Elena POV
"Ja mitä" kysyn häneltä. "Mm" tuo mumisee."Tykkään sinusta" tuo paljastaa ja katsoa minua suoraan sieluuni asti.Aamulla Aleksi POV
Istumme Elenan kanssa ruokapöydässä syöden aamupalaa. Emme ole puhuneet mitään sen totuuden jälkeen. " Olitko tosissasi eilen" kuulen Elenan kysyvän ujolla äänellä. "Olin todellakin ja olen vielä" sanon hänelle ja kävelen tuon luokse. Katson hänen ruskeita silmiä ja blondeja hiuksia. "Minäkin pidän sinusta ja paljon" tuo vastaa minulle hiljaa. Huuleni lähenevät hänen huuliaan ja pian suutelemme. Nostan hänet pöydälle. Alan tekemään jälkeä kaulaan, mutta pidemmälle emme mene tässä asiassa.
Time skip iltaan
Tulimme juuri ajelulta. Kävimme syömässä. Otamme kengät pois jalasta. Suutelen Elenaa. Elena irrottautuu ja katsoo alas. "Ei meidän ole pakko" sanon tuolle ja nostan katseen minuun. " Haluan, mutta......" Elena sanoo minulle ja kääntää katseen maahan. "Mennään sitä vauhtia mitä sinä haluat" sanon hänelle ja halaan häntä. Menemme makkariin ja alamme nukkumaan
1 kuukausi myöhemmi aamulla Elena POV
Herään Aleksin vierestä. Katso kalenteria ja huomaan, että tuo lähtee tänään 2 kuukauden kiertueelle. En halua ajatella tuota. Käperryn lähemmäksi Allua. Hetken päästä hän herää ja kuiskaa minulle "huomenta rakas" ja pussaa minun hiuksiani.
Menemme keittiöön syömään aamupalaa. Päälläni on shortsit, Aleksin t paita ja pörrösukat.
Hiukseni ovat pika nutturalla. Olisimme enää 30 min kahdestaan ennen kuin pojat tulevat meille. Syön aamupala hiljaa. Tunnen kuinka kyynel alkaa tippua poskiani pitkin. Tietenkin Aleksi huomasi sen "Mikä on muru" tuo kysyy minulta. "En halua, että lähdet" sanon hänelle "Minun on pakko" Aleksi vastaa minulle ja katsoo minua suoraan silmiin. Kävele hänen luokseen ja suutelen tuota. Hän ottaa minua niskasta kiinni ja vetää itseensä. Voisin olla tässä koko loppu elämäni. Aleksin kaverit tulevat. Menen halaamaan heitä vuorotellen. Joelista on tullut minulle tosi läheinen kerron tuolle kaiken ja tiedän hänestä kaiken joten hän saa kunnon halauksen. Viimeisenä tietenkin Aleksi. Pussaan häntä huulille ottaen tuon niskasta kiinni. Halaan häntä vielä niin kovaan, että tuskin saa henkeä. "Hei hei" huudan heille kun suljen oven.Pari päivää myöhemmin
On mennyt pari päivää Aleksin lähdöstä. Minulla on nyt jo hirveä ikävä. Emme ole edes ehtineet soitella Aleksin kiireen takia, mutta ehkä tänään. Päätin lähteä kauppaan. Ostan itselleni vähän valmis ruokaa, koska why not. Näen kaupassa isäni ja hänen kaverinsa. Hän huomaa minut juuri kun pääsen lähtemään kassalta. Juoksen autoon ja lähden ajamaan niin lujaa kun voi.
Pääsen kotiin. Hetki kun pääsen kotiin oveeni pimputetaan. Siellä on isäni kaveri. Hän astuu sisään ja nappaa ranteestani kiinni. "päästä irti" huudan tuolle, mutta hän vain alkaa suutelemaan minua. Yritän estää tuon, mutta en pysty hän kaataa minut sohvalle ja ottaa paitani pois. Yritän lyödä tuota ja huutaa kaiken laista, mutta mikään ei toimi. Hän alkaa riisumaan itseään. Hän kääntää minut allensa ja avaa rintaliivini. Huomaan kuinka tuo alkaa tekemään jälkeä kaulaani. Silmistäni alkaa valua kyyneleitä.
Aleksi POV
On ilta. Joel halusi soittaa Elenalle videopuhelun ja halusin tietenkin tulla mukaan. Elenalla on hiukset auki ja hänellä on huppari joka ylettyy kaulalla. Hän pitelee sitä entistä enemmän kaulallaan kun yleensä. Alan vähän jo epäilemään tilannetta."Mun pitää käydä nopee kusel" Joel sanoo yhtäkkiä. Jäämme kahdesta Elenan kanssa. "Miten sulla on mennyt siellä" kysyn häneltä. "Ihan hyvin kai" tuo vastaa vaisuna ja tiedän, että tuolla on itku kurkussa. "Mitä muuten sun kaulassa on" kysyn tuolta. "Öö.. ei mitään" tuo vastaa ja tiedän, että tuo valehtelee. Huomaan puhelun aikana, että hänen kaulassaan on fritsuja. "Vittu ootko pettänyt mua" huudan tuolle. "Tää ei oo miltä näyttää" tuo sanoo paniikissa. "Eipä" huudan vielä ja suljen puhelun.
Mitä heidän suhteelle käy?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love at first sight ||Aleksi Kaunisvesi
Hayran KurguAleksi näkee uuden tytön Oulussa ja hänen sydämensä sulaa heti. Elena taas koittaa aloittaa elämänsä uudestaan puhtaalta pöydältä huonon lapsuuden takia, mutta hänen traumansa tulee tielle rakkaudessa. Miten Aleksin ja Elenan rakkaus onnistuu...