17. Totuus

17 0 0
                                    

Elena POV

Eilinen oli elämäni paras päivä. Nyt on kuitenkin taas aamu. Makaan sängyssä. Olen vielä aivan unessa. Käännän selältäni kyljelle, jotta näkisin rakkaimman kihlattuni. Saan käännettä itseni. Yritän avata väsyneitä silmiäni. Pian saan ne kuitenkin auki. "Aleksi ALEKSI" alan huutamaan hädässä sillä häntä ei näy. Onneksi hän kävelee sisään takaisin makkariin. "Missä olit"kysyn huolestuneena samaan aikaan kun hyppään tuon sylii. "Kävin ihan vaan vessassa. Tuliko ikävä" kysyn pitäen tuota sylissäni. "Kyllä tuli" sanon. Hän lasta meidät sängylle niin, että olen hänen päällään. Pidän päätäni tuon rintakehällä. "Kerrotaanko me tänään muille meistä" kysyn katsoen tuota komeeta miestä silmiin. "mitä meidän pitää kertoa" hän kysyy esittäen hämmästynyttä. "Hauska juttu" vastaan tuolle. Hän kaataa meidän kyljelleen. "Kai tiedät, että rakastan sinua tänään,huomenna ja aina" hän sanoo antaen suukon minulle. Vastaan tuon suudelmaan.

Makoilemme vielä hetken sängyssä kunnes on aika noista.  Pojat ja tytöt tulevat tänään meille.   Meidän on pakko kertoa sillon heille meistä. Sitä ennen on pakko siivota sillä täällä on todella sotkuista. Varmaan, koska emme ole siivonneet hetkeen. "Meidän pitää mennä siivoomaan" sanon noustessa sängystä ylös. "Ei vielä" tuo sanoo kiskaisten minut takaisin sänkyyn. "Aleksiii nyt on pakko noustaaa"sanon yrittäen nousta. "No okei" Aleksi sanoo antautuvasti. Siinä sitten alamme tekemään suursiivousta.

Alan kattamaan pöytää ja tekemään ruokaa. Ajattelin tehdä kana pastaa ja teen siihen vielä salaatin. Sain katettua pöydän. Nyt olisi ruuan aika.

Muutama tunti myöhemmin Aleksi POV

Ellu sai tehtyä ruuan ja minä sain siivottua. Tehokasta sanon minä. Kohta he tulevat. Järjestelen vielä olohuonetta ennen kuin ovikello soi.
Sitten ovikello soi ja käyn avaamassa oven. Kaikki tulevat samaan aikaan joka on hyvin harvinaista, että kaikki heistä on samaan aikaan paikalla. Eteisessä on hieman ahdasta, mutta ei kait se haittaa.

Joonas hyppää sohvalle, mutta asettautuu istumaan sohvan nurkkaan. Olli istuu Joonaksen viereen ja Susanna istuu Ollin syliin. Nuo ovat kyllä söpö pari. Joel istuu eri puolelle sohvaa Emalian kanssa. Ovatko nuo yhdessä? "Ootteko te yhdessä?" Kysyn viitaten Joelia ja Emaliaa. "Ai me vai?" Emalia kysyy hämillään. "Joo te" sanon. "Oikeestaan joo" Joel vastaa ottaen Emalian kainaloonsa ja antaen tuon huulille suukon. "Onnea!" Sanon näille ja menen ensin halaamaan Joelia ja sitten Emaliaa.

Menen keittiöön katsomaan missä tilanteessa Ellu on. Näyttää jo aikalailla valmiilta. Voisin vaikka auttaa Ellua ton salaatin kanssa. Ei siinä kauaa mene. "Ootko sä kohta valmis" Kysyn Elenalta. "Aikalailla" Elena vastaa.
Katson sohvalle jossa Susanna ja Olli söpöstelee sylikkäin ja Joonas näyttää hyvin ärsyyntyneeltä. "Joonas tuutko auttamaan mua" Kysyn apua häneltä. Joonas kävelee luokseni ja katsoo minua kiittävästi.
"Tulkaa syömään!" Elena huutaa kaikille. Kaikki saapuivat pöydän ääreen. Kunnon perhekokous. Mut kuitenkin nyt ois aika kertoa muille meistä. "Mulla ja Elenalla ois teille vähän kerrottava" sanon pitäen häntä kädestä. "No mitäs mitäs ootteko naimisiin menny" Niko sanoo naurahtaen. Nyökkään vastaukseksi. "Mitä mitä onko kaunisvesi kihlatun löytäny" Joonas kyselee virne päällä. "Kyllä on ja vieläpä kaikkein parhaan" sanon pussaten Elenan kämmenselkää. "No missä, miten, milloin ja miksi" Joonas alkaa kyselemään kiinnostuneesti. Ei kai siinä ole muita vaihtoehtoja kun kertoa....

Ruuan jälkeen Elena POV

Söimme ja nyt siirryimme viettämään iltaa olohuoneeseen. Istun tällä hetkellä Aleksin sylissä. Anteeksi tulevan mieheni sylissä. Kaikilla on hauskaa. Porko selittää omiaan ja minä tutkin Aleksin silmiä. "Onko noin kiinnostavat silmät, että pitää noin tuijottaa" hän kysyy sarkastisesti. Nyökkään vastaukseksi. Käännän kuitenkin pian katseeni Olliin joka pitelee Susannan kädestä kiinni. " Nyt kun tiedämme, että Emalia ja
Joel ovat yhdessä ja minä ja Aleksi kihlattuja niin mites Olli ja Susanna" kysyn. Kaikki kääntävät katseensa koti heitä. "No kai mekin ollaan yhdessä"Olli vastaa katsoen Susannaa joka nyökyttää päätään. Sitten he alkavat halailemaan toisiaan. Kyllä täällä on paljon söpöjä pareja. Ainakin Allu on söpö. Mun Allu<3

Painakaa tähteä ⭐️

Love at first sight ||Aleksi KaunisvesiWhere stories live. Discover now