"Máš rada Starbucks?" povie keď okolo neho prechádzame a zaparkuje hneď vedľa.
"Neobľubujem ho ale sem-tam si ho dám," odpoviem.
"Ja si ho dávam skoro stále keď mám pred koncertom. Nabije ma energiou a dodá mi elán. Robím to tak vždy," povie a vystúpi.
V Starbuckse na neho pokukovala obluhujúca a mňa úplne ignorovala akoby som tam vôbec nebola s ním. Lucas však ako prvý oslovil mňa a nechal ma vybrať si. Dala som si horúcu čokoládu lebo som kávu pila ešte pred tým než som odchádzala z domu a on si dal Cappuccino ,ktoré chutilo 100% lepšie ako moja čokoláda.
"Vidno ,že tu chodíš často. Pozná ťa asi každá predavačka," doberala som si ho keď sme vychádzali.
"Vieš, koncerty nemávame často ale skoro stále tu pred ním zájdem v podniku si už potom nič čo ma udrží na nohách nedám a pivo piť nemôžem keď som autom," povedal.
"A stále si dáš Cappuccino ,ktoré chutí lepšie než čokoláda," odpovedala som.
"Aha takže ty by si si dala moje Cappuccino," usmial sa potmechácky,"vymeníme si to?"
"Nie, nie to je dobré," nasadli sme a už konečne vyrazili do podniku.
Do podniku sa vstupovalo rovno z ulice asi 10 strmími schodmy. Pôsobil príjemne a útlne presne ako vyšitý pre koncert ,na ktorý idete sadnúť si v piatok večer a nechať sa unášať hudbou na prvom rande. Hudba zaplní ticho medzi vami a ak vám dôjdu témy môžte sa chytiť textu piesni. To však nebol môj prípad ešte stále som však nevedela čo tu robím. Som tu pracovne? A ak sa koncert skončí odvezie ma domov a po 7 dňoch mu donesiem fotky tak ako to robím na zákazky?
"Ahojte, všetci! Toto je Ann, moja nová kamarátka ,ktorá nás dnes večer bude fotiť. Čiže ak budete mať pocit ,že fotí vás usmievajte sa bude z toho nová profilovka na Facebooku!" zažartoval.
Každý zo skupiny sa mi predstavil ich mená som si nevedela zapamätať bolo ich veľa a naraz. Nakoniec som sa ich ale naučila. Spevákom bol Lucas, bubeníkom Dalibor bol presne taký bubeník aký má byť mal dlhšie čierne vlasy a jeho vzhľadom by ste ho netypli na nič iné len na bubeníka. Boris bol spevákom a tak ako Lucas hral aj na gitaru,Nikolaj bol tiež spevák a hral aj na gitare, Alan hral na klavír a ako jediný z nich mal hnedé oči a skoro úplne vyholenú hlavu.
"Ideme si spraviť generálku a o pol 8 začneme hrať. Dobre?" otočil sa namňa Lucas a povedal mi. Sedeli sme za spoločným stolom vedľa pódia kde mali všetci svoje veci a pitie. Ušla sa mi pusa na líce a potom už každý zamieril na svoje miesto na pódiu. Bolo úžasné pozerať na nich ako sa dávaju do kopy začali hrať známe hity ,ktoré som si začala pospevovať aj ja. Tento večer sa mi čím viac tým viac začal páčiť. Jeho hlas bol niečim iný. Stál v strede pódia a spieval zo srdca a do piesne dával všetko. Úplne všetko. Generálka sa skončila a ja som úplne zabudla ,že som tu nato aby som ich tento večer fotila a nie okukovala. Po generálke sa zase všetci usadili a ja som nevedela čo povedať. Pol hodina prešla ako voda, technická porada sa skončila a oni začali hrať. Hneď som vybrala foťák a začala ich fotiť aby som nič neprešvihla. Ľudí bavilo to čo na pódiu stvárali. Bavili sa a hlavne boli sami sebou. Chcela som zájsť na koniec podniku a spraviť fotku kde by boli ľudia ,ktorý sa bavia a v pozadí oni ako si to užívajú. Kým som ale došla na koniec podniku zastavilo ma asi 15 ľudí ,ktorý ma považovali ako fotografku tochto koncertu a žiadali ma o fotky pre istotu som u saba mala aj vizitky a tak som ich každému rozdávala.
Keď Lucas spieval časť Nialla z piesni Perfect pozeral celý čas namňa a ja som prestala fotiť a on len spieval a usmieval sa namňa...
Keď som ťa prvýkrát uvidel z druhej strany izby
Môžem povedať, že si ma zaujala, oh yeah
Dúfam, že vieš, čo chceš
Pretože nie som dobrý v sľubovaní.
Bolo to ako keď sme sa prvý krát stretli včera na chodbe a naše pohľady sa stretli, ako jeho prvý úsmev a to ako v Starbuckse ignoroval všetky predavačky a zaujímal sa len a len omňa, ako tá prvá pusa ,ktorú mi dal pred tým než vyšiel na pódium...
------------------------------------
Nová časť je tu! Dúfam ,že sa vám to bude páčiť a ,že čitatelia budú pribúdať. Prosím hviezdičku alebo komentár čo si o tom myslíte. :)
ESTÁS LEYENDO
Mladá fotografka
RomanceAnna (Ann) je 16 ročné dievča ,ktoré je zamilované len do svojho fotoaparátu a ponorená do grafiky svojich fotiek. Ann je tiež hlavná postava môjho príbehu ,ktorú som stvorila vo svojej fantázii. Ann sa stretne s chlapcom ,ktorý miluje však niečo úp...