Aşk ise Konu 105

25 7 3
                                    

Size bilmediginiz bir şey anlatam bunun farkındayım ancak sizin söylemediginiz ne varsa ben yazabilirim, Aşk ise Konu o vakit herkez susar kalır kimin kalp kırıklığı, kimin yanlızlığı, kiminde sevgisi nedendir susmasına!¡

-kaç yaşında olursanız olun bu değişmeyecek herzaman bu duygu bir şekilde sizi kendşne çekecektir. Aşk duygusu farklıdır yaşa, ırka, kıtaya hükmeder.

Soyu hiç tükenmeyen bir Krallık gibidir!! biz buna Aşk-ı Saray diyelim. Sultanları, Şehzadeleri hatta boll cariyesi olan bir saray kapılaeçrı hem açık hem kapalı olan güneşi bol yağmuru deli olan bir saray.

Aşk-ı Saray; Kaçamayacagın yada vazgeçebilecegin bir yerdir. Mutlaka bir gün kısa bir an belki yada senelerce yaşayacagın yerdir, herzaman mükkemmel olmasada. Aşk yinede bir ihticamızdır.

Aşk-ı Sarayda; Kızlarımız sultan iken, Oğlanlarımız Şehzade iken.. hayat bir zamanlar güzel idi..

sonra

Cariyeler geldi, ardından haramzade askerler.. her biri aşk-ı ziyan eyledi.

•Dedim ya hayat bir zamanlar güzel idi•

Eskide kaldı eski masallarda şimdilerde ihanetler moda.

Kızlar edebi ile Oğlanlar Şerefi ile yaşardı eski masalların birinde.

Sonralarda öğrendiler edebin edebsizlere kurban gittigini.

-Bırakın bu işleri Aşk-ı Saraya gelin, Aşk-ı ziyan eyleylerden olmayın. Aşk dedigin şey bir çok kez farklı sevgilerle gelir.
Ama
yanlız içlerinden biri Aşkı ile Aşk Getirir.

Günün birinde derseniz,

-sadece biri sevmek istemiştim.

Yaşlar, başları geçerken.
Gözünün ışıltısı sönerken.
Birini ararken ve Aradığın kişiyi bulamazken..

-işte öyle anlarda
-sadece biri sevmek istemiştim ; Dersin ya

Yanlızlıklık
Ve Doğru kişinin arayışıyla geçiyor hayat ama hala ortalarda yok

╠BU YÜZDEN╣ Aşk-ı ziyan eyleyenlerden olmayın siz, Aşk-ı Sarayınızı bulun mutlaka, çünkü az evel yazdıklarım doğru iş işten geçmeden siz kendinize gelin, iki kırıtıp gözünüz boyuyana değil yada pis pis sırıtıp sizi ayartmaya çalışana değil..

o Meşur Doğru kişinizi bulun.

...

Aşk ise Konu'nun beşinci bölümünden bukadar yeni bölümde buluşmak üzere, Sağlıcakla kalın çok çok öptüm.

Aşk ise KonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin