Beni bırakıp gidersen sana her yeri zindan ederim Azra çakmak...
9. Bölüm : ölme
*Lütfen sevgilim*Bölüm müziği : Taladro son...
Boradan devam...
Kucağımda kalbimin yarısı can çekişiyor ellerim kan azramın kanı yanımıza silah sesini duyan geliyor Pamir gitmişti azramın okyanus gözleri kapandı yapamazdı beni bırakıp gidemezdi hep yalnız kalmaktan korkardım ama hep yalnız kaldım azrada beni bırakamazdı ambulans sesleri geliyordu hemşirenin biri azrayı benden almaya çalıştı ama bırakmadım doktor bana hızla "ben doktorum ona zarar vermeyeceğim sakin ol lütfen" dedi ve bana ne kadardır bu halde olduğunu soruyordu bense hızla 30 dk dedim ve hızla doktor benden azrayı alıp sedyeye yatırınca Azra öyle bir çığlık bıraktı ki kalbime binlerce bıçak basmıştılardı hızla ambulansın yanına gittim hiçbir prosedür umrumda değil benim bende içeride olacağım azramın yanında olacağım dedi...
***
Ambulansın içinde doktor azrayla ilgileniyordu
"Hasta soğuktamı durdu nabız ve tansiyon ölçülmüyor" dedi ve "Ferhat hastaneye haber ver" dedi ve Ferhat denen adam konuşmaya başladı "23 yaşında kadın iki kurşun omurgadan yakın mesafe hastanın nabız ve tansiyon bilinmiyor ameliyat haneyi hazırlayın..." Dedi bora içten içe kendini suçluyordu kendi hatası olduğunu düşünüyordu azranın elini sımsıkı tutuyordu...Azra çakmaktan....
Daha şimdi vurulduğumu biliyordum huçbirşey hissetmiyordum boranın gözyaşları yanaklarımı ıslatıyordu bilincim gidecekmiş gibi hissediyordum başımda bir sürü ses var boranın Azra diyen sesi yakarışları haykırıyordu ambulans sesi doldurdu kulaklarımı doktor sandığım adam boradan beni almak isteyince bora bırakmadı galiba doktor ise " "ben doktorum ona zarar vermeyeceğim sakin ol lütfen" dedi doktor hızla hanımefendi beni duyuyorsan elimi sık dedi ona bile gücüm yetmiyordu bilincim kayboldu artık karanlıktı her yer ölüm bunu diye sordum içinden kendime indan sonra bir orman geldi gözlerimin önüne annem, babam, ben, ablam ve abim, bora hepimiz çok mutluyduk sahile doğru gidiyorduk bir anda annem gitti ardından babam abim ve ablam en sinuda borada gitti ben korkuyla koşarak onları arıyordum o arada bilincim geri geldi doktorun "sakin olması lazım" dedi nabız hızlanıyor dedi bilincim kayboldu artık Merve vardı burada karanlık bir koridorda Azra diye bana bağırıyordu boranın seside gelmeye başladı korkuyla dizlerimin üzerine oturdum hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım doktorun sesi geldi "kalbi duracak" dedi...
Yazardan devam...
Bora Merve azranın ablası öykü ve abisi ege kapıda azrayı bekliyordu Azra ise kabuslar görüyordu ve doktor "kalbi duracak" dedi ama azranın kalbi durmuştu bir kere hızla hemşirenin biri dışarı çıktı ve koşarken hızla bora durdurdu Azra nasıl diye sordu ve hemşire hızla hastanın kalbi durdu dediğinde bora öylece kaldı öykü hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı mervede öyle egede ağlıyordu bora ameliyat hanenin kapısına çöktü ve kafasını vurmaya başladı demir geldi ve borayı sakinleştirmeye çalışırken "abi sakin ol" diyordu bora ise "sikerim sakin olmasını benim yüzümden" dedi ve eliyle duvara bir yumruk geçirdi "lannnn! Diye bağırdı yağmur gibi yaş akıyordu yüzünden boranın en sonunda sinir krizi geçirdi demir hızla "doktor çağırın sakinleştirici yapsın" diye gürledi doktor boraya sakinleştirici yaptı ve borayı bir odaya yatırdılar bora ise Azra Azra Azra diye sayıklıyordu...
Azra ise azraille savaşıyordu doktor hızla bir, iki, üç dedi ve tekrar kalbini çalıştırmaya uğraştı en sonunda hemşire hocam hasta ölüyor dedi doktor ise bu kızın kalbi çalışacak ve buradan öyle çıkacak diye sert bir şekilde konuştu azra ise şuanda annesi ve babası vardı yanında annesi azraya bebeğim dedi sana burada daha yer yok güzelim dışarıda sana ihtiyacı olan insanlar var dedi ve annem kayboldu babamda yok oldu... doktor ise azranın kalbini çalıştırmayı tekrar tekrar denedi ve en sonunda çalıştırmayı başardılar doktor "hastayı yoğun bakıma alın" dedi ve çıktı...
Bora uyanmış ve ameliyat hanenin kapısında azradan gelecek bir haber bekliyordu o arada hemşire çıktı ve Ege hızla kolundan tutarak "kız kardeşim nasıl?" diye sordu hemşire "doktor bey birazdan çıkacak ondan bilgi alırsınız" dedi ve o arada doktor çıktı bora hızla Azra nasıl diye sordu doktor "hasta gerçekten çok güçlü ama daha yeni kaybediyorduk şimdi yoğun bakıma aldık uyanmasını bekliyeceğiz ama uyanınca yürüme yeteneğini bir sire kullanamayacak" dedi ve öykü hıçkırıklarının arasında "hiç mi yürüyemiyecek" diye sordu doktor ise "kesin bir şey demiyorum nice hastalarımız yürüdü Amerika'da alanında başarılı bir sürü doktor var onlardan biri tedavi edebilir" dedi ve ekledi "ama şuan hastanın uyanması lazım o zaman ne durumda olduğunu anlayabiliriz" dedi ve Merve "ne zaman uyanır dedi doktor ise "1 günde olabilir 10 günde bilmiyoruz" dedi ve bora ise "azrayı görebilirmiyiz" dedi doktor ise "teker teker" dedi ve hastayı duygusal anlamda yormayın o sizi hissediyor"
O arada sedyede baygın yatan Azra çıktı herkes azranın yanına gitti iki saat içinde bir insan bu kadar çökemezdi bora azranın elini sımsıkı tutuyordu beni bırakma bebeğim lütfen...