13. Hengityskone

20 0 0
                                    

Siis jo 70 lukijaa. Suuret kiitokset 😊

Viikko myöhemmin Aleksi POVemmw

Joelin tila ei ole muuttunut mitenkään. Hän on yhä hengityskoneessa. Olemme kuitenkin tänään menossa sairaalaan katsomaan Joelia.

Olemme tällä hetkellä kotona. Elena on keittiössä tekemässä makaronilaatikkoa ja minä olohuoneessa. En pidä makaroonilaatikosta, mutta hänen tekemästään pidän. Katson kuinka tuo tuo tekee ruokaa. "Allu"
Kuulen häneen kutsuvan minua. "joo" vastaan. "Mennään heti ruuan syötyä sairaalaan" hän sanoo. "joo" vastaan hänelle.

Syömisen jälkeen

Olemme tekemässä lähtöä sairaalaan. Emme ole käyneet siellä viikkoon, mutta olen kuullut Emalia Plevna siellä joka päivä. Olisin minäkin jos Elenalle tapahtuisi jotain. Onneksi ei ole.

Pääsemme liikkeelle. Tällä kertaa minä ajan. Fanimme ovat laittaneet meille paljoa tsemppi viestejä instassa. Toivon, että Joel on pian heräämässä.

Sairaalassa

Pääsimme perille. Astuimme juuri sisälle sairaalaan. Menemme käytävälle jossa on Joelin huone. Heti päästyämme käytävälle näämme Emalian huutoitkevän käytävän lattialla. Lähdemme juoksemaan tuon luokse. Elena syöksyy halaamaan tuota. "Shh.." Elena sanoo hänelle halaten tuota. "Mitä on käynyt" Elena kysyy rauhallisella äänellä. "J-jo-el" hän yrittää sanoa. "Hengitä syvään" hän opastaa. Mistä Elana on opinnot tämän kaiken. Hän ei ole saanut tukea miltei koskaan. Minä olen tosin tukenut häntä kaikin keinoin miten voin.

Elena POV

Saimme Emalian rauhoittumaan hieman. "Pystykö nyt kertomaan mitä on tapahtunut" kysyn ystävällisellä äänellä. "Joelin hengityskone sammutetaan tänään" hän saa sanottua, uutta pian kyyneleet ottavat taas vallan. "M-mitä" kysyn järkyttyneen. Käännyn katsomaan Aleksia, joka seisoo järkyttyneenä paikoillaan. "Aleksi sano jotain" sanon kävellen tuon luokse. "Mä meen käymään vessassa" Aleksi sanoo elottomana samalla kun hän lähtee paikalta. Päätän kutsua pojat heti sairaalaan.

15 min myöhemmin

Pojat tulivat juuri. Kävelen heitä vastaan ja olen heidät ryhmähaliin. "Onko kaikki hyvin" Porko kysyy kaiken keskeltä. "Käykää istumaan ensin" sanon. Pojat käyvät istumaan hiljaa."Joelin hengityskone sammutetaan tänään" sanon itkusilmässä. "Mut...." Niko aloittaa. Hänen silmistään alkaa valua kyyneleitä. "Olimme Aleksin kanssa yhtä järkyttyneitä" sanon.

"Hetkinen missä Aleksi. Onko se vielä vessassa" säikähdän. Lähden kävelemään vessaa kohti. Vauhti nopeutuu. Pian juoksenkin. En voi mennä miesten vessaan. Onneksi vessan edestä kävelee juuri mies. "Hei anteeksi pystytkö katsomaan onko tuolla vessassa musta tukkaista miestä" kysyn paniikissa. "Öö....okei" tuo vastaa kummastuneena. Näen hänen kävelevän vessaan. Pian hän tulee sieltä ulos. "Täällä makaa joku musta tuskainen mies lattialla" hän sanoo. Juoksen äkkiä vessaan ja näen Aleksin makaavan vessan lattialla tajuttomana. Hänen ranteensa ovat auki ja niistä vuotaa paljon verta. "HAE APUA JA ÄKKIÄ" huudan tuntemattomalle miehelle. Aleksi on voinut makoilla tässä vaikka kuinka kauan tajuttomana ranteet auki. Verta on tullut paljon ja lattialla on paljon verilätäköitä.

Hetken kuluttua Hoitaja ja lääkäri tulevat vessaan. Olen aivan shokissa. Ensin Joelin hengityskone ja nyt tämä. "Kuinka kauan on siitä kun sait tietää että häntä on ammuttu" lääkäri kysyy minulta. "Siis mitä......." Vastaan järkyttyneenä. Hoitaja ohjaa minua pois vessasta. Samalla näen kuinka lääkäri alkaa elvyttämään Aleksia. Yritän päästö hoitajan ohi vessaan, mutta en pääse. Samaan aikaa kun rakastani elvytetään. Aleksi ei voi kuolla.

"Elena" kuulen Emalia äänen takanani. Käännyn tuota päin. Hänen silmänsä ovat punaiset. "Joelin hengitys kone sammutettiin juuri" hän sanoo kyyneleiden keskeltä. "Onko hän" kysyn itkusilmssä. "valitettavasti hän on poissa" hän sanoo melkein itkuhuutaen. Romahdan maahan itkuhuutamaan. Pian kaikki pimeni.

Semmosta tänään. Tuli kyllä rankka luku.

Love at first sight ||Aleksi KaunisvesiWhere stories live. Discover now