DERTLEŞME BÖLÜMÜ

5 5 5
                                    

Merhaba arkadaşlar ilk kez kitap yayınladım ve sağolsun sizin gibi insanlar beni yalnız bırakmadı bölümler geç gelebilir instegramım yok internet sorunları yaşıyorum varlıklı bir ailenin çocuğu değilim inşallah beni anlarsınız bölümlerimi ben sevdim yani inşallah seversiniz çok çabuk birleşmiş olabilirler ama daha önümüzde upuzun bir yol var değilmi arkadaşlar.
Ben çok mutlu değilim yani aranızda benim gibi Azra gibi olanlarda olabilir bilemem ama gerçekten çok mutlu ettiniz beni bunu bilin ben ilk kez kitap yayınladım ve ondada kalbi güzel arkadaşlarım oldu sizin gibi insanlar iyki var bu kitabı okuyan herkes beni arkadaşı olarak görmese bile siz benim en değer verdiğim arkadaşlarımsınız kitap yazanlarınız vardır aranızda hepinizinkini okuyacağım inşallah sizde beni okuyun yorumlayın oylayın arkadaşlarınıza önerin bende daha ne isterim değilmi hayatta hep mutsuz bir kızdım takı bu gün sabaha kadar ilk kez oylama ve yorummalmış olan kitabımı görene kadar saat 10 yada 9 civarıydı Nasıl mutluydum size anlatamam aslında ben bu kitabı yazarken çok umutsuzdum kimse sevmez beğenmez diye ama siz sevdiniz ve beğendiniz ilk kitabımda beni yalnız bırakmadınız bir kişinin bile yorumu ve oylaması benim için dünyalara bedel arkadaşlar.
Aranızda benim gibi mutsuz olanlar var inşallah Azra ve bora gibi olursunuz her zorluğun üstesinden gelirsiniz başarabilir siniz mutlu olmak dizinde hakkınız değilmi? Herkez bu dünyaya bir amaçla geldi sizin amacınız inşallah en güzel şeylerdir yolun sonunda sizi sizden daha çok sevecek kişilerle karşılaşmanız dileğiyle
Suskun1kız dan size...

❤️❤️❤️❤️❤️❤️HEPİNİZ HAK ETTİĞİNİZ SEVGİYİ DEĞERİ BULUN SEVGİLİ OKURLARIM ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

KırıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin