Aşk ise Konu 109

18 1 0
                                    

Suç payıma düşense
Giderim yine sen düşünme
Ki senin hep uğraştığın son
Acıtmaz canımı bir gidişle

Uzun zamandı
Kalbim aşkları sönsün diye geleni taşladı
Pişman olup hep seni beklediğim zaman başladı

Hadi yine gel benim ol
Benim olmazsan
Kime giderim
Beni duymazsan
Kime veririm yüreğimi

Hadi yine gel benim ol
Hadi yine gel benim ol

Benim olmazsan
Kime giderim
Beni duymazsan
Kime veririm yüreğimi

Söz-Müzik: Edis Görgülü

Meşur sıradaki parça benim olsun dedim ve hadi hüzün gel kapımı çal demiş oldum.

-Hayatta aşklar hep bir yara izi bırakır. Sızlar durmadan ve canınızı yakar. Bilmiyorum bu iyimi? yada kötümü? ruhumuzda izi kalır sevdalarımızın bazen sevdalarımız pişmanlıklarımız olur hatta. Yada kavuşamamış olsakta yine yeni.gün için umut verir sevdalarımız sanırım kalbimizde izlerin kalması bu yüzdendir. Bize hatırlatmak için varlar sanırım.

Hatırlamak bir şeyleri, Birini Hatırlamak bu güzel bir şey acı veya güzel değil. Sadece hayatımızda olanları bize bize kattıgı şey önemli bu yüzden unutmamalıyız, hatırlamalıyız,

-iyiki hayatımdan geçen kişileri hatırlıyorum beni üzselerde, mutlu etselerde önemli olan şuan olduğum kişi iyisiyle, kötüsüyle kendim olabildiğim için mutluyum. Sanırım bu benim için yeterli.

Bazen yaşadığınız aşklar, ayrılıklar sizin üstümüzde kara leke gibi göründügünü düşünürdüm ve bu yeni bir ilişki için en büyük enğeldir yani aynı hatayı yapma diyen biri oturmuş gibidir üstümüze bu yüzden bir çok insan yanlızdır ve yanlızlıkları onların boynunda ip olsada kurtulmaya çabalamazlar kalplerine oturmuş yanlız çocuk: söylenir şarkışısını.. aynı hatayı yapma , yaparsan yanarsın aşıkla, sen daha akıllanmadın ama seni sevecek kalmadı şu dünyadaaa..

Işte bu şekilde türkiyede, dünyada bir çok insan yanlız kalır.

Geçen gün bir sohbet uygulamasında şöyle bir paylaşım yapmıştım;

'hayata karşı hep gülümse'

Bu paylaşımımdan sonra şöyle bir mesaj aldım.

Mezarım O - biz gülemiyoruz.

Ben : neden?

Mezarım O - canın acıyor çünkü!

Ben : hayırdır neyin var ?

Mezarım O - aşk acısı :(

Ben : o herkezde var sıkma canını, hayat devam ettikçe güzelleşiyor.

Mezarım O - hayır devam ettikçe kötüleşiyor.

Ben : sanmıyorum, eskiden bende üzgündüm ama bugün yeni tanıştıgım kişilerle daha iyyim. Şimdi geçmişimi iyiki yaşamışım diyorum yoksa yeni insanlarla tanışamazdım.

Mezarım O - Bence hiç öyle deme gün gelir keşke bunlarla tanışmasaydımda ölseydim dersin.

Ben : Olabilir, belkide olmayabilir yarıyarıya şasn işi bu. Ama yine kendimden vazgeçip, yaşamaktan vazgeçip bi.köşede duramam.

Mezarım O - Bence en güzel şey ölmek.

Ben : Deme öyle, Allah var, hiç kimsen yoksa Allaha inancın olsun. Gerisi boş yoksa.

Mezarım O - Tek umudum ALLAH zaten ama insanın içine aşk acısı düştümü bir daha atmaz, atsada o kalp bir daha mutluluk vermez.

Ben : Karamsar düşünme bence. Geride bırak ve devam et illaki biri.için atacak kalbin, Şimdilik çıkıyorum kendine dikat et görüşrüz.

Mezarım O - Duran kalp atsada ikinci bir krşzş kaldıramaz biliyormusun?

Gördügünüz gibi kendi kullanıcı adı bile aşk acısı yaşadığını ifade ediyor ve nekadar uğraşsamda onun fikrini değiştiremem çünkü sürekli dediğim şey umutsuz aşıklar kolay kolay toparlanamaz ve hayatları boyunca mutlaka bu acıyı boğun büküklügü olarak hep yanında kalır. Bu bay malesefki bu gruba giriyor ve çok zor şekilde yeniden aşık olabilir ve bu aşkı kabul edebilir.

Bazı durumlarda bu umutsuz aşıklar yeniden sevsede şu kalbine oturmuş yanlız çocuk yüzünden asla bu sevgiyi kabul etmez.

Umarım bu bay gibi olan umutsuz aşıklar kendilerini yeniden aşka açarlar çünkü. Aşk olmayan bir kalp eninde sonunda kararmaya ve merhametsiz bir hayata mahkum kılar

...

Aşk ise Konu'nun dokuzuncu bölümünden bukadar yeni bölümde buluşmak üzere, Sağlıcakla kalın çok çok öptüm.

Aşk ise KonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin