Yhteenveto ja tarkempi kuvaus

80 6 1
                                    

Deri on aivan tavallinen 15-vuotias nuorukainen, joka elää normaalia elämää vai elääkö?
Derin perheellä on salaisuus, jota muut eivät tiedä:
"Kuten meitä aina muistutetaa keitä me todella olemme... Päivällä ihmisiä, yöllä paholaisia...!"
Deri siis elää keplotellen kaksoiselämää, vuoroin tavallasena teininä ja vuoroin tulevan Paholaisena yhdessä kaksosveljensä kanssa.
Jotta Deri ja hänen kaksosensa Terya pääsisivät arvoasteikolla ylemmäs on heidän ja heidän ystäviensä mm. Ryon, Rizun, Denin, Alexin, Keyn ja muitten läpäistävä itsensä 'Langenneen Helvetinenkeli Luciferin' johtama 'The Hell's school'-koulu.
Myös alamaailmassa kuuluisaksi ja pelätyimmäksi kapinallisen teinijengin johtajaksi noussut Ikari, sieluja keräävä GDragon, salaperäinen Kanna ja Ikarille vertojaan vetävä Eien asettavat vahvat haasteet veljeksille.
Kun soppaan lisätään vielä TDSHU:n (the Traitor Demons Spesical Huntig Unit) järjestön koulutus alamaailman metsästäjiksi ja juoniaan punova Cezira on painajainen valmis.
Päivät ihmisenä ja yöt yönkulkijana on rankkaa...

Viisitoista vuotiaiden Derin ja Teryan ihmisäiti, Diana oli elänyt juomalla demonin verta jo melkein 50 vuotta eli demoneiden iässä viisivuotta. Nyt Lucifer ilmottaa kasvattipojalleen Sasorille, että kohta Dianan kuolemasta tulee täyteen kymmenen vuotta ja naisen todellinen kuolinsyy ja tapahtumat pitäisi paljastaa. Mitään ei olisi tehtävissä ja asia pitäisi kertoa Cainen perheen kuudelle lapselle.
Veljeksistä vanhin, täysi-ikäinen Daisuke miettii miten kertoa isälleen seurustelevansan ihmisperheeseen syntyneen demonin kanssa.
Daisuken nuorempi kaksonen Takeru saa muuta mietittävää, kun hänen lapsuuden ystävänsä ilmestyy kuviohin ja pyytää apua, kun saa ilmotuksen minkä mukaan hänen pikkusiskonsa uhataan siepata kaksikon yhteisten velkojen takia.
Deri yrittää pidätellä ikävaihdoksesta seurannutta verenhimoaan ja pojan vanhempi kaksonen, Terya saa enemmän selville sielunsa syntymisestä, lukien kuolleiden sielunkirjoja. Hän löytää kirjan, joka näyttää pätkän vuodesta 1864 ja kuka 'sen ajan Terya' oli.
Cainen perheen ainoa tytär, Daichi selvittää välejään Alexin kanssa Key tukenaan, kun hänen ex-poikaystävä, Jonathan ilmestyy Cainen perheen kotikaupunkiin. Myös edesmenneen 'Karenin sarjamurhaajan' nuorempi veli palaa, yrittäen saada Daichin takaisin.
TDSHU:n Densetsu muistelee seitsemänvuoden takaista ensimmäistä pidätystään, jossa pidätti Race Karen-nimisen sarjamurhaajan. Yllättäen tutkinta avataan uudelleen ja todisteista löytyy viitteitä Densetsun itseensä, joka johtaa hänen pidätykseensä. Nuorukaisen epäilykset heräävät ja saavat vahvistuksen, kun Kim Karen, Densetsun menneisyyden verivihollinen ilmestyy ja nauttii Densetsun ahdingosta. Nuorukainen kantaa edelleen kaunaa, vanhemman teinin pysäyttäessä Racen eli Kimin isoveljen. Sarjamurhaajan, jonka Densetsu sai kiinni 10 vuotiaana ja tuli siitä kuuluisaksi.
