Első csók

235 10 0
                                    

-Jaj, úristen, ezt most hangosan kimondtam? Istenem, mekkora balfasz vagyok, ne haragudj, én-

Végignéztem magamon. Koszos voltam. A hajam gubancos, a ruhám tiszta retek, undorítóan nézek ki. Giorgio sosem szeretne belém. Nagyon nagy balfasz vagyok, de komolyan, hogy ilyen hangosan ki sikerült ezt mondanom. Nem így akartam elmondani neki. Most megromlik a barátságunk. Megromlik a kapcsolatunk. Vége. Kész. Még a végen itt hagy engem. Ennyi. Összeomlott minden.

Giorgio közelebb lépett hozzám. Belenéztem a gyönyörű szemeibe. Istenem! Annyira gyönyörű szemei vannak. Ő is belenézett az enyémbe. Egy pillanatra megfagyott a levegő. Majd Giorgio megfogta az arcomat és...

Megcsókolt.

Heves csókcsatába kezdtünk. Giorgio átkarolta a derekamat, én pedig kiélveztem minden másodpercét a dolognak.

-Én is szeretlek Y/n. Beléd szerettem. Már a kávézóban tudtam. Az utcai támadás után. Mindig éreztem. Gyönyörű vagy. Még így is, hogy lassan egy hónapja hajléktalan vagy, és legfőképpen tiszta kosz. De gyönyörű. Gyönyörűek az ajkaid, az arcod, mindened. Nagyon szeretlek téged Y/n, és veled akarom tölteni minden percét az életemnek. Csak veled, senki mással.

-Benne vagyok.

Ezután hazasétáltunk. Hajat mostam, fürödtem, fogat mostam, kifésültem a hajam, és tiszta ruhát vettem fel.

-Nagyon szép vagy!
-Köszönöm.
Majd nyomtam egy puszit Gio arcára.

Basszus, imádom ezt a palit, most azon nyomban hozzámennék, mindent vele akarok csinálni, mindig vele akarok lenni, addig ameddig a világ a világ, csak vele, és csakis vele. Nem tudom szavakban kifejezni amit iránta érzek, mert annyira nagyon szeretem.

Ezután viszont a valóság eljutott az agyamig. Mi lesz a fanokkal? Hogy reagálnak majd rá? Hogy reagálnak majd rá a faszik? Egyáltalán szeretni fognak engem? Mi lesz ha utálnak? Mi lesz ha Giorgio nem akar majd felvállalni? Mi lesz ha tagadnunk kell a kapcsolatunkat? Mi lesz, ha a rajongók zaklatni fogják emiatt Giorgiot és engem is? Tuti nem fognak szeretni. Mindenki álma hogy Gioval legyen, és senki sem örülne nekem.

-Giorgio, várj. Mi lesz a rajongóitokkal? Nem akarom hogy bántsanak téged azért, mert velem vagy. Ugye nem lesz baj?
-Hidd el, semmi gond nem lesz. Szeretni fognak téged. Úgy értem, ki ne szeretne téged?
-Jó, de figyelj. Biztos nem gond?
-Nem, hidd el. Holnap esetleg eljössz velem egy próbára, és bemutatlak a fiúknak?
-Nekem jó. Én szívesen megyek próbára, nagyon jó hallgatni. Mint egy kis magán Carson Coma koncert.
-Annyira örülök hogy tetszik a zenénk. Na, eszünk egy ebédet?
-Persze.

Ettünk egyet, majd filmeztünk egyet összebújva, még a kanapét is kihúztuk. Rábeszéltem Giorgiot, hogy horrort nézzünk, de egy idő után akaratlanul is elbóbiskoltam Gio vállán. Hónapokon át csak padokon aludtam, szóval a kényelem miatt történhetett ez.

Gio betakart, majd átölelt, és nyomott egy puszit a homlokomra.
-Jóéjt, szeretlek!

Porszem  [Fekete Giorgio X Y/n]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora