0.17

335 17 19
                                    

"Hyunjin, beni takip etmek istiyor?"

"Bu da çok hızlı çıktı. Bu arada hala lise zamanlarından kalma instagramını kullanıyor, yani seninle ilgili attığı bir kaç gönderi hala duruyor."

"off neyse şimdi onu boşver de..." diyip telefonu kapattım ve so hee'ye döndüm.

"Şu jyp'nin iş teklifini napacağım?"

"Sen bilirsin. Sesin güzel mi güzel. Dansın güzel mi güzel. Hemen alırlar seni."

"Emin misin?"

"ya kızım, sen zaten ortaokulda dans eğitimi almamış mıydın? ee ailevi problemlerin çıkınca da bırakmak zorunda kaldın. Fiziğin falan da tam zaten diyet de yaptırmazlar. Eğitirlerse en fazla bi kaç ay eğitirler, o da ses için. Kafaya takma yani."

"Kabul edeyim mi o zaman? Ama onunla aynı şirkette olmak istemiyorum!"

"Ya mirae, niye hep kötü taraftan bakıyorsun? Kötü taraftan bakma, daha da kötü bi taraftan bak. Başınıza iş falan açarsın, şirket görüşmenizi yasaklar."

"Ya onunla mı uğraşıcam bi de!?"

"O zaman kabul etme mirae. Ama yani...etsen fena olmaz böyle yani... anlarsın ya. ÇOK GÜZEL OLUR KIZIM YA! KANKA KANKA KONSERLER FALAN VERİRİZ MÜKEMMEL OLUR YANİ!"

"Offf, tamam be kabul ediyorum."

"ŞAKASIN! OHAAAAA!!! YAŞASINNN!!!"

"lan ben bu kadar sevinmedim otur ya."

"O zaman yarın şirkete gidiyoruzzzz."

"evet. ama önce haber verelim. j.y park'ın numarası varsa arasana."

"tamamdırrr." diyip telefonunu elinde aldı ve rehberinden "çıngıraklı yılan 🐍" yazan kişiyi buldu. Telefon bir kaç saniye sonra açıldı. So hee durumu anlattıktan sonra kapattı.

"Yarın sabah erkenden bekliyorlar bizi. Ayrıca çekim de olacak, hem benim hem senin."

"lan daha çıkış yapmadım!"

"çıkış çekimi işte mirae of hiç bilmiyorsun bu işleri. Neyse şimdi şu filmi kapatıyorum, sende haberlere bakmayı bırakıp yat. Yarın çok işimiz var."

~

Sabah so hee'nin başımda bağırması ile uyandım ve hemen banyoya yöneldim. Ilık bir duş aldım, dişlerimi fırçaladım. Ardından üstümü giyinmek için so hee'nin giysi odasına yöneldim. Zengin bir idol olunca böyle oluyormuş demek ki.

Şirkete dans pozisyonu ile girmek istiyorum, bu yüzden güzel bir dans performansı sergilemem gerek. So hee, eşofman gibi rahat bir şey giymemi söyledi. Ha bu arada, Lisa'nın "Tomboy" kareografisinin 0.48 ve 2.30 arasındaki dansını yapacağım.

kıyafet

Üzerimi giyindikten sonra so hee'ye gösterdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi giyindikten sonra so hee'ye gösterdim. Genelde kombinlerimde hep bir sorun bulurdu ama bu sefer sıkıntı etmedi. Şimdi sıra makyajdaydı. So hee'nin meslek olarak seçiminde idollükten sonra makyözlük vardı. Bu yüzden her zaman çok güzel makyajlar yapardı, bu hiç sekmezdi.

Kısa süre sonra makyajım bitti. So hee kısa süre içinde çok güzel işler çıkarabiliyordu. 10-15 dakika sonra evden çıktık. Ben arabayı şirkete doğru sürerken so hee ise instagramına benimle ilgili bir post attı.

sooow_hewq: Dünden kalma bir fotoğraf <33 Bugün gizli güzel arkadaşım için önemli bir gün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sooow_hewq: Dünden kalma bir fotoğraf <33 Bugün gizli güzel arkadaşım için önemli bir gün. Ona şans dileyin~~!!!

~

Sonunda şirkete vardık. Öncelikle gidip j.y park ile kısa bir görüşme yaptık, so hee de yanımdaydı. Ardından stajyerlerin seçildiği görüşme odasına gittik ve çok sevdiğim bir şarkı olan Blakcpinkten "typa girl" şarkısını söyledim. Bu şarkı ile hem rapimi hem de vokalimi son derece ortaya koyabilirdim.

Şarkı bittikten sonra seçtiğim dansı yaptım ve görüşme sona erdi. J.Y park bana bizzat haber vereceğini söyledi. Sonradan so hee'nin ufak tefek alışveriş işleri olduğu için bir alışveriş merkezine gittik. Yanımıza so hee'nin iki tane korumasını aldık. Mağazaya girişte pek bir sorun yaşamadık ve alışverişimize başladık.

"Şimdi, seç beğen al."

"Ben mi? sana almaya gelmedik mi?"

"Yoo, sana almaya geldik. Ben ödüyorum."

"Boşver ya, ne gerek var. Gidelim."

"No no no, kurtuluşun yok. Kombin yaparak seçelim."

~

Bir sürü şey almıştık ve hepsi cidden çok güzellerdi. So hee gibi bir arkadaşım olduğu için çok şanslıyım. Korumalar bizim için kıyafetleri taşıdılar, mağazanın dışarısına çıktığımızda bir sürü paparrazi ile karşılaştık. So hee kameralara poz verirken bütün gözler benim üzerimdeydi. So hee'nin kulağıma eğilip, "kızım iki tatlı poz versene." diyişi ile dediğini yapmaya başladım. Herkes bana gizli güzel sen misin? gibisinden sorular soruyordu, hatta bazıları direkt gizli güzel diye hitap ediyorlardı. Korumalar sayesinde arabaya bindik ve ilerlemeye başladık...

Querencia // Hwang HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin