Viszlát toxic szülők

358 13 2
                                    

Mióta Giorgioval találkoztam, eltelt 2 hét. Azóta anyámmal a kapcsoltom nagyon rossz. Mindenért leordítja a fejem. Egyszer nekem dobott egy válzát. Már volt olyan is, hogy kint aludtam az utcán.

Folyton ordít velem, hogy miért nem dolgozok még. Mondom mert munkát keresek és 19 vagyok. Dehát ő sose értett meg. Igazából nem igazán értett meg eddig senki sem. Már régóta keresek valakit aki mellettem lehet. Dehát sosem találtam még.

Na mindegy is. Ez van. Nincs senki sem mellettem. De legalább Giorgio meghívott egy kávéra két hete. Az életet értékelni kell.

És hazajött anyám.
-Y/n! Gyere ide!
-Igen anya, mi az?
-Mondtam, hogy főzz ebédet mire hazaérek.
-Anya, nem is tudok főzni nagyon. Maximum egy odaégett tükörtojást tudtam volna neked adni. Légyszíves, ne ordibálj velem, mert felbasz, hogy mindenért lebaszol. 19 éves vagyok, nem 5.

-Igen, és még mindig nincs munkád. Tudod mit, próbáljunk ki valamit. Nézzük meg, hogy munka nélkül, szállás nélkül, hogy boldogulsz. Van 10 perced összepakolni. Nem viccelek. Takarodj el innen.

Megteltek a szemeim könnyekkel.

-Jó. De engem ne várj vissza.

Nem tudtam hova megyek. Csak felszaladtam a szobámba és összepakoltam. A bőröndömbe került a pizsomám, egy csomó ruha, egy cipő a conversemen kívül. Ékszerek, a töltőm, sminkek, és minden más, ami kell nekem.

Megfogtam a bőröndömet. Kimentem az ajtón. Becsaptam. És soha sem néztem vissza.

Ezután viszont el kellett gondolkoznom azon, hogy hova menjek. Nincs szállásom, nincs egy hely se, ahova mehetnék.

Tudom már. Giorgio!

Felhívtam Gio-t és vártam hogy felvegye.
-Feke Girogio, ki az?
-Gio, én vagyok. Y/n. A lány akit megmentettél az utcai támadástól.
Elkezdtem zokogni.
-Úristen, Y/n, mi a baj?
Elmondtam mindent neki. Egytől egyig. Nem érdekelt semmi. Nem volt mit veszítenem. Csak mondtam, mondtam és mondtam. Elmondtam több évnyi kínszenvedést, magának, Fekete Giorgionak.

-Gyere át.
Ezután Gyuri megadta a címét. Odamentem, és mikor bekopogtam, és ajtót nyitott, sírva a karjaiba borultam.
-Sajnálom, ha nagy teher vagyok. Nyugodtan mondhatod.
-Dehogy is, gyere be!

Bementem a házába. Nem tudom milyen ház volt ez, de villának lehet mondani.
-A te szobád a vendégszoba lesz. A 3. Emeleten van, felmegyek veled liftel. Addig maradhatsz, ameddig csak akarsz. Ne felejtsd el.

Felmentünk, Gio megmutatta a szobám. Még a vendégszoba is bazinagy, és nagyon otthonos.

-Rendezkedj el. Akármit akárhova rakhatsz. Utánna gyere le a földszinten a nagy nyitott konyhába főzök ebédet. Szia!

Megölelt, majd lement. Én pedig (megint) az ágyra dőltem, majd elkezdtem pakolni. Fél óra alatt mindent sikeresen berendeztem, otthonossá tettem.

A szekrénybe kipakoltam a ruháimat, a kedvenc díszeimet felraktam, de az íróasztalomra is kerül egy s más.

Azután lementem a lifel.
-Földszint.
-Baszki, nekünk még a lépcső is majdnem leszakadt, itt meg egy lift van, ami még robot hangon, de mondja is melyik szinten vagy. 3 emelet van. 3. Nekünk egy volt.

-Szia Y/n!
Jött oda Gyuri hozzám, majd megölelt.
-Szia!
-Jobb kedved van már?
-Persze, csak kicsit félek, hogy nagy teher vagyok.
-Dehogy vagy! Kérlek, hidd el, amúgy sincs társaságom. Örülök hogy itt vagy.
Mosolyogtam egyet, majd belenéztem Giorgio szemeibe.
-Köszönöm. Egyébként mi az ebéd?
-Igazi olasz tészta.
-Leves?
-Nem szeretem a leveseket.
-Hát jó.

Leültem az asztalhoz, majd Gio tálalt.
-Jó étvágyat.
-Jó étvágyat.
Elkezdtem enni a tésztát és wow! Nagyon finom volt.
-Gyuri ez eszméletlen. Mikor tanultál meg így főzni?
-A véremben van.

Miután megettük a kaját, Giorgioval mentünk nézni egy filmet.
-Te választasz. Te vagy az új lakótársam.
-Te is választhatsz!
-Nem, te választassz. Na, mi legyen?
-Mean girls?
-Oké, tudsz várni kb. 10 percet?
-Mire?
-Majd mindjárt meglátod!

A lakótársam kiment a konyhába, én pedig kíváncsian vártam mi készül. A másik percben pedig már egy nagy bödön popcornal érkezett egyetlen Giorgiom.

Filmnézés közben megettük, majd én elmentem zuhanyozni.

A zuhanyban sok jó zenét hallgattam. A zuhanyban lehet zenét hallgatni. Igen. Villában lakok igazából. Mikor kiszálltam a zuhanyzóból, felvettem a pizsomám.

-Giorgio, nembaj ha nem várom meg a vacsit? 3 mental breakdownom volt ma, és nagyon fáradt vagyok, majdnem meghalok.

-Nyugodtan menj! Semmi gond. Amúgy a 3. emeleten is van fürdőszoba, az lehet a sajátod. De persze csak ha akarod. Jóéjt!
-Jóéjt Gio.
Felmentem liftel, majd bevetettem magamat az ágyba, betakaróztam, és elnyomott az álom.

Porszem  [Fekete Giorgio X Y/n]Where stories live. Discover now