Jako třeba kluk s bílými křídly , chlapa s černými křídly . Holku , která je z části motýl , jednu co má rudé kudrnaté vlasy a vše s lemem z vlny. Vedle ní holčina s helmou skrývající blond vlasy a s pár fialovými vlasy. Jedna stěna byla celá prosklená , plná vody . V ní plavala zvláštní mořská panna. Za barem dvojčata , která dělala prsty ce vzduchu kolečka , která potom svítila. Bylo to jako kouzla.
Oni a spoustu dalších sedělo u tří dlouhých stolů a lavicemi, pili , jedli , nebo si jenom povídali.Beba a Bee si šli pro nějaké pití , Jerry a Laura si šli s někým povídat a Jonáš zůstal napospas hospodě.
Tohle ale nevydrželo dlouho . Náhle se totiž z venku ozvalo zaržání koně . Holka s helmou rázem vyskočila a rozeběhla se k oknu. Helma jí spadla z hlavy a odhalila koňské uši. Všichni , až na pár jedinců, propukli v smích. V rudovlasé holce to začalo vřít. Bylo to vidět na jejích očích. Vylezla na stůl a začala svým rázným , hlubokým hlasem křičet na ostatní : ,, Co děláte vy zku*vený dem*nti?! Proč se do pí*e smějete jí , když vy kok*ti nejste jiní než ona? Takže se ku*va uklidněte , nebo se do pi*e neznám. Je to jasný dopr*ele?! " Při proslovu si strhla kapucu a byly vidět její rohy , podobné těm ovčím .
Tolik sprostých slov pohromadě Jonáš v životě neslyšel.
Po tomto proslovu bylo asi minutu ticho , potom hospoda zase zesílila volume.Jonáš se rozhodl , že si půjde popovídat s ovečkou a klidnou , jak jim teď říkal.
Sice se trochu bál , aby se na něj nesnesla salva nadávek , ale risk je zisk.(Jonáš : J , Ovečka : M , Klisna : L )
J : Ehm , ahoj ! Jsem Jonáš.
M : čau ty vo*e
L: ahoj
J : Jak se jmenujete ?
M: Mia
L: Lucka
J: jo tak... Mohu Vám položit pár otázek?
M, L : ok
J : Takže , hádám , že nejste původní obyvatelé... Jak jste se sem dostali , a před jakou dobou?
M: No , jela jsem na kole na louce , narazila jsem do stromu, potom si pamatuji jen nemocnici a potom tohle. Jsem tu 7 měsíců .
L: Usla jsem ve slámě , pot jsem byla tady. Přežívám tu 3 měsíce.
J : Tak jo , kolik Vám je let ?
M: 16
L: 15
J : Ok , jaký je Váš dětský sen ?
M: No , jako malá jsem bydlela na statku a pořád jsem byla se zvířaty, hlavně s ovcemi . Milovala jsem je tak , že jsem jim chtěla rozumět. Proč se ptáš ?!
J : neřeš...
L : Já jsem jako malá chtěla mít koně a jednorožce. No a splnilo se mi to , teď jim i rozumím ! Ale na to jsi se neptal...
M : Hele Jonáši , nechci tě vyhánět , ale vypal , dokud jsem ještě slušná !Po této větě se Jonáš rychle rozloučil , a běžel pryč. Až přijde domů , vše si zapíše.
Měl jednu teorii , ale ještě si nebyl úplně jistý . Šel se tedy zeptat toho snad nejhlučnějšího z celé hospody. Kluka s křídly.V jeho modrých očích jiskřilo , jeho blond vlasy se mu pohupovaly kolem hlavy, pařáty měl na stole . Asi jsem nezmínila , že jedno z křídel bylo spálené , pořád se z něho kouřilo.
(Kluk : T , Jonáš : J )
J: Ahoj , já jsem Jonáš.
T : Čau , jsem Tom , odpovím ti na všechny otázky!
Za prvé , je mi 17,5
Za druhé ,ne , neumím létat.
Za třetí , křídlo mi mi spálil gejzír
Za čtvrté ,Ne , Philip není můj táta
A za páté , Já nemůže za to , že jsem hlučný a kvůli tomu otravný . A můžeme být kamarádi :)
J : ok , to jsi mi toho zodpověděl většinu.
T ': ty máš ještě nějaké otázky? Jsi celkem vytrvalí 🤔
J : Takže , jak dlouho jsi ve Firrytopii ? Jaký je tvůj dětský sen , jak ses dostal do Firrytopie a přijdeš někdy na pokec k nám do knihovny?
T : ve Firrytopii bude zítra přesně rok . Do knihovny rád přijdu a můj dětský sen? No chtěl jsem umět létat . Jednou jsem to ve škole zkusil a skočil jsem z dlouhých schodů. No , totálně jsem si rozflákal hubu a zlomil pár kostí a začali mě šikanovat... A dostal jsem se sem takto : Šel jsem po mém městě , šel jsem se podívat do přístavu, aby bylo jasné, jsem z Královce , a lehl jsem si na kamenitou pláž . Zavřel jsem oči , prostě jsem se zasnil a probudil jsem se na Ohnivých lukách. Zjistil jsem , že mám křídla , tak jsem si létal . Nevěděl jsem , že tam je gejzír. No a potom mi to spálilo křídlo . Potom mě všude vyháněli a tahle vesnice je takový azyl . Hele povídám iž dlouho , pokud to chceš rozvíst , tak přijdu do knihovny zítra . Ahoj!
J: A-ahoj .Po této debatě byl Jonáš vcelku zaskočený . Tomovo charisma ho neskutečně přitahovalo , ale jak pokračoval dál ve svém příběhu , byl tišší a tišší . Trochu Jonáše bolelo to vidět.
Jonáš byl asi zamilovaný do dvou lidí.Potřebuje ještě alespoň tři lidi , aby byla jeho teorie více důvěryhodná . Ale koho? Když tu ho napadlo zeptat se ....
Pokračování příště
ČTEŠ
Mimo tento svět
FantasyJe normální zimní den, a Jonáš se vrací ze školy. Vůbec nečeká, že by se mohlo cokoliv stát . Náhle se ale propadne do neznámé země. Jeho jediný cíl, je se z této země dostat. To e nepůjde tak snadno. Bude toto jediný úkol , co ho čeká ?