0.23

261 12 5
                                    

-Miraeden-

Danstan sonra biraz sohbet ettik ve işlerim olduğu için şirketten ayrıldım. Daha sabah ağzına sıçtığım kişi ile dans ettim ve daha da kötüsü yayın yaptım. Ama düşüncelerden sıyrılıp bir an önce konser alanına gitmem gerekiyor. Konser akşam 7'de başlıyor ve saat şuan 4'e geliyor. Oraya varmam 5'i bulur, abimi aramam gerek.

Abimi aradım. O da şuan yiyecek bir şeyler almak için dışarı çıktığını, beni yoldan alabileceğini söyledi. 10-15 dakika içerisinde geldi. Selamlaştıktan sonra sohbetleri etmeye başladık.

"Biletini arkaya mı ayarlatıyım, öne mi? yoksa sahne arkasından mı izleyeceksin?" dedi. Sahne arkasından izlemek pek benlik değildi. Bu yüzden arka sıralardan birinden izlemeye karar verdim.
"Orta sıralardan biri olabilir ya. Çok göze batmayacak bir yer." Bir kaç saniye suskunluktan sonra cevap verdi.
"Seni Stray Kids'in yanına alsam iyi olur. Başına bir şey gelmez hem." Hemen itiraz etmeye başladım ama abim bu konuda ısrarcıydı.

"Başıma bir şey gelse bile kendi kendimi savunabilirim, onlara ihtiyacım yok."

"Mirae, biraz arkadaş edin."

"Ben gayet de arkadaş ediniyorum, senin haberin yok."

"Say bakalım, idol olarak kimlerle arkadaşsın?"

"Yani, var benim arkadaşım ya! Niye bu kadar taktın!?"

"Çevre yapıcaz sana daha dur. tanıştırıcam seni ama once bi menajer bulmamız gerek. Onu halletikten sonra tamamdır."

"offf iyi iyi. Bir an önce gidelim şua konsere hadi."

"Böyle mi geleceksin? diyip süzdü beni. Ardından devam etti. "Sen jeon jungkook'un kardeşisin mirae. Gidip güzel kıyafetleri alicaz, oyle gecicez." her ne kadar ısrar edio reddetsem de abim kıyafet konusunda çok dikkatliydi. Her zaman güzel giyinmeme özen gösterirdi. Anlamadığım bir şekilde kendi sahne kıyafetleri ile uyumlu bir şey almıştı bana.

 Anlamadığım bir şekilde kendi sahne kıyafetleri ile uyumlu bir şey almıştı bana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir kaç şey daha aldıktan sonra mağazadan çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir kaç şey daha aldıktan sonra mağazadan çıktık. Gerçekten, idoller neden bu kadar pahalı giyiniyorlar? Ne gerek var?

Kısa süre sonra konser alanına gelmiştik. Bir sürü kişi alanın önünde çadır kurmuştu. İçeri girerken zorlanacağımızı dusunmustum fakat abim bir telefonu ile 20 korumayı etrafımıza doladı. Çantamla yüzümü kapatmaya çalışsam da itişmeler ve abimin beni kolumdan tutması yüzünden pek mümkün olmadı.

BTS Room'a girdikten sonra bütün üyelerle teker teker sohbetler ettim, ardından Jimin'in yanına oturdum, makyajı yapılırken bir yandan sohbet ediyorduk. Jimin benim BTS'deki en yakın arkadaşımdı. Klasik sohbetlerden sonra hyunjinden bahsetmeye başladı.

"Ee, hyunjinle nasıl? Bugün de yanyana oturacaksınız."

"Yan yana mı? Ben sadece yanlarında oturacağımı biliyordum onun yanında değil."

"Takma o kadar, zaten yanında itzy olucak. Onlarla sohbet falan edersin, istersen yüzüne bile bakmazsın."

"Haklısın." biz sohbere devam ederken birden makyöz bana makyaj yapmaktan istediğini söyledi. Yüzümde çok az bir makyaj vardı ve o neredeyse dağılmıştı. Bu yüzden hayır demedim ve bana makyaj yapmasına izin verdim.

 Bu yüzden hayır demedim ve bana makyaj yapmasına izin verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyajım bittikten sonra odaya İtzy girdi. BTS ile bir laç klasik konuşmadan sonra başarı dileyip odadan çıktılar. Abimlere veda edip yeji'nin yanına koştum. Konser birazdan başlayacaktı. Yeji'nin lavaboya ilerlediğini gördüm ve peşinden gidip lavaboya girdim. Yeji beni gördüğünde selamlaştıktan ve sarıldık.

"Konser eğlenceli geçecek bence, sence?" dedi ellerindeki suyu peçete ile silerken.
"Evet, kesinlikle. Ama benim sana sormak istediğim başka bir şey var."
"Tabii, sor." peçeteyi çöpe attı, ve elini mermereye koyarak destek aldı.

"Şey, Stray Kids geldi mi?" Bir anda sırıtmaya başladı.
"Yah, hyunjin için sorduğunu bu kadar belli etme."
"Ne alakası var? Ben sadece, nereye oturacağımı bilmiyorum ve onların yanında oturacakmışım"
"Hee, mışsın. Neyse, bende onların yanındayım zaten senin koltuğun da orada. Hadi gidelim."

diyip kapıya doğru ilerledi. Kapı koluna uzandığında arkasını geri döndü ve sırıtarak. "He bu arada, geldiler." diyip çıktı. Bende arkasından gittim.

Sahne arkasindan geçerek oturduğumuz yere gittik. Hyunjinin gözleri üzerimdeydi. Yanındaki koltuk boştu. Diğer yanda İtzy üyeleri oturuyorlardı. Yeji kendi yerine oturunca sadece hyunjin'in yanı kalmıştı. Bende ona hiç bakmadan oraya geçtim.

Konser başlayana kadar kızlarla biraz sohbet ettim. Üzerime Stray Kids'in gözlerini hissedebiliyordum, ayrıca arada benimle ilgili şeyler söylüyorlardı.Bunu açıkça duyabiliyordum çünkü adım geçiyordu.

~

Konser başlamıştı. İlk bir Black Swan performansı verildi. Ardından da DNA, şuan Fake Love veriliyor. Abim performansı sırasında sürekli bana bakıyordu. Sebebini çok iyi biliyordum. Abimler bi şarkıyı çıkarttıktan sonra ona "bu şarkı bana onu hatırlatıyor." demistim.

Fake Love konseri de bittikten sonra selamlama ve sohbet kısmı gelmişti. Üyeler bir kaç dakika sohbet ettiler ve ardından mikrofonu abim aldı.

"Sırada herkesin çok sevdiği bir şarkıyı sergileyeceğim sizler için. Ama bur süprizim var. Bu şarkıyı Hwang Hyunjin ile, sevgili kardeşime hediye ederek söyleyeceğiz." Bir anda yükselen çığlıklar ve alkışlar irkildim.

Hyunjin bana bakıp gülümsedi ve sahneye çıktı. Ardından abim dışında diğer üyeler sahne arkasına indiler. Ardından o ses geldi. Still With You melodisi...



Selam aşklar💗 Bölüm bu kadar geciktiği için üzgünüm. Bolumu 2 gun oncesine kadar bitirmistim fakat watt kastigi icin bölümü yukleyemedim. Arindan silip yeniden yukledim ve bolum silindi. Bir daha boyle bir hata olmamasi dilegiyle...💕

Querencia // Hwang HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin