Haai! Jag känner liksom att varken jag eller ni känner Anthony så väl. Så jag tänkte att vi ska intervjua honom lite idao ;;;---))) Det blir la intressant! :3
~~~
Vad är ditt hela namn?
-Anthony PrinceInget mellannamn?
-ehm... Jasper. Alltså med engelskt uttal... Anthony Jasper Prince. "harklar sig"Vilket var det första intrycket du fick av Hope?
-En weird, bitchig tonåring, med skumt hår.Kan du berätta något om ditt förflutna som inget vet?
-........."lång tystnad".... Nja, eller... Nej. Men, mina föräldrar var väl inte direkt i bästa klass.Vad tycker du egentligen om Mel?
-Well... Hon är väl okej. Cool typ. "Rodnar"Hur skulle du beskriva dig själv?
-Super-het, sexig, charmig, och så vidare.Har du någon idol, eller person du tycker om?
-Nope. "Stoneface"
Shit, det där rimmar på Hope. Alltså misstolka inte det där..inte för att någon skulle tro att jag tycker om Harriet då men.. Hope menar jag.. Eller.. Nä. Glöm de bah.Vart kommer du ifrån?
-Jag fick höra att pappa var engelsk och mamma var svensk.
Jag tror att jag är född i England though, och Tilde och Nova i shhhweden. Asså här i närheten.Favorit-färg/mat/sysselsättning?
-Jag gillar inte mycket färg och så. Men låt oss säga grå då... Och jag diggar all mat, så jao. Kött är alltid gott.
Sysselsättning? Jojjomen, jag gillar la att spela basket som jag sa. Och kanske se på film eller något.Så du gillar inte att läsa? Du gör ju det rätt ofta.
-Ehm.. Det kan man väl säga. Jaja! Jag gillar att läsa.. Rätt mycket... Okej! Skitmycket faktist! Men strunta i det.Vilka är din familj?
-Min familj är Tilde och Nova. Sedan har vi ju en pappa och en mamma också. Men jag känner knappt dem, inte alls faktist.Vad betyder din familj för dig?
-Mina systrar betyder la en del för mig, I guess?Varför bor du på ett barnhem?
-Dum fråga. Jag har inga föräldrar, lilla vän.Nämn tre positiva saker med Hope?
-Bitchig, självupptagen och...
Jasså du sa positiva? My bad.
Hmm... Hon är väl rolig att reta, inte så dålig för att vara tjej.. Och jag vet inte, hon ser väl inte såå fruktansvärt dålig ut heller.Om du bara fick ta med dig tre saker till en öde ö, vad skulle det vara?
-En hängmatta, en drink och ett par riktigt bra böcker.Hur känns det att dela rum med fyra tjejer?
-Jag har inte tänkt på det på det sättet förut, men det kunde ju vart värre.Hur länge har du bott på barnhemmet?
-Vet inte, ett par år kanskeFinns det något som du är riktigt dålig på?
-Gud, nej! Jag är bra på precis allt, heh.Vad vill du bli när du blir stor?
-Hmm.. Jag vill bli typ basketstjärna eller något, fotboll kanske.
Okej, nej jag erkänner. Du får inte skratta.. Men jag vill bli... Författare. Usch, vad barnsligt, jag vet!Vad skulle du göra med EN önskning.
-Komma bort härifrån, så långt jag kan. Bete mig som en sextonåring liksom, leva livet.Är det något på gång mellan dig och Hope?
-Nej, absolut inte! Så shut up! Jag går nu, byee.Tack, det var det <321 Ledsen för att jag sällan uppdaterar med ett nytt kapitel... Men ni vet, plugget, aktiviteter osv. Well well. Ses i nästa kapitel, alla söta! ^3^
/Mlillen
YOU ARE READING
Feelings to keep
Teen FictionHarriet May är till synes en helt vanlig, möjligtvis liiiite udda fjorton- snart femton- åring. "Jag ska fan berätta för dig vem jag är" Jag heter väl egentligen Harriet Victoria May, men jag föredrar att bli kallad Hope. Bara Hope. Jag kommer int...