Aşk ise Konu 103

61 7 4
                                    

Kabul edelim artık ilk olan herşey güzeldir.

1. Bunun nedeni herzaman bilmememizden kaynaklıdır.

2. Insan bilmedigi şeyden korkmaz.

3. Tersleşmez, çünkü herşey o ilk anda gerçekleşir ve en güzeli hep odur.

4. Hep onunla kıyaslanır sonrakiler.

-ilklerimizin oldugu bir tarafımız vardır hep ve hep hayatımızda olacak diğer ilişki kararlarımızı onlarla kıyaslarız ve hep daha fazlasını isteriz.

-ilk aşklar, bence ilk aşk her zaman mükemmeldir, en saf halinizle birini seviyor olmamızdan kaynaklı.

Düşünsenize aldatmayı bilmeyen biri şüphelenirmi?

Bunun üzerinden bakıldıgında herşey karşımızdadır.

-Art niyetsiz bir aşk , çıkarlar olmaksızın sevgiyi yaşamak böyle bişe mükemmelige yakın anlardır bu yüzdendir asla unutulmaz.

Ama mükemmele yakın oldugu iyi olduğu anlamına gelmez nedeni ise karşınızdaki sizi kandırabilir yada daha kötü kulanılabilirsiniz.

Hayatta birine güvenmek yada birinin bize sahip çıkması gibi duygulara ihitiyacımız vardır. Insanlar yanlız kalmaya yada susmaya dayanamaz sevgiye ihtiyaç duyar ve bunun yanınnaki diğer her duyguya.

-Bu yüzdendirki! asla ilk olan aşkı unutamazsınız çünkü aradıgınız herşeyin o anda olduğuna inanır ve bundan sonraki ilişkilerde hep bir mükemmellik ve aşırı bir sevgiye ihtiyaç duyarsınız!¡

ilk aşkın hakkında hatırladıkların onu mükemmel yapıyor, bunun nedeni saf olmaktan kaynaklı çünkü herşeyden dolayı mutlu olursunuz, size söyledigi laflar ve hatalarını bile fark edilmez halde olur.

Geçmişten günümüze bir kızın ilk aşkı hakkındaki düşünceleri:

-itiraf ediyorum ilk aşkıma asla kavuşmadım , gözümün önünde olmasına ramen asla benim olan olmadı ve açıkcası utangaçlıgım ve doğru dürüst konuşamadıgım için asla onunla aramızda bir bağ olmadı ama anılarımda hep onunla mutlu olma duygusunu hissediyorum.

-Ve işin aslı kavuşmak yada onunla yaşlanmak değilde. Sadece seviliyor olmak istemiştim..

Hayat bize şanslar sunar mutlu olmamız için ama işin aslı mutlu olmak demek elinden geleni yapmak yada şansın ayağımıza gelmesini beklemek degildir bence çünkü mutluluk böyle bişe değil biz mutluluğu sahip olmakla bir tutarız.

Herşeyim varsa mutluyum deriz.
Ama
işin aslı biz kendimizi her şeye adıyoruz oyum olsun buyum olsun sevdigim benim için ölsün bu bizi sözde mutlu etcek şeylerdir ama asla yeterli gelmeyecek ve tatmin olmayacagız.

Ne vakit durmaya ne vakit istememeye başladığınızda o vakit işte her şeyinizin olduguna, aslında hiç bişe gerekmeden mutlu olduğunuzu anlayacaksınız.

-Ben vazgeçtim diyebilen insan.

1. Kendini fark eder.
2. Aynalardan kaçmaz, kendini görür.
3. Kendinin ne istedigini ve elindekileri bilir.
4. Ruhunu anlar ve kendini sever.
5. Ilklere ihtiyaç duymadan hayatını doğru adımlarla başlar ve gelişir.
6. Insanlardan kaçmak için taktıgı maskelerinden kurtulur. Kendi olmaya başlar.

Aşklarımız, ilklerimiz, kararlarımız yani kısaca her hareketimiz birbirine bağlıdır. Kendini bilmek ve düzgünce yaşamak için anlamalı, görmeli ve kendimizi saklamaktan vazgeçmeliyiz.
...

Aşk ise Konu'nun üçüncü bölümünden bukadar yeni bölümde buluşmak üzere, Sağlıcakla kalın çok çok öptüm.

Aşk ise KonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin