Snídaně byla něco skvělého. K snídani totiž byla bábovka . A ve spojení bábovky a skvělých pekařských schopností Laury , ani si umíte představit , jak kim to chutnalo.
(Kurňa , teď mám na tu bábovku taky chuť 😅)Po klasické ranní rutině si začali balit pár věcí . Všichni tak trochu tušili, že pojedou na výpravu . Jonáš si už do kapsy zase strčil lak na nehty .
Konečně si vzpomněl, že se aktualizovala Kniha. Nalistoval stranu 544 , připraven se ponořit do příběhu vlastního života.
Kluk povstane s Colfordskdou armádou , vstříc napravení zkaženého světa.
Budou putovat přez trpasličí klany , které se nenávidí mezi sebou , stejně jako nenávidí ostatní. Strhne se velká bitva která ponese ztrátu životů. Při bitvě se odhalí velké tajemství , to že je .......,,To-to si děláte sprostý zadek ," řekl si pro sebe v hlavě ,,proč by to někdo utínál tam kde je to nejzajímavější?!" Po krátké odmlce si uvědomil, že to dělají všichni , co nepíší povídky , kde je každá jiná .
Ale neměl ponětí , co je Colford. Jestli to je jenom vznešené označení armády mutantů co jdou svrhnout krále ? Rozhodl se , že se na to zeptá Phila.
----·–·🦋
Zrovna si dopisoval poslední řádek textu o Butterflie, když už za ním Jerry volal :
,,Pojď už Jonáši! Musíme se rychle dostat pod kopec ! Prší a cesta bude blátivá ."Po chvíli už je následoval ke dveřím. Oba rychle běželi deštěm , ale když ven na déšť vešel Jonáš , tak se stalo něco nečekaného.
Déšť ho začal na kůži pálit , jako rozžhavený vosk. Jizvy a jizvičky se objevovali skoro všude na jeho těle.
-------
Jonáš už čekal skoro půl hodiny . Po tom co jim vše řekl , běželi někam do vesnice.
Už ani nedoufal , že by ho tady nenechali.Koukal se z okna na ten krásný déšť ve kterém tak rád tančil a začal vzpomínat na všechny krásné chvíle v dešti.
Když zahlédl svůj odraz v okenní tabulce , zjistil, že je s ním něco v nepořádku.
Nejenom že má i po obličeji spoustu jizviček, ale nějak mu začínají světlat vlasy.
Vzal si k sobě Grey a začal tuto chlupatou kuličku drbkat na bříšku.
Když mu ukápla slza, zjistil , že i ona ho zraní . No skvěle!
Když zkoušel , jestli ho voda raní i vevnitř , měl jedené štěstí ,že ne .
Když viděl , že se nějaký průvod škrábe nahoru na kopec , věděl , že si jdou pro něj.
----
Když začal Phil klepat na dveře , Jonáš se bál vyjít ven. ,,Neboj Jonáši ! Ochráníme tě! "volal na něj.
Někdy mu Philip připadal jako strašný pedofil ....
Ale tento havraní muž držel v ruce nějakou krabičku . Chtěl mu ji dát , ale krabičku mu z ruky vzala Butterflie.Ta jenom otevřela dveře a prohlásila:
,, Tak s tímhle se ti v dešti nic nestane , je to od tamtoho Elfa." , a ukázala na vysokou postavu se špičatýma ušima a žlutýma očima.
ČTEŠ
Mimo tento svět
FantasyJe normální zimní den, a Jonáš se vrací ze školy. Vůbec nečeká, že by se mohlo cokoliv stát . Náhle se ale propadne do neznámé země. Jeho jediný cíl, je se z této země dostat. To e nepůjde tak snadno. Bude toto jediný úkol , co ho čeká ?