Aleksi POV
"Kuka se mies oli yöllä" kysyn häneltä.
Huomaan yhtäkkiä kun Elena silmistä alkaa valua kyyneleitä. Menen hänen luokseen ja halaan häntä. Huomaan pian, että itku rauhoittuu. Yhtäkkiä tunnen kuinka hän irrottautuu halista ja katsoo minua suoraan silmiin. Se kestää yllättävän kauan, mutta se lippuu siihen kun huomaan kuinka Elena juoksee vessaan. Yritän selvittää päätäni ja ymmärtää mitä juuri tapahtui. Mietin mielessä 'olipas sillä kauniit silmät' Katse ei ollut perus vaan se toi turvaa ja tuntui jotenkin erilaiselta kun yleensä.Menen vessan oven eteen ja koputan siihen "onko kaikki hyvin" kysyn häneltä oven läpi. Yritän kuunnella oven läpi kuulisinko hänen vastaustaan, mutta mitään ei kuulu. Huomaan tuon avaavan vessan lukon. Kun hän on avannut oven pyydän, että menemme keskustelemaan asioista sohvalla. Hän kertoo kaiken lapsuudestaan kyynel silmässään. Olen järkyttynyt siitä mitä kaikkea hän on kokenut. Otan tämän tiukkaan halaukseen.
Elena POV
Tulen vessasta ulos ja Aleksi pyytää, että menemme keskustelemaan asiasta sohvalle. Kerron sohvalla kaiken lapsuudestani ja mitä olen kokenut. Kun olen saanut lopetettua huomaan kuinka hän katsoo minua järkyttyneellä ilmeellä. Tunnen kuinka poskiani pitkin alkaa valua kyynel. Aleksi ottaa minut tiukkaan halaukseen joka tuntuu hyvältä. Voisin olla tässä aina.________
On päivä ja Aleksi halusi viedä minut ajelulle, jotta saisin muuta ajateltavaa. Ei onnistunut. Käännän katseeni kohti Aleksia ja katson tuon söpöjä kasvon piirteitä. Käännän katseen nopeasti pois kun Aleksi huomaa minun katsoneen tuota.
Aleksi pysäyttää auton. En tiedä yhtään missä olemme. Aleksi nousee ylös ja avaa oven minulle. Astuimme sisään rakennukseen. Tajusin heti, että tämä ei ole normi paikkaa. Pian valkotakkinen mies tulee eteemme. "Oliko teillä varattu aika tarkastukseen" tuo kysyi meiltä. Näen sivusilmällä kun Aleksi nyökkää tuolle. Yhtäkkiä olen jossain huoneessa. Aleksi istuu penkillä ja katsoo minua. Valkotakkinen mies tulee luokseni ja pyytää ottamaan paidan pois. "En todellakaan" sanon tuolle hieman vihaisella äänellä. Lääkäri alkaa nostamaan paitaani ylös ja samalla lyön tuota. "NÄPIT IRTI" huuda tuolle nyt todella vihaisena. "Ole ihan rauhassa" Aleksi sanoo rauhoitellen minua. "Oo vittu ite! Mä luotin suhun mutta se oli turhaa. Sä et välitä muusta kuin itsestä" sanon tuolle vihaisena lähteässäni huoneesta paiskoen oven kiinni.
___________
Olen taas pihalla. Silmäni ovat varmasti punaiset kaikesta itkemisestä. En halunnut uskoa, että Aleksi vei minut raiskattavaksi. Luulin, että tuohon voisi luottaa.
Aleksi POV
Elena lähti juuri sairaalasta paiskoen ovet kiinni. Jään pahoittelemaan lääkäriä tapahtuneesta. Lähden sairaalasta ulos ja tiedän hänen olevan ulkona taas, koska ei hänellä ole mitään paikkaa missä olla. Päätin lähteä etsimään tuota. Kun yritän etsiä tuota tajuan, että olen ihastunut häneen paljon. Miksi muuten etsisin tuota jos en välittäisi. En pystyisi jättämään tuota ulos. Se tuntuisi liian väärältä.
Löytääkö Aleksi Elenan??
VOUS LISEZ
Love at first sight ||Aleksi Kaunisvesi
FanfictionAleksi näkee uuden tytön Oulussa ja hänen sydämensä sulaa heti. Elena taas koittaa aloittaa elämänsä uudestaan puhtaalta pöydältä huonon lapsuuden takia, mutta hänen traumansa tulee tielle rakkaudessa. Miten Aleksin ja Elenan rakkaus onnistuu...