Aşk ise Konu 108

17 5 4
                                    

... belki onu sevebilirim diye başlamıştı oğlan aslında hiç sevmediği birine 'seviyorum' demişti...

-işte böyle bir aşık vardı bir zamanlar, uzun zaman önce tanıdığım birinin aşk tecrübesini dinlemiştim her nekadar bu ilişkisinin sonucunda onla olan arkadaşlığımı kessemde insanım bazen düşünmeden edemiyorum.

O kız bunun farkına varmışmıydı?

Hayat böyle işte yanlış bir ilişkiye başlayıp hem kendini hemde hiç bişeden habersiz olan saf bir kalbi kırmak ve üzmek bu çok cansıkıcı bir durum.

Tamam Tamam !¡

-bu yukarda yazanlar aslında verilmesi gereken tepkiler zorumluluk ama GÜNÜMÜZDE pekde öyle birşey yok kızlar, erkekler birbirlerini yada aşkalarını okadar çok önemsemiyor.

Eğer Tipi iyi ise yada Yanına yakışıyorsa tamamdır ondan daha çılğın aşık yoktur.

Bu yüzden belki ile.. yola çıkılan bir çok aşk vardır ama tabiki bu illada kötü olcakları anlamına gelmiyor gerçek aşkın nerde, nasıl olacagı bellide olmaz.

Bir çok mantık evliliğide mutlu sonla bitiyor yada görücü usulü evlenenlerde aşık olabiliyor Hatta size bir şey diyim mi?? Nice delilerce aşık olan çifler bi anda ayrılıp unutulabiliyor.

Yani demek istedigim şu aşk denen şeyin nasıl işlediğinden asla emin olamazsınız!¡ kalp bizimde olsa kontrol tamamen duygularımızda'dır. Kimin olacagını, iyimi? / kötümü? olacağını, mutlu olabilme ihtimallerimiz, hayatımız kısaca o aşk ile başlamasını bekleriz ama mantıkla karar alsakta, kendimiz seçsekte yada görücü usulü olsada bu bir şekikde duygularımızın yönetimi altında olcaktır.

Kızgınlıkla evini dağıtabilirsiniz, Saygınızla eşinizi mutlu kılabilirsiniz, kısaca bağımlıyız öyleyiz bizi bir arada tutacakta, parçalıcakta duygularımızla alakalıdır buyüzden kendimizi tanımalı ve kendimizi sevmekle başlamalıyız yoksa hayatımızı ve hayatımızı paylaşacagımız kişilerede haksızlık ederiz.

...

Aşk ise Konu'nun sekizinci bölümünden bukadar yeni bölümde buluşmak üzere, Sağlıcakla kalın çok çok öptüm.

Aşk ise KonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin