-Köszönöm Giorgio, nekem is te vagy a lelki társam. Te vagy az egyetlen ember még mellettem. -Mosolyogtam rá- De hagyd ezt abba basszus mert azonnal beléd szeretek.
-Ez a cél.
-Tényleg?
Nevettem.//Time skip//
Ebéd után éppen az instámat görgettem az ágyon, amikor Gyuri bejött a szobámba.
-Megértem persze ha nem, de nem akarsz eljönni velem sétálni.
-Viccelsz, nyilván hogy elmegyek.Cipőt húztunk, majd mindketten lementünk sétálni. Gio talált valami titkos kis ösvényt, amin nyugodtan tudtunk sétálgatni. Néztük a gyönyörű őszi leveleket. Beszélgettünk. Giorgio nagyon sokat mesélt a faszikkal levő próbákról. Mindent is elmondott, sok vicces történetet.
Időközben egy kávézóba is betértünk, ahol ittam egy finom fehér csokis shake and eszpresszót ittam. (Najó, csak vicceltem, de el kellett sütnöm ezt a poént.)
Ezután haza indultunk. Mikor hazaértünk, kaptam egy üzenetet a telómra, hogy menjek be 2 hét múlva állásinterjúra a munka miatt. Nagyon örültem ennek, hiszen erre most tényleg szükség van.
Anyám azóta sem keresett. Így visszagondolva túlléptem ezen. Nem érdemelt meg.
-Y/n!
-Igen?
-Ma lesz egy közeli házibuli. Elmegyünk ketten?
-Nekem jó, de ne idd le magad.Elindultunk a házibuliba, majd megérkeztünk. A zene nagyban szólt már, az emberek pedig vagy táncoltak vagy hánytak a sarokban.
-Gyere, táncoljunk!
-Oké.Táncoltunk egyet Gyurcival. Úristen, életem végéig tudnám ezt csinálni.
Ezután jöhetett az alkohol. Na igen. Gyuri teljesen lerészegedett. Én sem voltam 100% józan.Na jó,én is kurvára bebasztam, most minek tagadjam.
Gio azonban találkozott egy lánnyal. Nagyon jól elvoltak és őszintén, kicsit irigyeltem a csajt. De csak barátkoznak, mi baj lehet ebből.
Táncoltam, vibeoltam a zenékre, aztán mosdóba mentem, ittam, ettem, majd a közönség felé bámultam.
Megláttam Gyurit. A lánnyal. Csókolózni.
A zene hirtelen elhalkult, a szemeimet könnyek borították el, de nagyon próbáltam nem sírni. Csak néztem. Álltam. Mint akibe áram csapott.
-Várj, várj, neked nem barátnőd van? Az a lány a pultnál?
-Pfff. Y/n? Dehogy is. Ő egy haver. Ennyi. Csak kidobta az anyja és nem akartam hogy utcán végezze baszki.Megvan az az érzés, amikor minden borul? Mint egy domino. Minden probléma követi egymást, és szép lassan szétmarcangolják az embert belül. Ameddig a lelked fel nem adja...
Szekundumok alatt kijózanodtam. Álltam ott, majd sírtam. Bassza meg akkor. Nem érdekel már.
Elszaladtam. Ki a buliról. Gio tekintetét elkaptam egy pillanatra. Éreztem az arcán az aggodalmat, de mindegy. Már késő bocsánatot kérni.
Hiszen ittas szavak, józan gondolatok.
Az irányomat egyenesen Gio házához vettem. Bepakoltam minden cuccom egy bőröndbe. Egy cetlit hagytam az asztalomon.
"Hallottam mit mondtál annak a lánynak a bulin. Ha ekkora teher vagyok, inkább el leszek az utcán. Miért nem vetted észre hogy szeretlek téged bazdmeg?"
ESTÁS LEYENDO
Porszem [Fekete Giorgio X Y/n]
FanficEgy utcai tamadás miatt találkozol Fekete Giorgioval, aki óriási példaképed volt. Nagyon hamar barátok lesztek, aztán nagyon lassan, és sok-sok hullámmal, de mások is lesztek. !Zsepiket előkészíteni! A történet kitaláció! Semmi valóságalapja nincs...