Aamulla Aleksi POV
Heräsin juuri. Kello on 10:02. Aion mennä nyt kysymään Joelilta. "Missä vitussa se on" kiroan itsekseni. Näen käytävän päässä Joelin, joka katsoo minua virne päällä. Lähden kävelemään tuota päin. Hän lähtee minusta pois päin. Lisään vauhtia ja kohta juoksenkin. Joel vissiin haluaa leikkiä hippaa. Juokseminen muiden poikien ohi ja he alkavat juoksemaan perässämme. Voin kuvitella kuinka tyhmältä tämä näyttää. Apinat Juoksemassa hotellia ympäri ainakin 10 min. Saan Joelin vihdoin kiinni. "Kerro mitä Elenalle on tapahtunut vai mitä se on tehty" sanon Joelille. "Istu alas tää on kamalaa" Joel sanoo minulle ja alan huolestumaan.Hän kertoi minulle. En tiedä uskonko tuota. Tietysti hän on minulle vielä tärkeä, mutta en vain tiedä mitä uskoa.
1,5 kuukautta myöhemmin Elena POV
Aleksi tulee tänään kotiin. En tiedä olenko sinkku vai varattu tällä hetkellä. Aion mennä silti lentokentälle ottamaan heitä vastaan. Heidän lento saapuu 15:00 ja kello on nyt 12:14. Alan siivota Aleksin taloa, jotta tänne olisi mukavampi palata. Siivosin 2 h eli kello on 14:16. Minun pitää lähteä puolesta hakemaan Emaliaa, koska en halu mennä sinne yksin. Juuri ennen lähtöä romahdan itkemään. En tiedä olenko valmis tähän. Juoksen keittiöön ja otan sieltä veitsen. Alan viiltelemään sillä ranteitani.
Pääsin lähtemään. Savuun Emalial pihaan jossa hän odottaa minua hymy huulillaan. Näön hänen hymynsä ja minun kasvoilleni alkaa muodostua hymy. Kello on 14:48. Alamme olle perillä. Parkkeeraan auton. Emalia on nousemassa autossa. Itse kuitenkaan vielä en noussut. "Ootko valmis tähän" tuo kysyy minulta ja istui takaisin autoon. Otan muutaman hengityksen ja nyökkään. Nousen autosta ja astelen kohti lentokenttää.
Menemme istumaan aulaan odotuspenkeille. Kello vaihtuu kolmeksi. Pian he astuisivat sisään aulaan. Jalkani tärisevä. Pian portti avautuu. Sydämeni kyl niin kovaa, että kohta räjähtää. Ensimmäisenä ovesta astuu Tommi ja Niko. Tervehdimme heitä. Esittelen heille myös Emalian. Sitten Joonas ja Olli tulee. Teemme saman heille. Sitte Joel tulee. Lähden juosten halaamaan häntä. Emalia kävelee perässä. "Hei olen Emalia" hän sanoo Joelille outo virne kasvoillaan. "Joel" hän vastaa samanlainen virne kasvoillaan. Päädyn halaamaan häntä taas. On ollut niin kova ikävä. Halatessani Joelin huomaan Aleksin tulevan. Hän katsoo minua. Irrottaudun halista. "Moi" yritän sanoa Aleksille joka menee ohi aivan vaiti. Romahdan lattialle itkemään. Joel nostaa minut ylös. Tunnen halauksen takaapäin. Se on varmasti Emalia,joka yrittää lohduttaa minua.
Aleksi POV
Lentokoneelle laskeutui juuri. Tiedän, että Elena on aulassa. Olen päättänyt mitä uskon tapahtuneen. Kävelen aulaa päin. Pääsen aulaan jossa Elena halaa Joelia. Hän siirtää katseensa minuun. Hänen vieressä on myös joku tyttö. "Moi" kuulen hänen sanovan minulle. Olen vain hiljaa ja kävelen ohi. Pian kuulen itkun äänen ja katson kun Elena on lattialla. Joel yrittää nostaa häntä ylös ja onnistuukin siinä. Kävelen Elenan luokse ja halaan häntä takaapäin. Tuntematon tyttö katsoo minua järkyttyneenä. Elena kääntyy. Näön yllätyksen tuon punaisissa silmissä. Hän halaa minua. En usko, että hän on pettänyt minua omasta tahdostaan.
Pääsemme kotiin. Pääsemme eteiseen ja himaan jo silloin, että Elena on siivonnut täällä. Elena on aukaisemassa kengän nauhoja kun halaan häntä takaapäin ja pussaan tuon takaraivoa. Hän kääntyy ja suutelee minua huulille. Se tuntuu ihanalta. Pian hän kyppäö syliini. Pidän käsiäni tuon pakaroilla. Hän siirtyy suutelemaan kaulaani. "Oletko varma tästä" kysyn häneltä. "Varmempi kuin koskaan" hän sanoo minulle innoissaan ja jatkaa. Vien hänet makkariin. Otan mustan hupparini pois. Hän ottaa omansa. Kaadumme yhdessä sängylle. Ei tästä hetkestä muuta kuin, että se oli ihanaa ja vielä eka kerta.
Aamulla
Herään sängystä alasti. Vieressäni on Elena, joka on myös alasti. Katson häntä kun hän nukkuu. 'maailman kaunein nainen' ajattelen mielessäni. Hän siirtää kätensä kasvolleen. Huomaan hänen ranteessa viiltoja. Jotkut ovat vanhoja ja jotkut uusia. Kun hän herää kysyn häneltä. Pian hän kuitenkin heräsi. Olin jo itse jo keittiössä tekemässä aamu palaa. Hän tulee luokseni halaamaan minua takaapäin. Käännyn ja pussaan häntä. "Mulla ois muuten yks kysymys sulle" sanon tuolle. "Mitä rakas" tuo vastaa minulle. "Mitä noi viillot on sun rantees" sanon hänelle. "Öö...siis.......tein niitä kun pelkäsin, että menetän sut ja mua vähä ahdisti" hän sanoo pää alhaalla. "Ethän enää tee noita" sanon. "Ei oo enää mitään syytä" hän sanoo ja pussaa huulilleni. Pidän tuosta. Uskon myös häntä.
YOU ARE READING
Love at first sight ||Aleksi Kaunisvesi
FanfictionAleksi näkee uuden tytön Oulussa ja hänen sydämensä sulaa heti. Elena taas koittaa aloittaa elämänsä uudestaan puhtaalta pöydältä huonon lapsuuden takia, mutta hänen traumansa tulee tielle rakkaudessa. Miten Aleksin ja Elenan rakkaus onnistuu...