3.bölüm : sevgilim olurmusun desem

6 6 3
                                    

İlk iki bölüm biraz kısa olabilir ama bu sefer karşınıza upuzun bir bölümle geldim

3.bölüm : sevgilim olurmusun desem?
*Nevsi peşkeş çekenleri aşk affetmez*

Bora ile aynı okula başlayalı 1. Haftayı devirmiştik birbirimize alışmıştık onunla didişmeyi kendime huy edinmiştim ve bayağı eğlenceli oluyordu en sonunda dayanamayıp "Azra suussssss artıkkkkkk yeterrrr!" Diye haykırıyordu buda benim çok hoşuma gidiyordu. Ama işte bazende sinir oluyordum neymiş efendim "beni alan ölürmüş, intihar sebebiymişim, nasıl çok konuşuyormuşum, artık sussam motorum soğusaymış..." Gibi şeyler diyordu.
Saat gecenin ikisi olmuş ama uykum yoktu biraz Tumblr'da sayfamdan bir söz yazmak istiyordum ama düşünüyordum
Fonda cenfaze "çok oldu şu gözlerim nemleneli diye bağırıyordu" hayat ne garip şey aslında insan sevdiklerinin yanında mutlu olur diyorlardı bizim sevdiklerimiz yanımızda hala mutlu değiliz... Aslında cenfazede haklı çok oldu şu gözlerim nemleneli hafta sonuydu zaten sabaha kadar oturabilirdim bir tane daha yazmak geldi ve yazdım
İnsanlar belirli bir yaştan sonra hayatlarını izlediğimiz bir film şeklinde yaşarlar 18 yaşlarına ulaşırlar ve hepsi yollarını ayırırlar bazıları hayatlarında romantizm mi yaşar bazıları hayatını mizah niyetine bazıları aksiyonun dibine vurur benim gibiyseniz başınızdan dram eksik olmaz bazıları da mutlu sonla perdeyi kapatır. Vay be diyerek satırları okudum biraz gözlerin dolmuştu ama olsun doğru olanları okumak acı verici ne demişler doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış bizimkide doğru, okuyanı ağlatırlarmış gibi bir versiyon mükemmel bir hafta sonunda sonuna gelmiştik okulun ilk günüydü sıkıcı bir havayla okula girdim ve beni sıramda bekliyen boraya gülümsedim ve yanına oturdum ve ders başladı dersi dinlerken servetin şebekliklerine gülmekten dersi anlayamadık bir insan bu kadar komik olmamalı yani şöyle derste Ali hoca serveti bir soru yapması için kaldırdı ve servet sorunun cevabını bulamadı Ali hoca ise servet cevap "C" desede servet işaretlemedi Ali hoca ise, "bana hiçmi güvenmiyorsun" diye sorunca servet "Valla güvenmiyorum dedi" ondan sonra servet "A"şıkkını işaretledi ve cevap "C" çıkınca herkez gülmekten yıkıldı yani o anı yaşamanız lazımdı belki size komik gelmemiş olabilir ama gerçekten yaşasanız karnınıza gülmekten ağrılar girer ondan sonra ise başka bir zaman ise derste ördek sesi çıkardı ondan sonra ise eline sırasına Instagram adersini yazmıştı o arada servet iboya "İbo la bi bahale şunlara pestilleri çıkmış Salah la bunlar" dediğinde ise hepimiz kahkaha atmamak için kendimizi zor tutmuştuk" neyse servetten çok bahsettik sıra bize geldi Değilmi neyse boranın yanına oturup gülümsedim ve bora ile konuşmaya başladık biraz sonra bir kız geldi ve açık bir şekilde boraya açık bir şekilde işinin olup olmaması sordu içimde birden anlamsız bir kıskançlık oldu sürtüğün saçlarını yolmamak için kendimi zor tutuyordum salak sürtük diye iç geçirdim ve o arada bora işim var maalesef "gördüğün üzere yanımda kız arkadaşım var" dediğinde ise boranın dediğine mi şok olayım sürtüğün ağzını bir karış açmış bir şekilde sinirle bana bakmasınamı güleyim bilemedim kız bir hışımla yanımızdan giderken boraya "hızla sen ne demek istedin öyle kız arkadaşım falan derken" dediğimde bora şirince sırıtıp kafasını yana doğru eğdi ve olanca tatlılığıyla bana bakmaya başladı lanet olsun çok yakışıklı duruyordu bora aynı şekilde kulağıma kadar eğilip nefesi tüm bedeni yakarcasına fısıldadı "kız arkadaşım olurmusun desem olurmusun Azra" ben bir hışımla ne "saçmalıyorsun sen"dediğimde ise bora hızla "yanlış anladın o anlamda değil sadece okul içinde sevgiliymiş gibi davranıcaz o kadar" dediğinde ise biraz duraksadım bora ise hızla "bu kadar kadınla uğraşamam lan biri gelip bana Hazal mı ne sevgilisi olduğu halde sevgilim yok dedi bana ya Azra lütfen bak ben seni sen beni kurtarıcağım" dediğinde ise "olur" dedim ve hızla "sevgilin olurum bora" dedim ve bora sırıtarak "mükemmel" diye mırıldandı "ha bu arada Azra biraz yakın durucaz el ele tutuşacağız sarılacağız vs vs işte Azra" dediğinde olumlu anlamda kafa salladım borayla sarılmak diye içimden iç geçirdim borada mutlu olmuştu güzel bir okul günün sonuna daha gelmiştik Tumblr'da ki sayfamda kendimi kaybetmeden hızla sıkı ve zorlayıcı bir ders çalıştım 5 saatimi verimli bir şekilde derse verdim 1-2 saat arası kitap okudum ve kendimi Tumblr'da kaybettim karşıma öyle bir şiir çıktı ki gözlerim dolu dolu olmuştu...

Özletme ey sevgi!
Özlettiğin yetmezmi?
Nedir bu nefret?
Nedir bu kin?
Özletme ey sevgi!
Beklettiğin yetmezmi?
Nedir bu öfke?
Nedir bu intikam?
Bekletme ey sevgi!
Yıllarım gitmedimi?
Özletme ey sevgi!
Beni bulamayışın yetti!
Her dizesi mükemmel denecek kadar iyiydi o arada telefonuma gelen boranın mesajı ile telefonu elimde sıkıca tuttum sanki yıllardır sakladığım çocuğumu ailemle tanıştırmışımda açıklama bekliyormuş um gibiydim hızla mesajı okuduğumda kalbim dört nala koşuyormuş gibiydi bora ise sadece "iyi geceler SEVGİLİ" yazmıştı ne yazmam lazımdı neden özenle sevgili kelimesini büyük yazmıştı belkide espiri yapmak istedi mesaj yazmaktada geç kaldım hızla
İyi geceler yazsam yok ya buda çok soğuk oldu sanki başımdan kovmak istermiş gibi oldu
İyi geceler boracım yok yok buda  olmaz ne yazsamki
İyi geceler sevgili yazsam yuhhh yuhh sil bunu bide ekle istersen hoş geldin hayatıma kapıyı kapatta içerisi soğumasın yazıyım  buda olmaz ki en iyisi
İyi geceler sanada oyun arkadaşım yazıyım dedim ve göndere tuşladım gözlerimi kapattım ve anında mesaj düştü
Oyun arkadaşım he yazmıştı ve ister istemez sırıttım bende hızla ne var senin gibi çaf çaflı yazamadım bora sonuna büyük harflerle SEVGİLİ Mİ yazıyım ne yapayım oyun arkadaşımla idare et birkere oyun arkadaşım değilmisin yalanmı ben bir kere doğruyu söyledim yazdım ve gönderdim boradan aynı hızla karşılık verdi bu kadar uzun bir açıklama beklemiyordum Azra yazmıştı bense hızla ne varmış açıklamada bence uzun ve özetleyici yazdım oda kısa ve öz olanları daha iyi bence dedi "yani kafa şişirmiyorlar" diye yazmıştı ve hızla ekledi iyi geceler sevgili oyun arkadaşım...
Bende ona 
İyi geceler sevgili oyun arkadaşım yazdım ve gönderdim aradan iki saat geçmişti üzerime siyah geceliklerimi giydim ve o arada kapım çaldı bu saatten kimdiki yani ben birinide çağırmadım kim geldi ki diye düşüncelerimde kaybolmuş tüm ki hızla evin kapısını açtım ve o arada bana bakan bora sarhoştu ve benim kapıma kadar gelmişti bora sarhoş ağzıyla "iyi geceler oyun arkadaşım" diye mırıldandı... Ve beni daha fazla şoka soktu yani arkadaşlar kapımda sarhoş bir bora var ve bana "iyi geceler oyun arkadaşım diyor"...

KırıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin