0.21

278 18 20
                                    

Selam herkese!! Hikayenin okunması son zamanlarda çok arttı, bu yüzden herkese çok teşekkür ederim. Umarım hikayenin ilerleyişinden memnunsunuzdur^^

Fakat şikayetçi olduğum bir konu var. Okunmaya göre oyların az olmasını geçtim, neredeyse hiç yorum gelmiyor. Yorumlarınız beni çok eğlendiriyor ve beraber eğlenelim istiyorum. Bu yüzden hoşunuza giden veya gitmeyen yerlerde yorum yaparsanız çok sevinirim. Sizleri seviyorum <33 (⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡

~~~~~~~~~~~

"Bir imzanı alabilir miyim acaba?"
"Ahh, bu pek mümkün değil ama istersen onun yerine fotoğraf çekilebiliriz. Otur." yan sandalyeme oturdu. Ve telefonunun kamerasını açtı. Bir kaç fotoğraf çekildikten sonra kapattı.

"Açıkçası, birilerinin imzamı isteyecek kadar ünlü olduğumu hiç düşünmemiştim. Şaşırttı beni."
"Sanırım hakkındaki hastag'leri görmedin. Son 4-5 aydır herkes senden bahsediyor."
"O kadar uzun zaman oldu mu ya..."
"Bu fotoğrafı İnstagrama atabilir miyim?"
"Aa, şuan bu pek uygun olmaz."
"Pekala, sorun yok."
"Bu arada, biraz kendinden bahsetsene."

"Ben mi? ahh, ilk defa bir ünlüyle bu kadar rahat konuşuyorum sanırım ama neyse, bahsedeyim. 19 yaşındayım. Hukuk okuyorum. Ve, yarı zamanlı işlerle kendimi idare etmeye çalışıyorum."

"Hmm, hukuk okumak.. güzel bir şey. Keşke bende okuyabilsem."
"Sen okuyor musun? Yaşlarımız yakın mı yani birbirine?"
"Evet, psikoloji okuyorum."
"Ne güzel!"

O sırada telefonuma bir mesaj geldi. Çalışanlardan biri yakın zamanda kayıt odasının dolacağını, bu yüzden bir an önce oraya gitmem gerektiğini yazmıştı. Elimi çabuk tutmalıyım.

"Şimdi kalkmam gerekiyor. Ama daha sonra beni bir yerde görürsen selam vermeyi unutma, tamam mı? Bende aynısını yapacağım."

"ahh, peki. Görüşürüz!" diyip el salladı. Gülümsedim ve kahvemi masadan alarak cafeden çıkıp şirkete yöneldim.

Onunla neden tanıştığım hakkında bir fikrim yok. Ama nedense içimden bir ses ilerde bir daha karşılaşacağımızı söylüyor. Kısa süre içinde şirkete geldim ve hemen kayıt odasına geçtim. Kayıt işleriyle uğraşan çalışan beni bekliyordu. (ona ne deniyordu unuttum bosverin)

Kayıt almaya başladık. Sesim bu şarkıya o kadar iyi uymuştu ki neredeyse hiç bir yeri tekrarlamadan kayıt işlerini bitirdik, yaklaşık 2 saatin sonunda.

Tamamiyle işi hallettikten sonra eşyalarımı alıp odadan dışarı çıktım. Kapının önünde hyunjin vardı. Ben çıkınca birden telaşlandı ve bi geri bi ileri gitmeye, kafasını kaşımaya başladı. 1-2 dakika böyle telaşlı geçtikten sonra konuştu.

"Şey, eee, şarkı eee. Eeee şarkı, yani oda yani. eeee."
"Artık söylemeyi düşünüyor nusun?" diye girdim araya. Onu bekleyemeyecek kadar yorgunum.
"Eee şey, ha! Bi eşyamı kaybettim de, odada falan gördün mü acaba?"
"neyini kaybettin?"
"Şeyy, mmmmm." Bileğine baktı ve devam etti.
"Ha, bilekliğimi. Siyah bir şey."
"Hayır, görmedim. Görürsem de getirmekle uğraşamam zaten." diyip kapıya doğru ilerlemeye başladım.
"Eee, görüşürüz!!!" diye bağırdı arkamdan. Cevap vermeden şirketten ayrıldım.

~

Akşam olmuştu. Kızlarla pijama partisi yapacaktık ve pizzaları sipariş etme görevi bendeydi. 3 tane büyük boy pizza ve içecek söyledikten sonra tam kapatırken telefonums bir bildirim geldi.

'Önerilen: Hwang Hyunjin Yeni bir post paylaştı.'

Aslında umurumda değildi ama merak ettim ve hyunjin'in hesabına girdim.

Querencia // Hwang HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin