Aşk ise Konu 106

35 6 3
                                    

Bir çok hikaye vardı.. kavuşamamış , ayrı düşülüşmüş.. gerçek sevdalar ölmezmiş bunun nedeni kavuşamamış olmalarındanmış.

-leyla ile mecnun asıl hikayesinde leyla mecnuna aşık degildir. Mecnun yinede hiç vazgeçmemiş. Sevmek böyle birşey sanırım hiç bir neden yokkende birini sevebilmek.

Nicesi yazılmış binlerce aşk hikayesi, belkide adını bilmediğimiz aşıklar var!¡

belkide şuan bunu okuyan kişide adı duyulmamış hiç kimsenin anlayamadığı bir kara sevda içinde.

Yada daha ilginci bu yazıyı yazan benim hiç kavuşamadığım büyük bir aşkımın oluşudur bu konuyu ilginç kılan.

-Yarım sevdalar her büyük aşkın adıyla anılırlar, onlar kalbimizin bir köşesinde solması ümit edilen kara güllerdir. Ama yıllarca yıllarca köklenip budaklanıp dahada derine inerler her geçen gün onun çığlıklarını duymazdan gelir, her dakika gördügümüz aşk gerçeginin üstünü kapamakla ugraşırız.

Kimselerle paylaşmadığımız sırımızdır.

Yarım sevdalar yaşadık ve yaşacagız, bu nedenle bunu reddetmeye yada vazgeçmeye gerek yok giden aşkın, yarım kalmış sevdalar belki unutulmucak yada aynı şekilde olmayacak.
Ama
Yeniden sevicek belki üzüleceksiniz ama fark etmicek yeni gelen sevda, çılgın bir aşık diğerinin devamı olmasada yinede saracak kalbinizi.

Mecnun Leylasına hiç kavuşamadı ama Allahın Aşkıyla dünyaları aldı, hiç kimsem yok demeyin herzaman Allahımız var.

...

Aşk ise Konu'nun altıncı bölümünden bukadar yeni bölümde buluşmak üzere, Sağlıcakla kalın çok çok öptüm.

Aşk ise KonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin