Arluna Cuba melawan, separuh pakaian ditubuhnya telah terkulai namun dia Masih melawan hingga Pernafasannya yang terakhir..
Peluh ketakutan Dan badan yang mengigil menemani Arluna...Keseluruhan ruangan berselerakan kerana Arluna berlawan habis - habisan...
Pang! Sekali lagi wajah Arluna ditampar untuk tidak melawan...tidak cukup dengan itu Angelo menumbuk Dan menggunakan kekuatan tangan Dan kakinya untuk mangsa didepannya lemah...
Huh...Angelo mengeluh dalam kepenatan..Mangsa yang dicari oleh Adnan ternyata liar...telah beberapa teknik digunakan oleh Anggelo, sejam pergelutan barulah dilihat Anggelo mangsa mulai lemah...
Anggelo Juga turut akui dia perlu mengumpulkan tenaganya semula untuk dia beraksi nanti...
Macamana sekarang, awak mahu melawan lagi...Huh... tangan Anggelo merentap cebisan pakaian yang Masih membalut di tubuh Arluna...
Puihhhh! Biarpun tubuh Dan semangat Arluna telah lemah dia Masih ada kekuatan untuk meludah lelaki gila yang sedang merentap pakaian ditubuhnya...Arluna telah hilang kekuatan untuk berlawan..Dia hanya berharap ihsan dari Anggelo yang terakhir untuk lepaskan dia Tanpa diapa- apakan..
Aku suka gadis liar Macam engkau ini...Dengan engkau aku Ada cabaran Dan aku dah fikirkan Tentang Kita...Aku akan beli engkau..Engkau Emas aku....
Lelaki Psycho...Puihhhhh! Kali ini Anggelo sempat mengelak dari terkena ludah Arluna..
Anggelo menghala ke meja kecil tidak jauh dari katil...di situ dilihat Arluna cecair diteguk oleh Anggelo ke dalam mulutnya....Tiga Kali tegukan pandangan Mata Anggelo kembali melihat tubuh Arluna yang telah berbogel di atas ranjang katil..
Anggelo perlahan - lahan mengoyangkan kepala Dan melangkah kearah Arluna...
Anggelo mendapatkan tempat ditubuh Arluna yang sedang terbaring dalam ikatan...tangannya menyentuh wajah Arluna Dan merayap ke seluruh tubuh Arluna...
Awak Seorang gadis yang Cantik Dan.....
Kita berdua akan bahagia dengan Kenangan ini yang awak takkan lupa! Anggelo mengigit leher Arluna Tanpa belas Kasihan...Jeritan Arluna memenuhi ruangan....Arluna meraung Kesakitan, seksaan Anggelo Masih Belum berakhir, beberapa bahagian tubuhnya digigit kuat untuk dia terseksa...
Buk! Buk! Buk!....
Bunyi ketukan di pintu menganggu Anggelo yang Masih bermain - main dengan seksaan Arluna... Anggelo tersenyun sinis sebelum sesuatu dipakaikan ditubuhnya yang berbogel penuh sebelum menghala ke pintu...Bunyian pertengkaran terdengar diluar bilik....Arluna tidak berhenti mengalirkan air Mata...Dalam keadaan yang diaibkan, Dia berharap seseorang akan menyelamatkan dia dari niat Anggelo untuk merogolnya...
Tapak kaki Seseorang didengari oleh Arluna menghala kearahnya...Arluna Masih Cuba untuk melepaskan ikatan ditangannya, dia mencuba Dan dalam masa yang sama dia takut jika Anggelo muncul Dan segalanya berakhir...
Pintu dibuka Dan disana Arluna dapat melihat seseorang yang dia dapat elakkan buat masa ini....dirinya ketakutan Dan mengigil dalam masa yang sama dengan kemunculan lelaki itu disitu...
Arluna berharap agar dia mati waktu itu dari diri diaibkan seperti ini..lidah kelu untuk berkata - kata hanya air Mata yang mengiringi bicara bisu Arluna...
Seseorang Tanpa suara mendapatkan Arluna dan segala ikatan ditangan Arluna dibuka....Tanpa bicara sesuatu dibalutkan ketubuhya...perbuatan yang membuatkan Arluna semakin sedih dengan apa yang terjadi tadi...Arluna tiada kekuatan melawan, tubuhnya telah mati untuk berinteraksi...Dia telah mati dalam perasaan Dan diri...
Dia malu Dan ketakutan dalam masa yang sama bila diaibkan begitu rupa...Tubuh Arluna dibawa pergi dari bilik itu Dan dibawa ke dalam kenderaan...Tiada sepatah perkataan yang keluar dari kedua - Duanya...Hanya perbuatan yang bisu mengiringi mereka berdua...
YOU ARE READING
MIKAEL PSYCHOPATH
RandomSeseorang yang dicintai menghilang dari hidupnya... Seseorang yang dibenci, mendekat Dan semakin sukar untuk berpisah... Mikayla Arluna terjerat dalam hubungan Percintaan diri Dan Perkahwinan tanpa Cinta.. Mikael lelaki yang dikahwini Arluna, namun...