Kader ağlarını örmüştü sadece ikisinin haberi yoktu...
2.bölüm : hadi canım
*Tesadüf*Sabah olmuştu hızla beni uyandıran lanet olasıca alarma nefretle baktım gerçekten alarma nefretle baktım üzerimi giyindim saçlarımı düzleştirici ile düzleştirdim ve hafif bir kahvaltı yaptım ve evden çıktım okula girdim aynı sıkıcı havayla hızla kulaklığımı kulaklarıma taktım ve en sevdiğim grup olan blackpink'den how you like that şarkısını açtım ve dinliyordum derse girdik hoca hızla ve aceleyle sınıfa girdi "arkadaşlar bu gün okulumuza yeni bir öğrenci katıldı sizin sınıfın sayısı az olduğu için buraya getirdik yeni arkadaşınızı, bora oğlum gelebilirsin hoca borayı çağırdı ve o an ağzımdan hadi canım gibi bir kelime çıktı borada bana bakarak hakikaten yok artık dedi çünkü bu bana geçen gün çarpan öküzdü ve benim yeni arkadaşım hoca boraya boş bir yere geç dedi ve sınıfı gözleri ile tarayan hoca azranın yani boş oraya oturabilirsin dediğinde ise yutkundum bu bora denen öküz centilmen yakışıklı çocuk benimlemi oturacaktı hızla yanıma geldi ve oturdu kulağıma kadar eğildi ve tesadüf diye mırıldandı parfüm kokusu süperdi bu kokuyu nefesim kesilene kadar koklayabilirdim ciddiyim. bende ona bakarak "aynen" diyebildim ve önüme döndüm ilk ders sakin bir şekilde geçti bora dersin sonuna doğru bana bakarak "tenefüste bana eşlik eder misin"
Diye sorduğunda ise "neden" diye mırıldandım bora bana bakarak "okula daha geleli 1 saat anca oldu şirine"dedi benmi "şirine" yani benim nerem "şirine"of ya diye iç geçirdim ve yapmacık bir şekilde sırıtarak "olur hazreti bora"dediğimde ise bora "waow senin ilk dilini kesmekle başlayacağız işe kızım ne bu çene ya motor gibi car car yeter be of birde sen kocaman kızsın ne o öyle ortaokul seviyesindekilerin laf sokması gibi hazreti felan" dediğinde ise şok içinde "bu kadarda uzun bir açıklama beklemiyordum" diye mırıldandım hızla da ekledim " bana çok konuşuyorsun diyin ve kendin car car konuşuyor ve asıl benim senin dilini kesmem lazım" dediğimde ise bora bana bakarak "olur anneciğim makaslamı kesersin,bıçaklandı hangisi daha kolay keser söylede getiriyim" dediğinde ise şok içinde ve hızla sesimi sinirli bir tona getirdim ve "annemi benmi höst ayı sen kime anne ben senin daha kardeşin yaşındayım be" dedim "asıl sen ne o ergence laf sokmalar bıçak mı makasmı senin aklın galiba ergenlik döneminde Kalmış kardeşim seni nasıl aldılar bu okula hatırlatırım burası üniversitesi ortaokul değil" diye konuştum bora birden eliyle ağzımı kapatınca gözlerimi kocaman açtım bora hızla "yemin ederim kulak diye birşey kalmadı bende gözünü seveyim sus artık" dedi hızla boradan iki adım geriye gittim ve hızla "asıl sen bir sus benden çok konuşuyorsun be birde benim elimi yüzümü kapatıyorsun" dediğimde ise gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı ve ekledi "kızım sen çok konuşuyorsun ve çevrendeki insanlarıda çok konuşuyor sanıyorsun" dediğinde ise hızla "ne halin varsa gör" dedim ve gitmeye başladım o arada koluma yapışan bora "hey hey sakin tamam mı şaka yaptım ve ne halim varsa görürsem kaybolabilirim kedicik" diye konuştu o arada çalan zille sınıfa gittik ve sıraya oturduk sınıfın tüm sürtükleri ve piçler gözlerini dikmiş bize bakıyordu bora kulağıma kadar eğilip "bunlar niye bizi dikizliyor kızları anladım benden hoşlanıyor olabilirlerde erkeklerde sendenmi hoşlanıyor"dediğinde ise başımı evet anlamında salladım yani doğru birşeydi bu erkekler öyle bir piçti ki bana gelip sevgilisi olduğu halde yok diyebiliyorlardı yani ben bu tongaya asla düşümüyordum...