1.bölüm : yarından sonra

7 6 5
                                    

Her kırık alçıya alınmıyor...

1.bölüm : yarından sonra
*Takvim es geçmişti o günü tarih yoktu...*

Hatırladınmı beni?

Rengarenk ışıklarımı...

Hüzünlü gülümsememi...

Titrek ellerimi...

Ve seninkine benzeyen kalbimi...

(Ekim 2022)

Tanıdık geliyormu? her sabah okula gitmek en arka sıralara oturmak tek tük dersi dinlemek tanıdık geliyormu?
Bugünde aynıydı, dersten yeni çıkmış eve gidiyordum. Ha bu arada ben Azra kendimi size tanıtamadım Azra çakmak ben içime kapanık bir kızım ben bu hayatta sadece can dostum Merve var Merve kimmi? O benim aksime siyah saçlıdır kıvırcık saçlara sahiptir yeşil gözleri vardır boyu 1,60 olsada 1,75'lik kızı bayağı iyi döver yani biraz tırnaklarını kullanmayı sever siz benim biraz dediğime bakmayın bayağı kullanmayı sever. Böyle düşüncelerimde kaybolmuş bir şekilde yürürken öküzün biri bana öyle bir çarptı ki ben yere defterlerim bir yere uçtuk karşımdaki bay öküz hızla "özür dilerim" diyerek düşüncelerimden çıkardı beni adam gerçekten Yunan tanrısı gibi birşeydi kakaoyu andıran daha çok karamele benzeyen saçlar bal rengi gözler yani ela gözler ve sweatinin altından ben buradayım diye bağıran kaslar ve apartman boyundaki boyu Hangi genç kız bu saydıklarıma kapılmaz ben hayran hayran çocuğu süzerken hızla bileğimi kavradı ve bir çekişte ayağa kalktım birde kadın erkek eşit diyorlar ben bu öküzün neresiyle eşitim 50 kilo bir kızı bir çekişte kaldıran bir öküzle sence eşitmiyim?bence hayır      " bir yerine bir şey oldumu" diyerek karşılık verdi bay öküz bende hızla "yok birşeyim yok" diye mırıldandım öküz centilmen eşyalarımı toplayıp elime verdi centilmen olması öküz olduğu gerçeğini değiştirmez değilmi? Bence değiştirmez hızla eşyalarımı aldım ve özür felan diledi ve ben hızla gittim lanet olsun ki ben bu çocuğu tanıyordum eve geldim yemeğimi yedim ve duşumu aldım ve üzerime şortumu giydim askılı badimi giydim ve yatağıma uzandı elime telefonumu aldım ve Tumblr'a girdim biraz gezindim birkaç bloğa baktım bloğumu açtım ve herzamankinin aksine bir şiir yazmaya çabaladım...

sevgi denizine düşmüş,
İki küçük kuş,
yaralar almış.
Yaralar açmış...
Yollarını ayırmaya çalışmışlar
Kader ağını örmüş yine o ağa takılmışlar.
Anlamışlar kaderin oyununu
Olmuşlar aşık nesilden nesile yaşanmış yaşatılmış...

Şiiri sevdim ve paylaştım yani kimin ne dediği çok önemli değildi benim için istediğimi yaparım istediğimi yaşarım yani ben sevmişim yazmışım sevmişim paylaşmıştım kimene oku geç kardeşim bide yokmu alır sapır yorum yazanlar offf neyse boş verelim bunları bir dışarıda deli gibi yağmur yağıyor fonda dedublüman belki (akustik) yine daldım biraz bir söz var onu yazdım Tumblr'a
Yağmur yağınca seviyorum bu şehiri insanların başları önlerine eğik yüzleri ıslak sanki hatalarını biliyorlar gibi...
Arkadaşlar ben bayağı bir drama bağladım ama bu sözü hiçe saymadım ve paylaştım yani sevdiğim bir söz güzel bence ve doğruyu anlatıyor değilmi? Bence doğru
Bazılarınız benim neden yalnız olduğumu merak ediyor olabilir annemle babamı bir trafik kazasında kaybettim kız kardeşim Londra'da abimde Polonya'da bende İstanbul'dayım öyle işte neyse saat epey geç olmuş ben yatıyorum artık... İyi geceler:)


KırıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin