Brýle a tanec v dešti

5 3 0
                                    

V krabičce byly podivné brýle , s vysokým okrajem . Mezi dvěma zelenými skly byla jenom gumička . Celé se na hlavu upevňovaly gumičkou.
(Pokud nechápete , jak vypadají , tam v obrázku to je ;) )

,,No nasaď si je! " pobízeli ho různí vesničané.

Po nasazení brýlí se stalo něco podobného. Když to totiž Mia potom vytáhla na déšť, tak se mu nic nestalo.

Bylo to zvláštní. Když se potom zeptal co má dělat si krabičkou , bylo mu řečeno , ať si jí nechá.

Rozhodl se , že jí někdy pořádně prozkoumá.

----+🦋-----

Když došli na náves , čekala tam Ane . Bylo to sice fakt divné , ale dozvěděl se , že dostala nějakou helmu.

Všechno mu to bylo strašně povědomé .
Jako kdyby to už někdy viděl.....

,,⏁⊑⟒ ☊⍜⎍☊⊑ ☊⍜⎐⟒⍀ ⏃⋏⎅ ⊑⏃⌰⌰ ⎅⍀⏃⌿⟒⌇ ⍙⟒⍀⟒ ⏚⌰⎍⟒. ⏁⊑⟒ ⍙⏃☌⍜⋏ ⋔⍜⎐⟒⎅ ⍜⋏ ⍙⟒⌰⌰ ⍜⟟⌰⟒⎅ ⍙⊑⟒⟒⌰⌇."

Ozvalo se z úst Elfa . V jeho žlutých očích byla vidět zděšenost , strach.

Ozvaly se nějaké skřeky , kterým nikdo nerozuměl. Po krátké době znovu : ,,⊑⟒⌰⌿ ⋔⟒  ⏁⊑⟟⌇ ⟟⌇ ⌇⍜  ⋔⎍☊⊑ ⌿⏃⟟⋏ "

Jako kdyby Elf prosil o pomoc. Phil mu tedy nařídil , ať si lehne .
(Phil pedofil zase ve hře)

Po chvíli zavřel oči a vnikl do říše snů.
Jeho mechový plášť , na kterém rostlo pár houbiček volně ležel na zemi .

Hnědé vlasy ve kterých měl také zapletený mech , se mu už zuřivě nepohybovaly kolem hlavy.

Phil měl zatím svůj proslov :

,, Takže sešli jsme se zde , abychom se mohli domluvit na plánu . Takže, jako nezvoléný starosta Colfordu navrhuji , bojovou výpravu do hlavního města Roitbetu. Jako utiskovaná menšina , pocházející převážně z jiného světa , chceme svá práva. Toto sice krásné , vyhnanství některým z nás nevyhovuje.
Takže , kdo chce jet s námi , ať si sbalí všechno potřebné , něco na boj a řízky s chlebem . Máte na to jednu celou hodinu. Čekáme maximálně deset minut , víc ne."

Dokončil vše Phil . Všichni se rozešli do svých obydlí se připravovat .

Stejně tak to udělali i Jonáš, Jerry a Laura.
Ti balili jak o život . Brnění, meče,  oblečení, jídlo .

Jonášovi otázky jako : ,,Co je to Colford?" nebo : ,,Kdo je ten Elf?" , nebyly zodpovězeny.

Mimo tento svět Kde žijí příběhy. Začni objevovat