Päivä myöhemmin Aleksi POV
Olen etsinyt Elenaa jo päivän enkä ole vieläkään löytänyt tuota. Olen aivan puhki. Jalkani ovat nuudelia. Olen niin poikki, että lähden vain kotiin nukkumaan.
Olen nukkunut jo 5 h ja on taas ilta. Olen nälkäinen joten päätän lähteä mäkkärin drive in:iin, koska en jaksa tehdä mitää. Ajan mäkkäriin ja tilaan nugetteja ja jaffaa. Kotiin matkalla näen tytön makaamassa maassa elottomana. Pysähdyn ja astun autosta ulos. Lähden kävelemään tyttöä kohti. Pian tajuan, että se on Elena. Nostan tuon syliini ja vien autoon. Lähden nopeasti ajamaan sairaalaan.
Sairaalassa Elenalle tehdään kokeita. Siellä on mennyt jo 2 h ja alkaa olla jo yö. Nukahdan sairaalan sohvalle kunnes lääkäri tulee luokseni. "Kaikki on hyvin. Voitte lähteä kotiin, mutta hän ei varmaan herää ennen huomista lääkkeiden takia.
Ajan autoni pihalle ja lähden ottamaan Nukkuvaa Elenaa syliini. Vien hänet sänkyyni ja vaihdan tuon päälle t paitani. Lähden alakertaan ja huomaan pöydällä mäkkärin pussin. Ruuat ovat jäähtyneet. Tietysti. Naurahdan ja sitten alan itkemään. En voinut ajatella mitä hänelle nyt kävi.
Aamulla Elena POV
Herään taas jonkun sängystä. Avaan oven ja tajuan olevan tutussa paikassa. Lähden ala kertaan. Alhaalla on taas tuo musta hiuksinen mies nukkumassa sohvalla. Hänellä on päällä eiliset vaateensa. Huomaan olohuoneen pöydällä on 9 tölkillistä bisseä. Aleksin puhelimeen on tullut viesti jotain Saaralta. 'Olen vielä viikon vanhemmilla <3'. Mietin mielessä "Kuka vittu on Saara". Käännyn katsomaan kännissä oleva Aleksia, joka avaa yhtäkkiä silmänsä. Säikähdän hieman tuota. Pian Aleksi nousee seisomaan ja suutelee minua huulille. Maistan kaikki hänen bissensä suudelmassa. "Mitä vittua Aleksi" sanon tuolle irroudottua suudelmasta. Aleksi katsoo minua silmiin ja lähtee kävelemään vessaan.____________
Olen ulkona kävelemässä. Pääni oli taas sekaisin tuon musta hiuksisen sinisilmäisen takia. Halusin tietää mitä suudelma tarkoitti vai oliko se vain kännisekoilua ja kuka on Saara.
Olen ollut ulkona koko päivän joten on jo ilta. Päätin lähteä takaisin Aleksin kämppään. Astun sisälle eteiseen. En näe Aleksia missään. Lähden etsimään Aleksia yläkertaan. Hän makaa sängyissään itkien. "Onko kaikki hyvin" kysyn tuolta ja menen halaamaan häntä. "Erosimme juuri Saaran kanssa" hän sanoo itkien. "Olen pahoillani" sanon tuolle. "Menikö teillä huonosti" kysyn tuolta. "En tuntenut tuota kohtaan mitään ja hän halusi vain seksiä" hän sanoo punaisilla silmillään. "ja koska......."hän jatkaa.
Mitä hän yrittää kertoa?
KAMU SEDANG MEMBACA
Love at first sight ||Aleksi Kaunisvesi
Fiksi PenggemarAleksi näkee uuden tytön Oulussa ja hänen sydämensä sulaa heti. Elena taas koittaa aloittaa elämänsä uudestaan puhtaalta pöydältä huonon lapsuuden takia, mutta hänen traumansa tulee tielle rakkaudessa. Miten Aleksin ja Elenan rakkaus onnistuu...