Rossz hírek

568 69 7
                                    

2 évvel később

-Pihenj Lisa sokat a nyaraláson.- köszönök el az asszisztensemtől és kilépek az irodámból. Egy éve, hogy saját irodát nyitottam. A diplomám után sok ügyvédi irodában megfordultam, de sehol nem foglalkozhattam azzal amivel igazán akarok. A büntetőjoggal. Egy éve úgy gondoltam, hogy újra hozzányúlok a Louistól kapott pénzhez és megnyitom ezt a kis irodát. 

És milyen jól tettem. Az elmúlt egy évben rengeteg ügyet nyertem meg vagy legalább alakítottam úgy a büntetést, hogy a lehető legelfogadhatóbb legyen. Rengeteg üggyel keresnek meg, mert a hírem baromi gyorsan terjedt el a börtönökben. És nem is kell mondanom, hogy nem sikerült ezáltal elszakadnom a másvilágtól. A legtöbb ügyfelem maffiatag, drogkereskedő, illegális üzletelő. De egyik sem követett el akkora vétket.

Egy elvem van, hogy gyilkosokat nem védek. Nem érdekel, hogy csak vád vagy valóban megtörtént eset, nem kezdek olyan ügybe amiben a feltételezett gyilkost kellene megmenteni. 

Gyors léptekkel megyek az étterembe a megbeszélt találkozómra. Randizok. Amióta Nick is végzett az egyetemet, elhagyta az államot és nem is tartja velem a kapcsolatot. Azóta alkalmi szexxel élek. Most is egy fiúval találkozok, aki ránézésre pont az esetem. Alacsony, barna haj és majdnem tökéletes lenne az összkép, de neki barna a szeme. Nem baj egynek jó lesz. A fiú tudja, hogy miért jött, mert pontosan erről szól az applikáció ahol megbeszéltük a találkozót. Elhívtam vacsorázni, de csak illedelmességből. Hamarabb bíznak meg bennem így az emberek és nem kell még a bizalmukért is harcolnom. Pedig voltam a helyükben, tudom milyen amikor valaki csak használ. Talán ezért is törődök velük bőségesen. 

-Szia Edward.- köszön rám és egyből két csókot nyom az arcomra. Édes illata van.

-Szia Dan.-mosolygok rá kedvesen és viszonozom a gesztusát. - Foglalj helyet. Mit kérsz?- kérdezem tőle, miközben töltök neki egy kis bort.

-Valami könnyűt mindenképpen.- pirul el, amiből már le is eshetne, hogy ő passzív, ha nem is tudnám. Az applikáción pontosan láttam, hogy ő nem fog a matracba döngölni, amit nem is bánok. Louis óta Nick volt az egyetlen aki bennem járt és nem is akarok rajta változtatni. A másik oldalon is pontosan annyira élvezem. 

A vacsora kellemesen telt, de nem húztuk sokáig a dolgokat. Dan az én autómat követve jött utánam a házamig. A lakásba beérve egyikünk sem mond semmit és nincs is rá szükség. A testünk vezet minket. Dan profi az ágyban, mindent úgy élvezett ahogyan nekem volt rá szükségem. Picit ijesztő, hogy valaki tudja így élvezni a szexet, de most teljesen megfelelt ez nekem. 

Miután Dantól elköszöntem a telefonom csörgését hallom a nappaliból. Ki az isten keres ilyenkor.Zayn neve villog a képernyőmön.

-Hallo haver.- köszönök bele.

-Segíts neki H.- mondja halkan, én pedig egyből ideges leszek.

-Mi történt, kinek?- kérdezem gyorsan, amikor csippan a fülembe a telefon. Egyből kihangosítom Zayn és Niall üzenetét nyitom meg. Ez friss cikk.

"Rács mögött a drogbáró!

A Los Angelesi rendőség rajta ütést hajtott végre az este folyamán, aminek következtében L. Tomlinsont és számos vele együtt tartózkodó banda tagot tartóztatott le a rendőrség. A vád drog kereskedelem. A vádlottak szabadlábon nem védekezhetnek, azonnal elzárásra kerültek...."

Nem is olvasom tovább. Elkapták őt. A rendőrségen van. 

-Segítek.- ennyit mondok és már teszem is le a telefont, hogy elolvassam a cikket és felkészülhessek a holnapi napra. Ki fogom őt hozni. 

MásvilágKde žijí příběhy. Začni objevovat