Egy dologra jöttem rá. Ami nagyon fontos nekem. Nekem Gio a boldogságom. És ameddig ő itt van, én boldog vagyok. Kiegészítjük egymást. És ez jó így.
-Jó reggelt!
-Jó reggelt! Tegnap jól bealudtál.
-Bocsesz.
-Semmi baj. Ne kérj bocsánatot. Nem csináltál semmit.Megreggeliztünk, majd Gio szembesített a nagy hírrel.
-Ma lesz egy koncertünk, és szeretnélek elvinni.
-Mi, tényleg?
-Persze. Ott lehetnél a színpadon, én pedig bemutatnálak a fanoknak.
-Biztos jó ötlet ez? Félek, hogy nem fognak szeretni.
-Fognak, hidd el.
-Okés, elmegyek veled.Felvettem a legszebb gatyám és garbóm, az ásványnyakláncom. A kedvenc ásványomból, tigrisszemből van.
Gio egy fehér-fekete kockás gatyát vett fel, meg egy lila inget.
Megegyeztünk, hogy mindkettőnk converse cipőt vesz fel, de nem akárhogyan, felemásan.
Tehát, Gio felvette a sárga converse felét, és az én pirosam egyik felét. Én pedig fordítva. Pont a Carson Coma két nagy színét szimbolizálta.Így indultunk a Hajdúszoboszlói koncertre. Felvettük a fiúkat Giorgio kocsijával.
-Gyuri, ne érts félre, örülök Y/n-nek, de hogy hogy jön velünk. Eddig egyik barátodnak sem engedted meg, hogy a színpadon legyen velünk.
Mondta Barni.
-Hát Barnabásom, ez a következő okból történik most így: Y/n nem csak egy barát. Ő életem szerelme.
Ezután a fiúk gratuláltak nekünk sorban, és szerintem örültek annak, hogy összejöttünk, mert egész boldognak tűntek. 2 óra fuvarozás után pedig sikeresen megérkeztünk.A koncert előtt gyorsan megkávéztunk a fiúkkal, majd kezdtünk.
A fiúk sorban bevonultak, majd utánuk bevonultam én is.
-Emberek, köszöntsétek a sztárvendégünket, Y/n-t! Ő a barátnőm is egyben, és rábeszéltem hogy ma eljöjjön ide.Mindenki elkezdett nekem integetni, én pedig mosolyogva mindenkinek visszaintegettem.
A fiúk ezután lejátszották a következő dalokat: Egyszerűen semmi sem egyszerű, bábu vagy, immunissá válunk, boldog szülinapot (rohadj meg), Carson Coma Blues, Nem vagyok ideges, év végül a kedvencemet.
-Y/n kedvenc száma következik, a Porszem!
Ott áltam Gio mellett, átkarolt, majd elkezdett énekelni. Amikor vége lett, átkarolt Giorgio. És ekkor éreztem, mennyire szerencsés is vagyok most. Ebben a pillanatban.Nagy tapsvihar után meghajoltunk, majd elvonultunk a backstagebe. És ezután kezdődhetett az aláírások osztogatása. Pár rajongó még tőlem is kért aláírást, már most imádom őket.
Ezek után jöhetett a lerészegedés. Amivel nem voltak jó tapasztalataim.
-Gio, biztos akarunk inni? Tudod mi volt múltkor.
-Semmi baj nem lesz Y/n, bízz bennem!
Bízok Giorgioban, szóval belementem.Koccintottunk a fiúkkal, majd ittunk, ittunk, és ittunk. Hogy éreztessem mennyire berugtunk, 4 üveg házi pálinka fogyott el. Hajnalban úgy döntöttünk a fiúkkal, hogy kimegyünk egyet sétálni. Holt részegen.
Végigstoryztuk, és mindvégig röhögtünk. Giorgio többször is megcsókolt, csak úgy reflexből.
-Szeretlek! Nagyon szeretlek!
-Én is nagyon szeretlek te!
Nevettünk.Ezek után sok minden történt. De nem igazán emlékszem már a történtekre, mert minden kiesett.
Hajnali 5-kor visszaértünk, és megszálltunk az éjszakára egy Szoboszlói nyaralóban, mert részegen nem vezethettünk haza. Ezután amint az ágyba feküdtem, abban a percben el is aludtam. Giorgioval is hasonló történt, odahúzódott hozzám, így aludtunk.
أنت تقرأ
Porszem [Fekete Giorgio X Y/n]
أدب الهواةEgy utcai tamadás miatt találkozol Fekete Giorgioval, aki óriási példaképed volt. Nagyon hamar barátok lesztek, aztán nagyon lassan, és sok-sok hullámmal, de mások is lesztek. !Zsepiket előkészíteni! A történet kitaláció! Semmi valóságalapja nincs...