Louissal való találkozásom után ránéztem a telefonomra és öt nem fogadott hívásom volt. Az egyik Nialltől , kettő Zayntől és kettő Robtól. Mivel még a börtön épületén belül voltam roham tempóban indulok meg Rob irodájába.
Hevesen dobogó szívvel kopogok be és remélem, hogy nem valami borzalmas hírrel fog fogadni. Nem is várat sokat, egyből behív.
-Szia. Hogy-hogy itt?- kérdi mosolyogva.
-Beszélőn voltam. Miért kerestél?- kérdem a számat rágva. Remélem, hogy nem derült ki semmi rólam és Louisról.
-Szerdán lesz a tárgyalás.- mondja, mire hatalmas sóhajt engedek ki.- Hiszel a sikerben?
-Ki fogom őt hozni Rob.- mosolygok rá.
-Nagyon magabiztos vagy.- jegyzi meg ő is mosolyogva.
-Másképpen nem tartanék ott, ahol.- vonom meg a vállam. - Hány órakor kezdődik a tárgyalás?
-Kilenckor. Zárt tárgyalás lesz, így megkapod kedd este a tanúk listáját.
-Különös.- a tanúk listáját, csak különös esetben szokták kiküldeni előre.
-Nem értem én sem.- vonja meg a vállát Rob. Elköszönve tőle picit ingerülten indulok el haza. Aggaszt, hogy ki adják a tanúk listáját. Ott már nem lesz alkalmam Louissal beszélni és ez idegességgel tölt el. Nem tudom, hogy kiket szerveztek be, de nagyon remélem, hogy nem tesznek keresztbe nekünk.
Az autóban Zaynt tárcsázom.
-Na végre H. Nem mehetünk be a tárgyalásra.- mondja idegesen, felvéve a telefont, míg Niall a háttérben csak beköszön.
-Igen tudom, zárt tárgyalás lesz. Aggódóm egy kicsit.- vallom be neki.
-Mi történt?- kérdi ő is feszülten.
-Ki küldik előre a tanúk listáját. Ezt csak nagyon kivételes esetben szokták és nem tetszik ez nekem.
-Mármint azon tanúk listáját akiket ők hívtak be?- kérdi Niall.
-Igen, meg azokat is akiket én szerveztem be.
-Úgy gondolod, hogy valakit be tudtak szervezni aki bajt hozhat?- kérdi, mire csak hümmögök. Valójában ettől tartok.
-Amúgy a múltkor azt mondtad, hogy ne mondjunk semmit Liamnek.-kezdi Zayn.
-Igen?- kérdem feszülten.
-Mindent tud a tárgyalásról és az ügyről haver. Mindent elmondott a többieknek és most játssza a nagyfőnököt. -magyarázza Zayn.
-Azt is tudja, hogy mikor lesz a tárgyalás?- kérdem fojtott hangon.
-Azt nem tudom. Baj lenne ha tudná?- kérdi.
-Ha nem tőletek akkor egy kicsit igen. Van egy olyan érzésem, hogy tanúskodni fog. Louis ellen.- jegyzem meg.
-Nem tenné meg. -jegyzi meg Niall.
-Nem tudsz részleteket Ni, mert nem mondhatok, de hidd el hogy megtenné.
-Basszus.- mondja Z.- Ő sokat tud az ügyekről.- jegyzi meg.
-Pontosan ez a bajom vele.- morgom.- Mikor jöttök?- kérdem tőlük.
-Kedden mindenképp.
-Majd szóljatok, ha eldöntöttétek. Valószínűleg vasárnap délután kérek beszélőt Louissal.
-Oké Harry. Pihenj kicsit, majd beszélünk. Minden rendben lesz.- mondja Niall a tanár hangján. Esküszöm tanítják, hogy nyugodtságot tudjon gyakorolni másokra, csak a hangjával.
-Sziasztok.- köszönök el tőlük és telefonálok Lisanak, hogy értesítse ki a tanúimat, bár tudom, hogy ő már megkapják az idézést.
YOU ARE READING
Másvilág
FanfictionHarry Styles egy alvilági bárban táncos. Mindennapjai közé tartozik, hogy kétes alakokkal érintkezik. Louis Tomlinson az egyik banda vezére. Előszeretettel viszi haza a zöldszemű táncoslábút. Vajon sikerül egymásra találniuk vagy a két szeszélyes s...