Toby

13 4 2
                                    

Protože padlo spoustu otázek okolo tohoto tématu a navíc , 11 je lepší než 10.

(Tohle je jako před dějem této knihy)

Další šedivé ráno , další šedivý den. Jediné co Tobyho udržovalo při životě byla myšlenka na své kamarády a hlavně na Jonáše. Sice má tyhle problémy kvůli tomu , že ho chrání , ale láska bolí , ne?

Už 3 měsíce ho šikanují ostatní spolužáci , místo toho aby tohle dělali Jonášovi. Vždy se to stane v opuštěné třídě 7.C , kde už roky nikdo není a uklízečky tam neuklízí. Takže na zemi jsou vidět stopy krve , té Tobyho.

Jonáš si už všiml , že je s Tobym něco špatně. Jeho obvyklí úsměv zmizel , oči ztratili veselou jiskru . Ta se ale vždy navrátila když byl Toby se svými kamarády, Laurou, Jerrym a Jonášem. Když ale padlo , že se budou Laura s Jerrym stěhovat na druhou stranu republiky, jiskra zemřela a s ní duch Tobyho.

Možná jediné co ho vracelo bylo silné , dlouhé objetí od Jonáše a potom jeho úsměv , který se do celé podoby roztahoval pomalu .

A teď si nemyslete , že Magic crew , jak se říkali , byla jako jakákoliv jiná školní skupina přátel. Oni měli to nejsilnější pouto jaké šlo . Dokonce někdy k jinému z Magic crew citili i něco jiného než kamarádství.

Oni spolu totiž byli vždycky všude. Už od školky. Každé prázdniny, každý víkend. (Až na pár vyjímek) .

Ale pojďme se vrátit k událostem tohoto dne. Toby si vzal mikinu od Jonáše , kterou měli stejnou. Byla šedá s jednou muchomůrkou.

(Ranní rutina , znáte to , bla bla bla... )
Vyrazil do školy se špatným pocitem. Věděl, že jeho šikanátor rozhodně přitvrdí.

Když ale vešel do třídy a vyrazil k druhé lavici , kde seděl s (kým asi jiným ) Jonášem . Jonášovi zářili oči , když viděl , že si Toby vzal jejich stejnou mikinu. Přiběhl k němu a dlouze ho objal. Do obětí vdechl spoustu citu , jakoby při hlubokém vydechnutí přenesl štěstí a lásku na Tobyho. Rázem tuhle krásnou chvíli prolomil ostrý , útočný zvuk zvonku. Byla hodina.

-------

Bylo po vyučování a Toby utíkal před Jožkem , klukem který ho šikanoval.

Rychle skočil do poloprázdné popelnici s papírem , aby se ukryl . Z vyčerpání po běhu a celém dni usnul.

Probudil se na neznámém místě s temnou oblohou. Snažil se vzbudit , ale nevypadalo do jako sen. Nebyl to sen. Byla to Firrytopie, oblast hlavního města 
Calf.

Všechny jeho pocity pohltila beznaděj , strach , nenávist a smutek. Všechny tyto temné pocity z něj udělali něco mnohem temnějšího , než noční můra. Všechny již jmenované emoce z něj sršely a zasahovali každého. Většina těch emocí byla kvůli Lauře a Jerrymu , protože se budou stěhovat a už je nikdy neuvidí, nebo kvůli Jonášovi. To ani nevěděl proč.

Dál už se děly strašně věci , na která slova ani nestačí. Jednoduše řečeno, Toby převzal trůn a začal vládnout. Dospěl ve špatném smyslu. Dospěl neúmyslně, nechtěně. Jeho mysl se úplně ztratila. Zmizela.

Mimo tento svět Kde žijí příběhy. Začni objevovat