-Ráno-
Vstanem. Pretriem si oči. Chytím do ruky telefón a začnem prechádzať všetky sociálne siete.
S malou dušičkou čakám ,že si aspoň na jednej nájdem žiadosť od Lucasa no nič. Alebo? To všetko včera to aký dojem na mne zanechal bol len sen? Určite nie! Po prejdení všetkých sieti vstanem telefón nechám na posteli a zamierim to rovno do kuchyni kde prichystám jedlo sebe a svojmu ocovi ,ktorý ako som zahľadla ešte spí. Jeho raňajky zanesiem do jeho posteli a položím mu ich tam. Sadnem si k barovému pultu a raňajkujem. Počujem ako mi pípa mobil a tak utekám späť k posteli pozrieť sa čo sa deje.
-Používateľ menom Lucas Tavol vás žiadá o priateľstvo.-
-Používateľ Lucas Tavol sa stal vaším priateľom.- oznamuje mi Facebook. Nadšená si začnem prezerať jeho fotky v ,ktorých vidím ,že je podľa počtu lajkov dosť obľúbený. Po prejdení profilových fotiek zystím ,že hrá v skupine menom Los Dream. Je spevák no tiež hrá aj na gitaru. "Veľmi zaujímavý chalan," poviem si v mysli. Na žiadnej fotke však nevidím dievča ,ktoré by bolo jeho priateľkou. Čomu však nijak nemôžem uveriť aby taký príťažlivý chalan ako je on nikoho nemal. Skôr než chcem prejsť na Titulné fotky si všimnem koľko je hodín. Už 25 minút si prezerám jeho fotky! Moja káva musí byť už úplne studená lebo je už tak dlho ponorená v studenej vode. Robím to tak vždy nemusím dlho čakať kým vychladne. Mobil si teda beriem k raňajkám a idem ich dojesť. Čo svet nechcel!?? Jasné ,že mi napísal:
-Ahoj :)
-Ahoj :')
-Včera si spomenula ,že fotíš. Dnes máme s chalanmi koncert dosť dôležitý kde bude mnoho ľudí nechcela by si dojsť? :) To ,že ti budeme robiť modelov bude len menšia čerejnička na torte.
To mám brať ako pozvanie na rande? Čo si oblečiem? Asi to nieje dobrý nápad aby som tam šla čo ak sa mu fotky nebudú páčiť alebo sa len strápnim tým ,že tam budem zo seba robiť pobehujúceho degežka s foťákom?
-hh, dnes večer? v ktorom klube budete? možno prídem. ;)
-V klube BNV na začiatku mesta:) Ak prídeš trvám na tom ,že ja prídem po teba a odveziem ťa tam aj späť.
-Spravíš mi taxy? :D
-Niečo tomu podobné. Len nechcem aby si chodila po meste sama. :)
-Dobre tak ja teda súhlasim. o 19 na kraji Disney ulici. :)
-Budem ťa tam čakať už o 18:55 :)
Čo to robím,preboha. Lucas nieje prvý chalan ,s ktorým som sa stretla alebo mala "rande" ale aj tak mám z toho zlý pocit. Aj tak však dojem raňajky umyjem riad ešte zo včerajška a pustím sa do grafiky svojich fotiek a premýšľam nad tým čo si vlasne oblečiem aby som nevizerala tak ,že to ako rande beriem ale ak zmieni niečo o tom ,že to rande je budem oblečená tak ,že to rande je.
Tento príbeh sa uberá úplne iným smerom ako som chcela. Ale páči sa mi to a dúfam ,že aj vám dajte mi prosím vedieť. :)
أنت تقرأ
Mladá fotografka
عاطفيةAnna (Ann) je 16 ročné dievča ,ktoré je zamilované len do svojho fotoaparátu a ponorená do grafiky svojich fotiek. Ann je tiež hlavná postava môjho príbehu ,ktorú som stvorila vo svojej fantázii. Ann sa stretne s chlapcom ,ktorý miluje však niečo úp...