Gölgeler

55 3 0
                                    

Gölge karanlığın en derinliğinden kopmuş bir parça gibi yanımızdadır. Asla peşimizi bırakmaz ve asla karanlığını kaybetmez, her zaman simsiyah haliyle yanımızdadır. Acaba gölge gerçekten karanlıktan gelen bir parça mıdır ? Öyleyse belki de gölgeniz sizin karanlık tarafınızdır. Hiç bir zaman gölgenizin sizinle aynı anda hareket edip etmediğini kontrol ettiniz mi ? Bütün gölgeler rolünü iyi oynayamaz.
Her şeyin bir gölgesi vardır peki ya görünmeyenlerin ? Onların gölgeleri de aramızda olabilir mi ? Çevrenize dikkatlice bakınıyor musunuz ? Hiç etrafınızda bir şey var gibi hissettiğiniz olmadı mı ? Gördüğünüz zamanlarda farkında olmadınız belki de ? O insan silüeti gibi bi anda görüpte tekrar baktığınızda orada olmayan, ışıklar söndüğünde dışarıdan vuran loş bi ışıkla şekilden şekile sokupta sonradan sadece bi kıyafet yığını olduğunu düşündüğünüz o şeyler görünmeyenlerin gölgeleriyse ?
İnsan çoğu zaman kendine dikkat etmez. Kendisini koruma gereği duymaz. Kendisini kandırmaya çalışır. Bir zaman sonra da bunlara inanır. Böylelikle karanlığın oyunları için hazır bir hale gelir.
Hiç bir zaman gölgenizin sizinle aynı anda hareket edip etmediğini kontrol ettiniz mi ? Bütün gölgeler rolünü iyi oynayamaz ve "unutmayın ki kapılar gölgeleri dışarıda tutmaya yeterli değildir...

Korku GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin