0.24

251 12 1
                                    

Abim şarkının ilk saniyelerini söyledikten sonra araya, o herkesin aşık olduğu kısım ile hyunjin girdi. Bana, gözlerimin içine bakarak söylüyordu.

"Birlikte güldük, birlikte ağladık
Bu basit duygular
Benim için her şeydi
Ne zaman olacak? Bilmiyorum ama
Seninle tekrar karşılaşırsam
Gözlerinin içine bakıp
''Seni özledim'' diyeceğim"

Şarkının diğer partlarını da paylaşarak söylediler. Hyunjinin gözü sürekli bendeydi. Neredeyse hiç ayırmamıştı. Şarkının sonlarına doğru elimizdeki lightstick'i sallarken yeji kulağıma doğru, "Sanirim senin için söylüyor." dedi. Ona baktım. Fakat hiç bir şey demedim...

~

Konser bitmişti. Hyunjin performanstan sonra bir daha gelmemişti. Çıkışta ryujin, chana hyunjinin nerede olduğunu sorunca, performanstan sonra BTS Room'da oturduğunu söyledi.

Açıkçası odaya gitmek istemiyordum ama bir kaç eşyam oradaydı ve onları almam gerekiyordu. Bu yüzden odaya gittim. İçeri girdiğimde hyunjinle abim karşılıklı kahve içip konuşuyorlardı. Beni görünce abim bana baktı, fakat hyunjin duvarın desenini inceliyormuş gibi yaptı.

"Woah! B-bu duvar kağıdının dokusu mükemmel!" ona göz devirdim ve abime doğru hızla yürüdüm. Bir an irkildi ve uzaklaştı. Kafasını övdüğü duvara çarptı. "Aisshh!! Şu aptal duvar!" abime sarıldım.
"Konser çok güzeldi, hepinizin sesine sağlık."

Teşekkür ettiler. Ardından eşyalarımı almak için Jimin ile oturduğumuz koltuğa yaklaştım. Çantamdaki bir kaç eşyayı burada bırakmıştım. Parfümüm, rujum, ufak bir ayna ve hyunjinin bana eskiden aldığı kolye. Oraya baktığımda kolye dışında bütün eşyalar vardı. Abime döndüm ve konuştum.

"Abi, burada bir kolye gördün mü?"
"Hayır görmedim. Bir şeyini mi kaybettin?"
"Evet, kolyemi."
"Tamam geç oldu, daha fazla oyalanma sen. Ben bulursam sana getiririm."
"Sağol abi, görüşürüz sonra." Dedim ve hepsiyle *hyunjin dışında* vedalaştıktan sonra odadan çıktım.

~

Konserin üzerinden 3 gün geçti, çekimler iki gün uzadığı için debut dün akşam oldu. Şarkı yüklendiği anda Twitter'da etiketlerde birinci sıraya geçti. Rekorlar bile kırıldı. "Yarım saatte 50 Milyon görüntülenmeye ulaşan ilk kpop mv'si." buna cidden çok şasirdim. Ama en çok şaşırdığım bu akşam ki ödül törenine bir davet almamdı. İlk konserimi o ödül töreninde sergileyecektim. "Umo 2022" (ben uydurdum takmayin)

Bunun yanında 2 rekor daha kırıldı. "En çok izlenmeye ulaşan kadın idol." ve "Yılın kadın idolü."

Bunların iki tanesini Umo 2022'de alacağım. Ayrıca yakın zamanda Blackpink'in İtalya konseri için çogu idol oraya gidecek. Bende orada olacağım. Jyp idolleri olarak özel bir uçakta gideceğiz. Bunun için nayeon ile bir alışverişe çıktık.

Ödüller akşam 9'da verilmeye başlanacak fakat 8 gibi herkes toplanıyormuş. Saat şuan 7, nayeonla vedalaştıktan donea Blackpink üyelerinin kaldığı yurda getirdi. Rosé beni diğer üyelerle tanıştırdı. Çok samimi kızlar, hemen kaynaştık. Şuan eve gelen makyözler makyajımızı yapıyorlar. Biz de bir yandan sohbet ediyoruz.

Jisoo: Mirae, ödülü kiminle birlikte alıcaksın biliyorsun değil mi?
Mirae: Yoo, söylemediler.
Jennie: Hadi ama, sakın haberin olmadığını söyleme bana!
Jisoo: Hwang Hyunjin ile beraber~~~~
Lisa: Uuuuuuuuuuuuuu.

Lisa her zamanki gibi enerjikti.

Rosé: Kızlar, darlamayın onu. Ondan bahsedilmesini sevmiyor.
Mirae: Kim dedi?
Lisa: uuuuuuuuuuuuuu.
Jennie: Ne, uuu? yeter aq.
Lisa: uuuuuuuuuuuuuu.
Jisoo: bu kız yine sıyırdı.
Mirae: off, onu boşverin şimdi de. Benim MAMA'da onlarla performans vermem lazım.
rosé: bu çokta kötü bir haber değil sanki.
mirae: bu değil ama asıl olay şu ki...

Bir anda içeriye kızların menajeri girdi.
"Kızlar çabuk olun! Saatler son dakika değişmiş, yarım saat sonra ödüller dağıtılacak anca yetişiriz!"
Bir anda herkes panikledi. Hızlıca makyajlarımız yapıldıktan sonra çıktık. Umo 2022'de çoğu idol peformansda farklı, ödülü alırken farklı bir kıyafet giyer. Benim sahne kıyafetim önceden belliydi zaten. (diğer bölümlerden birinde var.)

odulde giycegi

Kisa sure sonra gelmistik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kisa sure sonra gelmistik. Arabadan ilk ben indim. İndiğimiz anda paparraziler resimlerimizi çekmeye başladılar. Kırmızı halıda yürüyerek ve selam vererek ilk ben içeriye girdim. Sonra da bir grup olarak Blackpink girdi. Kendimize belirlenen yerlere oturacağımız sırada, hyunjini gördüm. En önlere yakın bir sıranın ortasında oturuyordu. Benim yerim onun yanıydı, çünkü aynı ödülü alıcaktık. Ben yılın kadın idolü, o da yılın erkek idolü. Vakit kaybetmeden yanında gittim. Ödüller yavaş yavaş dağıtılmaya başlanıyordu, ilk benim adım söylenecekti...

Yaklaşık 5 dakika bekledikten sonra tören başladı. Sunucu, CL'di. Ondan ödül almak çok büyük bir onur...

"Evet, herkes hazırsa açıklıyorum. Yılın kadın idolü...Kang Mirae!!!" dediği anda bütün salonda alkışlar koptu. Arada ıslık çalanlar ve destek olarak adımı bağıranlar bile vardı. Hyunjin bana sevgi dolu bir şekilde bakarak alkışlıyordu. Hızlıca yerimden kalktım ve ödülü almak için heyecanlı bir şekilde sahneye yürüdüm. CL bana ödülümü verdi ve ardından sarıldık. Sıra geldi konuşmaya.

Konuşmam bittikten sonra kenara geçtim. Umo ödüllerinde en iyi kadın ve erkek ödülünü alanlar birbirlerini bekler, selamlar ve öyle yerlerine geçerlerdi. Hyunjin de ödülünü aldıktan sonra ikimizde eğilerem saygı selamı verdik. Ardından beraber yerlerimize geri geçtik.

Querencia // Hwang HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin