Tanúk

505 64 2
                                    

Csütörtökön nem mentem be Louishoz, helyette felkerestem az összes éttermet, ahonnan eddig begyűjtötték a főnököket. Az ott dolgozók közül négyen egyeztek bele abba, hogy eljönnek a tárgyalásra. Ami még nem tudom, hogy mikor lesz. 

Ekkor már kezdtem érezni, hogy nyert ügyem van. A három étterem tulajdonos is engem kért védő ügyvégjének. Gondoltam, hogy ez lesz és ha ők nem keresnek meg, én tettem volna meg. Éppen az ő papírjaikért tartok a börtönbe. Rob az irodájában van, amikor odaérek. 

-Szia.- mondja távolságtartóan.

-Szia Rob.-veszek egy mély levegőt.- Sajnálom azt, ahogyan beszéltem veled.

-Furcsa volt így látni téged. Van valami közöd Tomlinsonhoz?- kérdezi meg azt amire nem tudok őszintén felelni.

-Ismerem régebbről. Ki vallatta?- kérdem tőle.

-Nem mondhatom meg, de elbeszélgettem vele. Nem fog többet előfordulni. -mondja diplomatikusan. -Na de miért jöttél?

-Én képviselem a három étterem tulajdonost is.- mondom, mire felröhög.

-Egyre több veszett ügy haver. -röhögi el magát és odaadja az aktákat. 

Én is tudom, hogy maximum enyhítést tudok nekik kicsikarni, de azt nekik is akarniuk kell. Az aktákkal a kezemben újra az irodám felé veszem az irányt. Alaposan át kell őket néznem ahhoz, hogy érdemben védjem őket. Beérve egyből az asztalomhoz ülök és már kezdem is az első aktával.

Roger Vades

elítélve: drogbirtoklás és kereskedelem gyanújával

priusz: utcai verekedés, késelés, könnyű testi sértés,

Hát baszki vele valószínűleg nem fogok elérni semmit. A priusza pont elég ahhoz, hogy vádalkut se akarjon kötni vele a bíró, de mindenképpen meg fogom próbálni az enyhítés kérését. Nála maximum a jó magaviselet tud számítani az évek során.

Vlad Argyimir

elítélve: drogbirtoklás és kereskedelem gyanújával

Neki viszont semmi priusza nincs ami nagyon jó. Nála elég jó enyhítést tudunk kérni ha segít azonosítani a beszállítót.

Armad Ablahmad

elítélve: drogbirtoklás és kereskedelem gyanújával

priusz: lopás,fosztogatás miatt ült már 3 évet, súlyos testi sértés

Na ő az igazán veszett ügy. Nála valószínűleg semmi enyhítés nem várható, még a jó magaviselet sem. 

Idegesen nézem végig tüzetesen az aktájukat, de sajnos nem tudok belőle jobbat csinálni. Sajnálatos, hogy pályafutásom során most fogok ténylegesen veszett ügyeket először a kezemben. De nem akarom őket visszamondani, mert tudom, hogy Louis kérte őket hozzám. Remélem ő sem lesz csalódott. 

Ebéd időben inkább elmentem ebédelni egy közeli étterembe, ahol általában enni szoktam. Furcsa úgy idejönni, hogy most nincs randim. A pincér mosolyogva köszönt és egyből két terítéket hoz az asztalomhoz.

-Ma egyedül eszem, köszönöm.- mosolygok rá, mire egyből céklavörös lesz az arca.

-Ne haragudjon, máris visszaviszem a másikat.- mondja zavarban, nekem pedig kuncognom kell ezen. 

Este már rám jön az izgalom a holnapi nap miatt. Délelőtt kértem beszélőt a három csávóval és utána megyek Louishoz. Félek attól ami történni fog. Nem vagyok benne biztos, hogy jó ötlet volt ez a magán megbeszélés vele még, lehet hogy várni kellett volna. 

Ezekkel és ezekhez hasonló gondolatokkal végzem el az esti rutinomat, a kelleténél egy picit többet foglalkozva a tisztálkodással. 

MásvilágOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz