Aşk ise Konu 110

17 1 0
                                    

Şuan balkondayım ayakklarımı diğer sandalyeye uzatmış, esintiyle salıyor saçlarım manzaram apartmanlar arası boşluklar olsada gökyüzündeki çok hafif mavilikle sokak lambasının erkenden yanıyor olmasıyla hafif bir romantik bir okadarda hoş bir ortam hazırlanmış sanki.

(Sayfanın üst resmi şuan olduğum yerden karaler var)

Anlatmaya çalıltıgım şey ise şuan bukadar hoş bir akşamda 20:27 geçe şuan bu kitabı yazıyorum. Parmaklarım klavyede gözlerim tlfon ekranında ve gördüğünüz gibi tekim aksi taktirde şuan bu kitabı yazoyor olmaz tam aksine mesajlaşıyor olurdum.

Sevgili okur şuan okuduğum bu kitapla birlikte sende yanlız olduğunu kabul edebilirsin sanırım ama şuan bu kitabı yazıyor olmayı değmicek birine mesaj yazıyor olmaya yeğlerim.

Bazı yanlızlıklar şuan olduğu gibi kalitelidir. Kendin için ayrılan zamanlar oluşturur. Kalbim boş ise bu benim tercihimdi zorumluluk değil.

Boşuna kaybeden günler, aylar hatta yıllar geçer gider aslında sevemedigin yada sevmediğin biriyle bunun yerine kendinizi anlamaya ve devam etmeyi öğrenmeliyiz.

Aşk diyorki beni yargılama!¡

Ben ise onu yargılacak yer arıyorum

-işte öyle bir şey benim hayat anlayışım bir okadar çılgın aşık olsamda bir okadarda kıskanç ve kinciyim aşka karşı.

Çünkü aşkın getirisu kişiliğinizi değiştiriyor. Ben nekadar sakin bir okadar tatlı olsamda (kendimi seviyorum belli olmuştur sanırım) sevgiliykende tam bir deli, kıskanç, yerinde duramayan biriyim.

Sende öylemisin acaba sevgili okur?? merak etsemde biliyorumki.şu dünyada benim gibi olan çok fazla kişi var belkide sende bunlardan birisindir!¡

Yinede bugün biraz kırgınım nedeni sanırım konuşcak şeyim varken düzgün konuşcak kimsem olmamasından kaynaklı sanırım.

-bazende konuşcak kişileri ben harcıyorum sanırım. Yaş geçtikçe beklentiler degişiyor sanırım adam akıllı konuşabilecegim kişileei kendimden uzaklaştırıyorum geçen gün tanıştıgım bi gençle birebir fikirlerimiz aynıydı konuşmasındanda çok keyif aldım istediğim her konu varken bile bi anda kaçmak istedim.

Sanırım sorunlu biriyim ve korkağım aslında böyle sorunlarım yok normal konuşurken oldukça rahatım ancak hergün konuşmayı zorumlu hale getirildiğinde ordan kaçmak istiyorum saatleşmek yada oçplan yapmak istemiyorum sadece konuşabilmek ve oluruna bırakmak.

...

Aşk ise Konu'nun onuncu bölümünden bukadar yeni bölümde buluşmak üzere, Sağlıcakla kalın çok çok öptüm.

Aşk ise KonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin