Telefon riasztó csörgésére ébredtem, majd realizáltam, hogy valóban Mason ágyában fekszek anyaszült meztelenül. El fordulva tőlem az éjjeliszekrényhez nyúlt és felkapta a telefonját.
-Mondd!- szólt bele fáradt hangon.
-Be kell jönnöd! Most. És jó lenne ha Sophie-t is magaddal hoznád.- hallottam a telefonba és a választ meg sem várva bontották a vonalat.
-Mi közöm van nekem bármihez is ami veled kapcsolatos?- nyöszörögtem egy párnába nyomva a fejem.
-Nem tudom, de elég idegesnek hangzott ahhoz, hogy bemenjünk.
-Nincs is ruhám.- dörzsöltem meg az arcomat.
-Nos én nem bánom, ha mindig így mászkálsz.- kacsintott rám, mire csak meg dobtam a párnával amit a fejem alól húztam ki.
-Adj egy inget kérlek.- léptem be a utána a gardróbba a magamra tekert takaróval.
-Minek?- ráncolta a homlokát.
-Hogy ne a tegnap esti ruhámat kelljen felvenni.- forgattam meg a szemem, mire ő csak bólintva felém nyújtott egy fekete inget.
-Van öved is?
-Ott van az a fiók, válassz egyet.- mutatott magának háttal én pedig odalépve kihúztam azt és megkerestem a tökéletest. Mintha csak egy ing ruha lenne rajtam. A tegnapi cipőm tökéletesnek bizonyult, az arcomat megmostam egy kis vízzel és szappannal és útra késznek éreztem magam.
A kocsiba bepattanva indultunk be a városba, hogy megtudjuk miért is kellett reggel kiugranunk az ágyból.
-Na végre!- pattant fel Thomas ahogy beléptünk az irodájába.
-De szarul néztek ki.- szólalt meg a mellette álló férfi.
-Mivel nagyjából egy órája ébresztettek fel minket és rohantunk így nem nehéz.- adtam meg a választ.
-Felkeltettünk?- lepődött meg Tuchel.
-Miért hívtatok?- húzta ki magunkat a válasz alól Mason.
-Láttátok már a híreket?- fordított felénk a másik fickó egy Ipadet. Mi voltunk rajta. Tegnap este, amint Mason keze a combomon nyugszik én pedig lesöpröm, aztán újra, a következőn megforgatom a szemem és grimaszolok.- Mindenki azt állítja, hogy te molesztáltad Sophiát. És mint a csapat elnöke köteles vagyok kivizsgálni az esetet.
Legalább mostmár tudom mi a pozíciója ha a neve nem is.
-Ez felháborító!- csapott az asztalra Mason, majd elfordult tőlük és lefagyva rám pillantott.- Hogyan molesztálhatnám a saját barátnőmet?
Eközben mellém állt, átkarolta a derekam és a tekintetével könyörgött, hogy értsem.
-Mason és én azokon a képeken poénkodtunk, amit minden pár szokott, a média pedig tökéletesen kifordított.- válaszoltam a még mindig minket mustráló két pasira.
-Ez esetben ezt nektek kettőtöknek kell tisztázni. Sophie elsősorban neked.- mutatott rám a mondat közben.
-Persze.- bólintottam és a telefonomat előkapva kikerestem a tegnap esti tükrös képekből egyet, amin mind a ketten önfeledten nevetünk. Kiraktam az Instagram oldalamra, és persze jól láthatóan megjelöltem rajta Mason-t, és még egy szívet is odaszúrtam.
-Rendben. Folytassátok a posztolgatást.- bólintott Graham.
-Ennyi?- kérdezte Mason, mire a két férfi bólintott, így indulhattunk. Az épületből kilépve hirtelen néhány sráccal a csapatból találtuk szembe magunkat.
ESTÁS LEYENDO
Love on The Pitch|| Mason Mount
FanficSophia Shaw a munkájának él, mikor a Chelsea felkéri az új mézek tervezésére. Egy véletlen folytán össze keveredik Mason Mounttal, a csapat egy tagjával majd, ahhoz, hogy megmentsék a karrierjét összeállnak egy kis időre. Ez azonban mind a kettőjük...