A reggelemet ismét egy hányással indítottam, ami azon nyomban el is múlt, hogy ettem egy kicsit. De
Nem lepődtem meg a rosszullétemen, hiszen előtte este tengeri herkentyűket vacsoráztunk, amikről meg köztudott, hogy időnként rosszul lesz tőle az ember.-Imádok itt lenni.- dőlt hátra a tengerparton fekve Lola.
-Kitűnő ötlet volt szerintem is.- süttettem a hátamat, és úgy éreztem ott helyben eltudnék aludni.
-A jövő hónapban Amerikába kell költöznöm egy kis időre.- sóhajtott fel egyszer csak.
-Megint egy új film?- könyököltem fel, hogy ránézhessek.
-Most 8 hónap.- bólintott.
-Atya ég.- ráztam meg a fejem.- George mit szólt?
-Nem volt túl boldog.- válaszolta, hiszen a kapcsolatuk mindig nehezen vészelte túl ezeket a hosszú távolléteket.- De tisztában van vele, hogy ez a munkámmal jár.
-Majd úgyis meglátogat.- mosolyogtam rá bíztatóan.- És legalább nekem is lesz okom Amerikába utazni.
-Legyél annyi időt Masonnel amennyit csak tudsz.- mosolygott rám, én pedig belegondoltam mi is lehet vele most. Annak ellenére, hogy a kapcsolatunk kamu volt, folyamatosan beszéltünk, ha nem hívásban akkor üzenetekben, de tudtuk mit csinál a másik.
-Próbálok.- mosolyogtam a barátnőmre. Közben eszembe jutott, hogy Mase is mindig azt mondta Chloéval ez lett a kapcsolatuk veszte.- Nem bánod ha kicsit lepihenek? Még mindig kicsit émelygek.
-Menj csak nyugodtan. Egy kicsit még én is napozok aztán bemegyek. Itt úgyis kezdődik a szieszta.- mosolygott rám.
Összeszedtem a cuccaimat és visszatértem a szobámba, ahol azonnal meg is csörrent a telefonom.
-Szép napot.- dőltem az ágyba, a kamerát magam felé tartva.
-Itt már este van.- nevette el magát.- Milyen a mai napotok?
-Nem a legjobb. Egy hányással indítottam.- sóhajtottam nagyot.
-Valami rosszat ettél?- mosolyodott el.
-Mindent amit el tudsz képzelni.- nevettem el magam.- Szóval csak pihentünk. Nektek milyen napotok volt?
-Lementünk Venice Beachre.- sóhajtott nagyot.- Találkoztam egy lánnyal.
Úgy éreztem a hányinger ugyanúgy kap el, ahogy reggel. Nem tudtam hirtelen mit is válaszoljak neki erre. Nem örültem ennek a mondatnak, de mivel a kapcsolatunk nem is volt igazi, nem mondhattam, hogy ne beszéljen másokkal.
-A húgodat Sarah Shawnak hívják?- szólalt meg én pedig bólintottam, mert úgy éreztem ha megszólalnék neki állnék bőgni.- Odajött hozzánk, bemutatkozott.
-Ki gondolta volna.- sütöttem le a szemem és rájöttem, hogy a lány alatt a húgomat értette.- A húgod szét van műtve ugye tudod?
-Igen. Mindegyik műtét valamelyik születésnapi ajándéka.
-Azt se értem miért gondolod, hogy okosabb. Mint egy hülye liba. Már bocsánat.- ez a mondata mosolyt csalt az arcomra.
-Rád ment igaz? Tudta, hogy velem vagy.- érdeklődtem. Annak ellenére, hogy sosem voltunk jóban, ismertem mint a rossz pénzt. Elvégre tartsd közel a barátaidat és még közelebb az ellenségeidet. Legalábbis a mondás szerint.
-Ne is gondold mennyire.- rázta a fejét.- Mikor figyelmeztettem, hogy a barátnőm vagy, egyszerűen felnevetett és közölte, hogy már más is mondta ezt és az is az övé lett. Szóval elküldtem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love on The Pitch|| Mason Mount
Fiksi PenggemarSophia Shaw a munkájának él, mikor a Chelsea felkéri az új mézek tervezésére. Egy véletlen folytán össze keveredik Mason Mounttal, a csapat egy tagjával majd, ahhoz, hogy megmentsék a karrierjét összeállnak egy kis időre. Ez azonban mind a kettőjük...