Másnaposság

189 8 4
                                    

Amikor felkeltem, felültem az ágyra, és egy nagy fejfájással kellett szembesülnöm. Bazdmeg, kurva másnapos vagyok.
-Giorgio! Kelj fel!
-Jó reggelt, szia!

Ezután kaptuk magunkat minél gyorsabban, majd húztunk haza Budapestre. A kocsiút érdekesen telt.
-Giorgio, miért az a háttérképed hogy egy stoptáblánál rúdtáncolok?
-Tegnap picit nagyon berúgtunk.
-Na igen, ezt én is észrevettem.

Amint hazaértünk, megint bedőltem az ágyba, hiszen majdnem széthasadt a fejem.

//Time skip//
Giorgio és én már 1 éve lassan, hogy együtt vagyunk. Rengeteg koncerten voltunk, nagyon megszerettek minket a rajongók, és a legjobb életemet élem. Felismernek, akárhova megyek, egész gazdagok is vagyunk, gyönyörű ruhatáram van, és sosem voltam még ennél boldogabb. Giorgio a lelki társam és boldogságom is egyben. Sosem fogjuk elhagyni egymást, mert nagyon szeretjük egymást. Ma Giorgio elutazott meglátogatni a testvérét Olaszországba, én pedig egyedül maradtam, de semmi gond, jól elvagyok így is.

Nagyon sok minden van a listámon, amit ki akarok próbálni. Először is, meg akarok tanulni főzni. Anyám nagy mániája volt, aki azóta sem keresett, de egyáltalán nem érdekel, igazából, magas ívben szarok rá, hiszen boldog vagyok.

Először is, csináljunk tükörtojást. Felvettem 9-esre a főzőlapon a gázt, majd ráraktam az olajat. Ezután beleraktam a tojást, de elkezdett füstölni, és eszembe jutott, hogy az olaj igenis ki tud gyulladni, nem is kicsit.

Miután sikeresen lehűtöttem az edényt, inkább úgy döntöttem hagyom ezt az egészet, nem birok főzni, nagyon béna vagyok.

Ezután festettem, zenét hallgattam, vacsoráztam, elugrottam a mekibe, bevásároltam, majd hazaértem.

Vettem egy forró fürdőt, és gondolkoztam. Már lassan egy napja, hogy nincs itt Gyurci, és nagyon magányos vagyok. Mi lesz velem 3 hét alatt!

Átöltöztem pizsomába, és lefekvés előtt arra gondoltam, hogy semmi gond, hiszen karácsonyra hazaér Giorgio, és együtt tölthetünk minden percet.

Lefeküdtem aludni, és hajnali 3 körül csörgött a telefonom. Már megszoktam, vagy telefonbetyár, vagy rajongó, csak azért én is szeretnék aludni végre. Ezeket a telefonokat általában kinyomom, főleg este, szóval így is tettem.

Megpróbáltam visszaaludni, de nem ment, mert folyamatosan csörgött a telefonom ugyanarról a számról. A végén már annyira elegem lett, hogy feladtam, és felvettem a telefont.

-Hello!
-Jóestét, maga Fekete Giorgio barátnője igaz?
-Ha valami rajongó vagy, értékelem, de kérlek, ne hajnali 3-kor csörgessetek meg!
-Nem erről van szó asszonyom.

Ezután a mondat után nagyon rossz érzés fogott el. Tudtam, hogy nem lehet semmi baj, de azért mégis. A nő hangja a telefonban halál komoly volt.

-Mi történt?
-Sajnálom, de Fekete Giorgio repülőgépe 1 órája lezuhant, közel Olaszországhoz. Egy olasz kórházban van, súlyos állapotban, ha gondolja, megadhatom a címet.

Egy pillanatra megfagyott a lelkem is. Egy percre megállt a szívem, szerintem sokkot is kaptam. Giorgio gépe lezuhant, ő pedig több ezer kilométerre vagy tőlem, és haldoklik. Az egyetlen ember, aki van nekem, az egyetlen ember akit szeretek, életem szerelme, kórházban van, súlyos állapotban.

-Rendben, köszönöm, máris megyek.

Basszameg.

Porszem  [Fekete Giorgio X Y/n]Where stories live. Discover now