Két hét alatt Mason és én egy percet nem találkoztunk, Franciaország után Angliába utaztak, de mivel a következő meccsük is egy 5 órás útra volt, így nem jöttek előtte vissza Londonba.
Ez viszont a botrányt kezdte tovább csavarni, két hétig távol voltunk, szóval 20-án este, mire megérkezett készítettem egy egyszerű pestos tésztát, az asztal közepére pedig állítottam egy hosszú fehér gyertyát, hogy jól mutasson a képeken.-Wow.- lépett be Mason a bőröndjével a kezében.
-Jézusom.- ugrottam nagyot.- Halálra rémisztesz. Tessék itt az alibi sztori. Csinálj rólam egy szép képet, rakd ki és együnk.
-Én két jegyet vettem magunknak New Yorkba ennek érdekében.- emelte fel a két repjegyet. Mosolyogva lehunytam a szemem, majd elindultam felé.
-Mégha csak a látszat miatt is, de hálás vagyok érte.- öleltem magamhoz szorosan.
-Hát én is köszönöm a vacsorát.-szorított magához.- Még soha senki nem várt így haza.
-Üdv itthon.- tártam ki a karomat.- Drágám.
-Köszönöm szívem.- a becenevek hallatán jót nevettünk magunkon, majd csinált egy képet amin a kezemet fogja és látszik benne az étkező. Tulajdonképpen ha nem kamu lenne az egész, a kép alapján én is elhinném.
-És milyenek voltak a meccsek?- töröltem meg a számat az utolsó falatnál.
-Kai nem igazán szól hozzám.- bökte ki.
-Akkor mondd el neki.- fogtam meg a kezét.- Bár nem fogok vele összejönni attól.
-Jobb ez így, ha csak te meg én tudunk róla.- legyintett.- Majd megbékél.
-Biztosan.- mosolyogtam rá bíztatóan.
-Holnap hajnalban indulunk.- kiabált utánam.
-Valahogy sejtettem, hogy valami lehetetlen időpontra foglaltál.- kiabáltam vissza a konyhából.
-És csak egy szobát. A szállodákban sem bízhatunk.- szólalt meg újra.
-Paranoiás vagy!-ezt már csak nevetve díjazta, majd úgy döntöttünk mind a ketten pakolni kezdünk így Mason szobájába mentünk.
-Hány napra megyünk? Meg milyen ruhákat vigyek?- ültem a földön a bőröndöm mellett, kb 600 különböző ruhaneművel.
-Csak 3 napra. Ennyi ruhára biztos nincs szükséged.- akadt meg a gardrób bejárata előtt.
-És merre lesz a szállásunk? Vigyek sportos ruhát is vagy ne? Jajj Mase valami konkrétumot kérek.- dőltem hanyatt a földön.
-Ez a ruha jó lesz egy étterembe-dobott rám egy halványrózsaszín ruhát- ez a felső ha futni szeretnél, ezzel a nadrággal. Amúgy meg hétköznapi kora tavaszi cuccokat pakolj. Te jobban ismered New Yorkot milyen idő van ott ilyenkor.
-De jó lett volna ott lenni karácsonykor.- ültem fel és a kezemben tartott ruhadarabokra pillantottam.- Imádom!
-Majd akkor is elmegyünk.- legyintett én pedig elmosolyodtam, mert tudtam, hogy akkor már lejár a fél év és semmi közünk nem lesz egymáshoz.
-Azt hiszem ez a cipő jó lesz.- vettem elő egy fekete magas sarkút, egy futócipőt és egy bakancsot.
-Ideje pihenni.- nyújtotta a kezét, mikor úgy érezte elégszer átpakoltam már a bőröndömet.
-Nem vagyok álmos. Annyira várom!- ujjongtam, hiszen az elmúlt három évben szinte nem is jártam ott annyira belefeledkeztem a munkámba.
Végül egész éjszaka a régi képeimet nézegettem, majd mikor hallottam, hogy megszólal Mason ébresztője, felpattantam és berontottam a szobába.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love on The Pitch|| Mason Mount
Fiksi PenggemarSophia Shaw a munkájának él, mikor a Chelsea felkéri az új mézek tervezésére. Egy véletlen folytán össze keveredik Mason Mounttal, a csapat egy tagjával majd, ahhoz, hogy megmentsék a karrierjét összeállnak egy kis időre. Ez azonban mind a kettőjük...