Глава 2 "Неприязнь до гості"

133 8 1
                                    

Я підлетіла до воріт і почала гателити в них.

- Містер та місіс Візлі! Відкрийте!

Я стукала до тих пір поки не побачила що світло в будинку ввімкнулось, а через хвилину до мене вийшла місіс Візлі в халаті.

- Боже Ейпріл, зараз так пізно, в тебе щось сталось? Ти сама? Де Северус? - Закидала мене запитаннями місіс Візлі.

- Мені потрібен був хтось з Ордену Фенікса. Я подумала що саме краще якщо я прибуду до вас. Смертежери і Волдеморт були у нас і вбили батька.

- Щ-що? Спейпа вбили? Ой лихо яке, заходь в будинок чому ж ми на дворі стоїмо. Ти вся тремтиш, зараз підемо на кухню я заварю чаю.

- Д-дякую місіс Візлі.

Ми зайшли в будинок, мій галас розбудив всіх, тому коли місіс Візлі наливала мені ромашковий чай до кухні почали сходитись.

- Місіс Візлі щось сталось? - Запитав Гаррі що на ходу вдягав окуляри - Що вона тут робить? - Гаррі помітив мене, а з-за його спини почувся голос Рона.

- А що відбувається?

Перш ніж хтось зміг щось пояснити до кухні зайшли Герміона, Джіні, Фред, Джордж, Білл та Флер.

- Ейпріл завтра все розкаже, зараз всім спати. - Наказала місіс Візлі.

- Я нікуди не піду поки не вислухаю чого вона тут. - Заявив Гаррі.

Інші теж не збирались розходитись, а місіс Візлі не могла нічого вдіяти.

- Волдеморт з трьома смертежерами з'явився у нас в будинку. Вони звинувачували батька що він зрадив Волдеморта і Белатриса вбила батька. Я.. я вибігла з своєї кімнати і вони ледь не вбили мене, але мені вдалось втекти завдяки світлогаснику і своїй мітлі. - Я ледве стримала сльози.

Всі сиділи і зворушено слухали, а от Гаррі ледве стримувався щоб не засміятися.

- Цікаво, чий це такий геніальний план, щоб виманити мене до Волдеморта? - Гаррі вже ледь не плакав від сміху.

Його ставлення до мене ніколи не було добрим, і це лише через неприязнь до Снейпа.

- Ти реально думаєш що я жартую? Про смерть батька не жартують при здоровому глузді! - Мене образила реакція Гаррі.

- А ти хіба при здоровому глузді? - Підтримав Гарріні насмішки Рон.

- Хлопці! - Гаркнула місіс Візлі. - Як вам у голову прийшло що це все жарти?

Помилка в пророцтві Трелоні Where stories live. Discover now