Merhaba arkadaslar okunma sayisi 250 yi gecti tesekkur ederim hepinize.
Evde yalnızım. Ailem arkadaşlarına gitti ve geç geleceklerini söylediler. Bu ilk defa olmuyordu. Bir çok kez yalnız kalmıştım. Saat şuan gece 02:00 ve ben korkmaya başladım. Ev yeterince sessiz ve karanlık. Bu yüzden gitarı aldım ve çalmaya başladım. Bu beni biraz rahatlatıyordu.
Karnımdan gelen sesleri durdurmak için bir şeyler yemeye karar verdim ve gitarımı bıraktım. Tüm koridor boyunca nefesimi tutmuştum. Aslında ışığı açmaya korkuyordum. Çünkü aklımdan geçen kötü düşüncelerin gerçek olmasından endişeleniyordum. Sonunda mutfağa ulaştım ve yiyecek bir şeyler alıp geri döndüm. Tekrar odama gitmek için koridora girdiğimde beyaz elbiseli bir kız gördüm. Yemin ederim bu gerçek. Dehşet içinde bir kaç dakika hiç kıpırdayamadım. Kendimi bu gördüğüm kızın gerçek olmadığına dair ikna etmeye çalıştım. Sadece hayal ürünüydü. Karanlık ve ürkütücü koridordan geçerek salona gittim. Televizyonu açtım ve uykuya daldım.
Sabah ailem gelmişti. Kalktığımda bana bunları söyledi: '' Gece geldiğimizde uyuyakalmışsın. Televizyonda korku filmi vardı. Anlaşılan korkmuşsun ve burada yatmışsın.''
'' Hayır. Korku filmi izlemiyordum ben sadece belgesel izliyordum ve uyuyakalmışım. Televizyonda gördüğün şey neye benziyordu ? '' diye sordum.
Duyduğum cevap ile resmen donmuştum. Ben sanırım bir daha uyuyamayacağım.
'' Uzun beyaz elbiseli bir kız vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Günlüğü
TerrorBizim yada başkalarinin yazdigi korkutucu hikayeler, ceviriler, yada yasanmis korkunc olaylar.