18. Päänsärky

18 0 0
                                    

Elena POV

Minulla on tuntunut päässä jo koko illan huonolta. Sitä särkee ja välillä tunnen kuinka se tärisisi. En ole ennen tuntenut tällaista ja voin sanoa, että paskalta tuntuu. Välillä myös huimaa. En ole vielä kertonut Aleksille olostani. En kuitenkaan halua huolestuttaa häntä ja pilata hänen iltaansa joten en kerro. Istuskelen vain tässä sohvalla ja kuuntelen muita. "Hei Elena voitko hyvin" Susanna kysyy huolissaan. "Kyl mä" vastaan. "Et sä kyllä siltä näytä" Emalia sanoo huolissaan myös. "Kyllä mulla on" sanon hieman ärtyneenä. Lopulta he jättävät minut rauhaan. En jaksa kuunnella mitään tämän pään säryn lisäksi.

10 min myöhemmin

Päähäni sattuu aivan vitusti ja tuntuu kuin taju lähtisi. Minun on pakko lähteä hakemaan sitä särkylääkettä. Noustessa sohvalta näköni sumenee hetkeksi. Tasapainoa ei myöskään oikeen löytynyt. Sentään en kaatunut. En halua, että kukaan huolestuu. Lähden siitä pikaisesti lääkekaapin luokse. Kävely on hankalaa heikolla tasapainolla.

Muutamaa askelta vaille vessaan tuntuu kuin maa lähtisi alta. Tunnen olevan takakenossa. Siitä voin päätellä, että olen kaatumassa. Yllättäen joku saa minut kiinni juuri ennen lattian saavuttamista. Hän nosta minut seisomaan. Käännän katseeni ja erotan kuka hän on. "onko kaikki hyvin" Olli sanoo katsoen minua silmiin. "Mistä tiesit tulla" kysyn erittäin uupuneena. "Susanna kertoi huolestaan eikö ilmeiseti ollut turhaa" hän sanoo pitäen minut pystyssä. "Aleksiii..." hän huutaa olohuoneeseen. Pian Aleksi kävelee luoksemme. "Onko kaikki hyvin" hän kysyy vaihtaen paikkaa Ollin kanssa. "Vähän vain sattuu päähän" vastaan näyttäen normaalilta. En halua kertoa koko totuutta sillä en halua vieläkään huolestuttaa yhtään ketään."Kyl sä taidat mennä silti nyt lepää. Käyn hakemassa sulle myös ton särkylääkkeen" Aleksi sanoo ja lähtee taluttamaan minua makkaria kohti.

Saavutamme makkarin. Aleksi pistää minut sängylle istumaan ja sitten kaadan itseni selälleen. "Tänne kuuleman tarvittiin särkylääke" Joel sanoo tullessaan huoneeseen. Ojennan käteni jolle Joel antaa lääkkeen laitan lääkkeen suuhuni ja kurotan pöydältäni vesilasin. Vedän lääkkeen itseeni. "Jätän teidät tänne rauhaan" Joel sanoo ja lähtee huoneesta. Makoilen tällä hetkellä kyljelleen ja tunnen. Aleksin kädet ympärilläni. Hän vetää minua lähemmäs itseään.  Käännän itseni Allua päin.  Hän antaa minun otsalleni pusun. Laitan käteni Allun ympärille. Vedän vielä itseni ihan kiinni Aleksiin. Päässäni pyörii. Painan pääni Aleksiin, jotta näkymäni tasautuisi. Ei auttanut, mutta tää mun Allussa kiinni oleminen on aina yhtä ihanaa.

"Rakas mun on pakko käydä kattoo alhaalla, että noin ei riko meidän koko taloa" hän sanoo irrottaen hali otteensa. "Eiiii" sanon laittaen tuon kädet silleen kerran ympärilleni. "Lupaan tulla pian" hän sanoo noustessa. Näen hänen lähtevän huoneesta. Päässäni pyörii vielä. Allu sai minut unohtamaan oloni hetkeksi. Haluan takaisin tuon luokse. Haluan mennä Aleksin luo ja sinne aion myös mennä.

Aleksi POV

Päätin jäädä hetkeksi juttelemaan muille. Aion kyllä mennä pian takaisin Elenani luokse. Monet kysyivät Elenan vointia, mutta en voinut oikeen vastata sillä en tiedä itsellään kunnolla. "Aleksi" kuulen pienellä äänellä takanani. Tunnistan tuon Elenan ääneksi. Käännän itseni ympäri ja näen hänen seisovan portailla. Hän kävelee varovasti. Lähden tuota vastaan portaisen päätyyn. Yhtäkkiä Elenan jalat menevät solmuun ja hän katuu. Hän lähtee kierimään portaista pitkin alas. "ELENA" huudan juostessa tuon luokse. Istahdan ja laitan hänen päänsä reisilleni. Läpsäisen hänen poskeaan muutaman kerran, mutta hän ei reagoi siihen mitenkään. Alan itkemään. "JOEL SOITA AMBULANSSI" Niko huutaa. Minun rakkain Elena. Toivon niin paljon, että hänelle ei käynyt mitään vakavaa.

Love at first sight ||Aleksi KaunisvesiWhere stories live. Discover now