Sasori harkitsee visiittiä muualle muutto aikeissa.
Sisaruksista nuorin, 10.v Riki alkaa nähdä heijastivissa pinnoissa outoja kuvioita ja uhkaavia henkilöitä. Riki huomaa pian joutuneensa vieraan demonin silmätikuksi ja tajuaa henkensä olevan uhattunut, kun hänen luokkalaisensa löydetään raadeltuna ja lisää on luvassa. Tapausta alkaa myös mutkistaa pieni, mutta suloinen vaaleaturkkinen koiranpentu, joka aivan yllättäen saa Rikin suuren huomion, eikä muilla perheenjäsenillä ole mitään uutta lemmikkiä vastaan. Vain Daisuken epäilykset uutta perheenjäsentä vastaan heräävät, kun sisaruksista ainoa vaaleaverikkö muuttaa käytöstää yllättäen. Onko koiranpennulla oma osansa tapahtumiin? Rikin tavallinen kiltti puoli alkaa järkkyä, kun pimeämpi, demoninen puoli alkaa viimein herätä unestaan...
Deri, Terya, Ryo ja Key saavat ensimmäisen virallisen tehtävän TDSHU:lta (the Traitor Demons Special Huntig Unit/Petturi Demonien Erityis Metsästys Yksikkö), joka koskee kummittelevaa pojan sielua.
Tehtävä osoittautuu alkutietoja haastavammaksi, kun kuollut poika kantaa kaunaa veljelleen, joka tappoi tämän kateudesta.
"Jos joku kuolee suuren raivon otteessa, kirous syntyy. Kirous kerääntyy tuohon kuolinpaikkaan. Jos joku kohtaa sen, hän tuhoutuu sen raivosta"
Eliot, kuollut poika oli elänyt vakavan sairauden runtelemana kolmetoista vuotta. Pojan isoveli Emil alkoi houkutella kateuden riivaamana pimeitä voimia luokseen. Ystävykset saavat yllättäen selville, että vanhempien huomio nuorempaa veljekseen vain kasvoi, kun paljastui ettei Eliot voisi koskaan parantua saati kävellä omilla jaloilla. Kateuden riivaamana vanhempi veljeksistä muutti nuoremman veljeksen sairaalassa olevia hoitokoneita, mihin tämä oli kytketty ja sammutti laitteista myös osan nuoremman veljensä nukkuessa, seuraten sivusta Eliotin hitaan ja tuskallisen kuoleman. Teinit myös tajusivat, että Eliot ymmärsi veljensä tappavan hänet ja poikien katsoneen toisiaan silmiin, ennen Eliotin kehon pettämistä.
Tehtävän aikana Deri ja Terya yrittää toipua äitinsä kuolemasta selvinneistä totuuksista ja parantaa välejään isäänsä.
Sasorin pikkuveli Souma ilmestyy yllättäen kuvioihin mukanaan uhkaava viesti arkkienkeli Rafaelilta, joka on päättänyt selvittää välit lopullisesti Sasorin kanssa ja päättänyt käyttää tässä hyväkseen Sasorin nuorinta veljeä Nobua.
Lucifer yrittää löytää keinoa sulkea nuoremman poikansa Jessyen eli Jessin voimat uudelleen, pyyhkiäkseen kaiken yliluonnolliseen viittaavan poikansa muistista. Vanhempi poika, Mogen on kuitenkin tätä vastaan yhdessä 'Free the Devil' bändin jäsenten kanssa.
Key taas kärsii oudoista ennustusmaisista panajaisista ja saa selville jälkeempäin, unien liittyvän alamaailman senaatin seuraaviin liikkeisiin ja hänen on varoitettava muita. Samalla hänen suhteensa Derin pikkusiskoon Daichiin saa liikettä, kun kaksi vähiten toivottua nuorukaista astuvat valokeilaan.
Ikarilla alkaa mitta tulla täyteen ja kapinnalishenkisen teinijengin johtaja ilmoittaa haluavansa tavata kasvotusten Ceziran, juoniaan punovan ex-salamurhaajan, jonka valta yltää pian Ikarin hallitsemalle alueelle. Ikari myös ottaa yhteyttä Derii sanoen, että jos tämä vielä rikkoo sopimuksen sääntöjä, ilmaantuu Ikarin reviirillä tai käy Ikarin jenginjäsenten kimpuun yksin tai joku Derin ystävistä, tämä saisi katua henkilökohtaisesti.
GDragon puolestaan on edelleen kiinnostunut Ikarin ravinnonlähteenä toimivasta kumppanista, nuoresta ja mystisestä Imatix-nimisestä pojasta, joka kantaa sisällään suurta voimanlähdettä. GDragon lähettää 'kankat' matkaan keräämään tietoja Imatixesta ja saa pian vastaansa Imatixea ulkonäöltä mustuttavan, Ikarin luoton Itamin. Myös Gekido ja tämän pikkuveli Osore, alkavat olla GDragonin mielenkiinnon kohteina.
Eien, alias 'Eien Kinger' joka on yksi Ikarin luotoista sekä itsenään kuuluisa salamurhaaja on ilmoitettu Derin kanssa samaan kouluun, mutta tekee kaikkensa eliminoidakseen Derin mahdollisen pääsemisen arvoasteikolla ylemmäs. Nuorukainen tunnetaan myös nimellä 'Eien Killer' jotka muodostavat japanin sanasta 'Ikuinen' ja englannin sanasta 'Tappaja'. Eien, joka tunnetaan myös Katsuyon nuorempana veljenä on pelätty mestariottelija, jonka päästä on luvattu 350 000$ palkkio. Jos taas hänet saataisiin kiinni ja luovutettaisiin alamaailman senaatille elossa, on nuorukaisesta luvattu 500 000$ palkkio. Derin kohdatessa Eien hautausmaalla, Eien kertoo metsästävänsä tai pikemminkin etsivänsä jostain syystä Eliotin sielua.
Izoun antama yllättävä vihje paljastaa kuitenkin, että Derin ja Eienin yhteinen verilinja risteää ja kaksikon yhteenotto voi päättyä vain ja ainoastaan kohtalokkain seurauksin. Jotta vahvistus ja mahdollinen syy saataisi selville on poikien suostuttava yhteistyöhön keskenään, mutta millainen riski onkaan saada mestariottelija ja TDSHU:n ammattilainen hyväksymään kilpaileva vastakohtansa.
Kanna ilmestyy yllättäen Jr:lle, joka viruu edelleen vahvan sielunsa vuoksi GDragonin vankina. Kanna kysyy yllättäen miksi Jr taistelee niin vahvasti vastaan ja antaa myös tärkeää tietoa Jr:lle. Kanna itse tekee merkittävän siirron, käyttämällä pyhää voimaa Ikarin, Ceziran, GDragonin ja Cainen perheen rajoille.
Caleb saa selville isänsä todellisen luonteen, päästyään Quinaken omistamasta yökerhosta turvaan Sasorin lapsuuden ystävän ja nuorisotyöntekijä Taron avustamana. Caleb saa myös kuulla yllättäen olevansa demoni, mutta nuorukaisen on vaikea sulattaa tietoa saati uskoa sitä todeksi.
Samalla Irosasin 'omistama' mestariottelija Inuno Sejitsuna saa uuden voiton, voitettuaan jälleen ottelun. Nuorukaisen harjoitus-ja tavanomaisimpana kilpailijana toimii, legendana pidetyn Saigono Kaishan pikkuveli, Saigono Tesuto ja Sejitsunan voimat ovat yllättäen kokeneet vahvan kasvun, joka tulee vaikuttamaan Deriin.

Eien no Yoru / Ikuinen YöTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon