.הבנות יושבות ומדברות על כל מיני שיט איזה שעה וחצי, ואני מקשיב רק בקטעים שעולים שמות של גברים.
״נו מה עשית בסוף עם ג׳ורדן?״ אמיליה שואלת את זואי ואני מיד מקשיב, אבל אני לא מראה את זה.
״הוא מנסה לכתוב לי הודעות כבר איזה שלושה ימים אבל אני מסננת אותו. אני לא מבינה מה הבעיה שלו הוא יודע שיש לי חבר״ זואי אומרת וגורמת לי לרצות להפציץ את הבן אדם במכות.
״הוא גם מכוער, כיאילו באיזה עולם נראלו שהיית יוצאת איתו״ אומרת אמיליה והן מצחקוקות.
״בייב״ אומרת לי זואי אחרי כמעט רבע שעה ״אה?״ אני שואל לא מזיז את עיני מהמסך ״קול כתב לי שאתה ׳מגעיל בן זונה׳ ושתענה לו עכשיו״ היא אומרת ואני מהנהן ״סגור״ אני לוקח את הטלפון ורואה את ה20 הודעות שהוא שלח לי.
בהודעות הוא מבקש ממני להיות יריב שלו במשחק ולבוא אליו לחדר, ״אני הולך לקול, אם אני לא אראה אותך היום את לילה טוב בייב״ אני אומר וקם לתת לה נשיקה ״לילה טוב בייב״ היא מנשקת אותי ואני יוצא מהחדר.
״אה אחי?״ אני שואל כשאני מגיע לחדר של קול ורואה את ג׳יי על המיטה עם איזה זונה מתמזמים ״לכו לחדר יא שרמוטות״ אני אומר וזורק על ג׳יי כרית, ואז ג׳יי קם איתה וגורר אותה מחוץ לחדר ״בן זונה״ הוא אומר לפני שהוא סוגר את הדלת וזורק עליי כרית.
״בוא שב תעזור לי,אני לא מצליח לעבור שלב״ הוא אומר ואני מתיישב על הכיסא לידו ואז זואי נכנסת לחדר ומאחוריה אמיליה ״קול מה השם של הסרט עם הכלב שראינו לפני איזה חודשיים?״ שואלת זואי ואז מבחינה בי ומחייכת.
״היי בייב״ היא אומרת וחוזרת להסתכל על קול ״לחיות את החיים נראלי״ הוא אומר והיא קופצת מאושר ״כן בדיוק תודה!״ היא אומרת והן בורחות.
״אתה חתיכת נקבה לידה, אני נשבע״ קול אומר ואני נותן לו כאפה על העורף ״מה אתה נותן מכות אני רק אומר את האמת״ קול אומר ומרים ידיים כחף מפשע ״אתה סתם מטומטם וזה הגיע לך״ אני אומר והוא נראה כמו ילד קטן ״אתה רוצה לעבור שלב או לא?״אני אומר והוא מיד מחייך ״כן!״ הוא אומר ואנחנו מתחילים לשחק.
אחרי כמה שעות שאנחנו משחקים ואני עובר לו איזה 10 שלבים ואני כבר מרגיש עייף מת ״אתה בן זונה אתה״ הוא אומר לי ואני צוחק ״למה ככה״ אני אומר בצחקוק ״אתה עברת שלבים שלא יכלתי להגיע אליהם אחרי ימים של משחק בכמה שעות, יא כלב״ הוא אומר ואני מרגיש מת אבל אני צוחק בכל זאת.
״זה לא שלא הייתי מת להמשיך לעבור אותך במשחק, אבל אני מרגיש מת. אז נראלי אני אלך הבייתה״ אני אומר לקול וקם מהכיסא ״לילה טוב אחי״ הוא אומר ונותן לי כיף, ״לילה טוב״ אני אומר ויוצא מהחדר שלו, לכיוון החדר של זואי. אני צריך לנשק אותה בשביל הבריאות הנפשית שלי.
YOU ARE READING
הסיפור שלנו
Romansaהספר המשך ל״התחלה חדשה״ הבת של תום ואליה זואי והבן של ג׳וי ורייצ׳ל ג׳קסון שתמיד שנאו אחד את השני, למרות שהם כל הילדות גרים ביחד, מה יקרה כשג׳קסון יתחיל לפתח רגשות לזואי חברת הילדות שלו. מה יקרה כשג׳קסון יבין שהיא רוצה אותו? האם הוא רוצה אותה גם? האם...