Aşk ise Konu 111

15 1 0
                                    

Yine kaçtım..
Yani tam olarak nediceğimi bilemedim ve kaçtım sanırım hayat böyle geçicek.. doğru kişilerden kaçarak onları kendinden uzaklaştırarak kısacası yanlız kalarak..

Umursamadığım.insanların yanında çok rahatım tamam arkadaşım yada sevgilim olabilirler ama işin açıkcası sonunda ayrılığı kesin gördügüm yada bağlanmak zorunda kalmayacagım insanları yanında acayip rahatım ama iş sevdiğim ana gelince yada doğru dürüst biri olunca ona bağlanınca tam bir aptal oluyorum ve hemen kaçıyorum.

Elimde değil duramıyorum üzülüyorum ama hep iyi insanları tek başlarına bırakıp kaçıyorum.

Canım bu duruma çok sıkkın!¡ bana yardım edin diyesim var demişti kız.

-Sanırım her olay ve bu olayların küsüratlarında yatıyor kişiliğimiz, hep bir kaçış ve yanlış insanlara verilmiş, mükemmel anlarda yitiriyoruz hayatı.

Bir kızın kaçış öyküsü bir gencin terkedilişiydi.

-Oğlan hiç bir şeyi yanlış yapmamış sevmiş ve değee vermişti kızı uzun süre beklemiş, endişe etmiş hep onun için güzel şeyler düşünmüştü ve sonra bir mesajla kız gitmişti.

Kız onu seviyordu aslında kaçmasının nedeniyde buydu!¡

Bazen öyle korkaraınız ki! Kendiniz oldugunuzda sizi gördügünde o karşınızdaki iyi insanın sizden VAZGEÇEBILME IHTIMALINDEN.. işte öyle anlarda belkide hayatımızın aşkını yitirebilirsiniz.

-sanırım böyle aşıklarda çok fazla sevgili okur.
Yanlız tek başına sadece üzgün aşıklar..

...

Aşk ise Konu'nun onbirinci bölümünden bukadar yeni bölümde buluşmak üzere, Sağlıcakla kalın çok çok öptüm.

Aşk ise KonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin