Uyurgezer

67 3 0
                                    

Ivy kendini salonun ortasında bulmuştu. "genemi?" Diye düşündü kendi kendine. O uyurgezer'di ve artık kendini evin farklı köşelerinde bulmaktan sıkılmıştı.

Babasına seslendi ve beklemeye başladı.

Babasının geldiğini terlik sesinden anlamıştı. Ivy, yerde oturmuş düşünüyordu olanları düşünüyordu, nasıl geldiğini ne yaptığını hatırlamaya çalışıyordu.

babası salona girdiğinde bir an durdu. Ivy babasının yüzündeki dehşet dolu ifadeyi görebiliyordu fakat babası Ivy'nin tam arkasına bakıyordu. O da arkasını döndü ve o dehşet dolu ifadenin aynısı yüzüne yerleştirdi.

Kardeşi maggie yerde yatıyordu. Feci şekilde KATLEDİLMİŞDİ. Bunu kim yapmıştı? İki sene önce anneside aynı bu şekilde katledilmişti. Peki katil onu neden öldürmemişti?

Ivy kardeşinin cesetine biraz daha dikkatli baktı. Katilin yaptığı tüm bıçaklamalar simetrik bir şekilde yapılmıştı hepsi aynı hizadaydı ve hiçbir şekilde oynama yoktu aynı annesinin ölümündeki gibi. O bunu anlamıştı çünkü o da simetri hastasıydı..

Babası çoktan polisi aramıştı.

Polisler geldiğinde yaptıkları ilk şey evdeki güvenlik kameralarının kayıtlarına bakmak oldu.

Babası dehşet içinde kayıtları izliyordu. "Keşke İki sene Önce de bu kameraları koysaydım" dedi.

Ivy merakla "ne oldu?" Diye sordu babasına

Babası boş gözlerle Ivy'e baktı.
"En azından katilin evde dolaşan simetri hastası bir uyurgezer olduğunu anlardım

Korku GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin