Klan Cherryslope- část 2.

12 4 2
                                    

Krásné . Tímto přídavným jménem by Jonáš popsal jak ráno , večer i noc.

Konečně se mu nezdála ta noční můra , zacož byl šťastný.

Večer před tím se stalo ale něco, co se jeho tak moc netýkalo.

Víte Vy co? Já Vám to povím ve stručnousti.

Byl táborák a Lucka s Jonášem si povídali. No , Lucka se snažila nenápadně zjistit , jestli jí Jonáš miluje , protože ona milovala jeho. Nakonec zjistila , že je na kluky a "nenápadně" utekla do lesa. Tam vybrečela potok a našel jí tam Tom. Utěšil ji a tím si získal její srdce , což ještě nevěděl.

Je to srozumitelné? Dobře...

Teď je čas se posunout dál , jak na cestě , tak i v příběhu.

Bylo to krásné ráno s krásným výhledem.
Phil měl svou přednášku : ,,Toto je trpasličí klan . Vyznačující se....."
Jonášovi to přišlo podivné. Z vyprávění věděl , že trpaslíci rychle útočí , ale zatím neviděl ani jednu zbraň.

Když sjížděli dolů do údolí , potkali skupinku trpaslíků. Nevypadali , tak jak si je představoval. Byli stejné výšky jako on.

,,Toho trpaslíka jsem tady ještě neviděl..." dumal jeden. ,,Třeba je z jiného klanu!" domníval se další. ,,A co se ho třeba zeptat?" navrhl jiný.

,,Odkud jsi poutníče ? Jdeš snad se svou družinou obsadit klan náš?!"

,,V míru přicházím k Vám dobré bytosti. Nehodlám být s Vámi ve při. Z místa dalekého přicházím a mířím se svou družinou do Hlavního města. Neznáte cestu?" snažil se napodobit jejich řeč Jonáš.

,,Bytosti , v jiném klanu jsi. Přes náš klan Cherryslope se vydat nesmíš , jinak ve spárech víl skončíš , či do bažin se dostaneš. Musíš jet okolo věže na severozápad , do klanu Winterpaleů, jenž sousedí s městem hlavním. Provedeme tebe i tvou družinu. Předky v trpaslících našeho rodu jistě máš." při poslední větě se trpaslík uklonil .

Při cestě ke hranicím klanů si Jonáš a jeden z trpaslíků povídali. Jonáš zjistil snad celou historii Trpasličích klanů ve Firrytopii. Nejvíce ho zaujal výklad novodobých dějin. Trpasličí klan se totiž rozpadl na několik menších klanů co jsou ve při. Těchto pět největších a nejvýznamnějších klanů si Jonáš pamatoval:
•Klan Cherryslope
•Klan Winterpaleů
•Klan Airwic
•Klan Lillymon
•Erodedův ostrov

Přičemž Cherryslope má nejhezčí přírodu , Airwic největší průmysl , Lillymon nejvyspělejší hospodářství, Klan Winterpaleů největší kulturní ruch a Erodedův ostrov je odseknutý od všech a nikdo o nich nic moc neví.

,,Bylo mi poctou doprovodit tak vznešenou družinu , ale dál už musíte jet sami. Moc mne těšilo Jonáši , brzy na viděnou." byla poslední slova trpaslíka a potom zavelel své družině na odchod.

Ale na Jonáše a jeho "družinu" čekala ještě cesta přes skoro všechny klany.


Mimo tento svět Kde žijí příběhy. Začni objevovat