15. Takaisin kotiin

19 1 1
                                    

Elena POV

On aamu ja herään tuon ihanan miehen kainalosta. Kello on 10:23. Menemme tänään Joelin luo, koska hän pääsee tänään kotiin. Näemme myös siellä Ollin ja Susannan. Onneksi vasta 15 sillä en jaksa vielä nousta. Pian kuulen Allun alkavan tuhisemaan vieressäni. Päättelen tuosta, että hän alkaa heräillä. Hän menee peiton alle piiloon.

Pian hän vetäisen minut nopeasti lähemmäs häntä alkaen samalla kutittaa minua armottomasti. "Aleksiiiiiiii älääääää" huudan kutituksen välistä. Hetken kuluttua hän lopettaa ja saan vihdoin rauhassa otettua happea. Nousen pikaisesti sängystä ja lähden juoksemaan kohti alakerran vessaa. Huomaan samalla kun juoksen, että Aleksi juoksee perässäni. Saavutan vessan, mitta juuri kun pääsen puoliksi sisälle vessaan Aleksi ottaa minut syliinsä.

Hän kantaa minut selälleen sohvalle. Samalla hän tulee päälleni. "Pitää mennä syömäääään" sanon koittaen päästä pois. "Anna ensin kaksi pusua" Allu sanoo päälläni. "Kiristäjä" sanon ja annan tuolle kaksi pusua. Hän päästää minut pois ja samalla sekunnilla hyppään hänen päälleen. "Eikö sun pitänyt syödä" Allu kysyy. "Se olo huijaus päästä sun päälle" sanon. "Huijari" hän vastaa.

1 h päästä Aleksi POV

Makoilimme sohvalla tunnin. Emme ole vieläkään syöneet mitään."Pitäiskö mennä nyt syömään sitä aamu palaa" kysyn Ellulta. "No siis voinhan sitä" hän vastaa ja nousee päältäni. Lähdemme kävelemään keittiötä kohti. "Mä otan ainakin jugurttia ja marjoja" Elena kertoo. "No mäkin sitten voisin" sanon hymyillen. Hän alkaa tekemään meille aamu palaa. Pian kuitenkin aamupala on jo syöty.

Meidän on alettava valmistella itseämme lähtö valmiiksi. Elena kävelee portaat nopeasti ylös ja ryntää vaate kaapille. Menen itse tuohon viereen etsimään vaateita. Valitsen farkut ja hupparin. "Mulla ei ole mitään päälle pantavaa" Elena valittaa. "pitääkö mun valita Ellulle vaatteet" lässytän. Hän nyökkää vastaukseksi. Kävelen vaate kaapille ja etsin sieltä jotain kivaa. Päätän valita saman asun kun itselläni eli farkut ja hupparin. Puemme vaatteet päälle. Menen itse vessaan pesemään hampaita kun Elena alkaa ilmeisesti meikkaamaan. "Et sä meikkiä kyllä tarvii" sanon kävellen tuon taakse tuijotellen meitä peilistä. "No kyllä mä nyt vähän voin laittaa" hän vastaa hymyillen. Nyökkään päätä antaen pusun tuon hiusten sekaan. Itse lähden nyt pesemään hampaat.

Kello 14:20

Olemme kummatkin täysin valmiit juuri sopivaan aikaan sillä meidän on lähdettävä Joelille. Olen itse laittamassa kenkiä jalkaa kun Elena on tulossa portaita pitkin itsekin. Saimme kummatkin takit ja kengät jalkaa. Sitten ei kun menoksi. Lähdemme kävelemään autoa kohti. Minä menen tietenkin ajamaan. 

Time skip Joelille Elena POV

Saavuimme juuri Joelille. Kävelemme kohti etu ovea. Emme ikinä paina ovikelloa joten emme nytkään. Astumme sisälle ja siellä odottelee muutkin. Emalia juoksee eteiseen ja halaa minua ja Aleksia. Perässä tulee omilla jaloilla kävelevä Joel. "Katos tekin pääsitte perille" Joel naurahtaa. "ja vielä elävänä" Aleksi vastaa hänelle. Käännän katseen Aleksin ja naurahdan tuolle. Astumme peremmälle. Huomaan Susannan istuin Ollin kainalossa. Aika söpöä hei. "Hei kaikille" sanon hieman isommalla äänellä. Kaikki tervehtivät takaisin.

_______

Olemme jutelleet kaikesta mitä on tapahtunut. Ja tietenkin asioita missä ei ole millä tavalla järkeä järkeä. Istuskelen Aleksin vieressä sohvalla. Nousen pikaisesti ylös ja lähden kävelemään pois päin. "Mihin meet" Aleksi huudahtaa takan. Käännyn katseeni tuota päin. "Ihan vessaan. Kai pärjäät hetken ilman minua vai pitääkö sun tulla mukaan" kysyn tuolta. "kyllä se sun mukaan tulee" Tommi ilmoittaa. Nyökkään hänelle ja samalla sekunnilla Aleksi on jo vieressäni. Siinä kävelemme yhdessä vessaan.

Saavutan vessan oven. Aleksi aukaisee sen minulle. "Kiitos paljon" sanon istuu posliinille. Samaan aikaan Aleksi tuijottelee silmiäni. Tuijotan häntä takaisin. Pesen käteni ja sitten kuivaanne. Juuri kun ole valmis palaamaan olo huoneeseen Aleksi työntää minit seinää vasten ja alkaa tekemään jälkeä kaulaani. "Allu ei nyyyt " sanon. Tuo lopettaa. "Mutta tarviin tätä" Aleksi sanoo koiranpentu silmillään. "No okei nopeasti sitten" sanon ja alan riisumaan vaatteitani ja Aleksi tekee samoin......



Siis teitä on ihan just 100

Love at first sight ||Aleksi KaunisvesiWhere stories live. Discover now